Skocz do zawartości

tomas7419

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tomas7419

Osiągnięcia tomas7419

0

Reputacja

  1. Witam, Panowie ja miałem taki dźwięk przez prawie rok... Rano jak zapaliłem samochód to nie wiedziałem dlaczego właśnie od strony pasażera tak dziwnie hałasował jakby coś obcierało.... W końcu postanowiłem naprawic alternator, ale tylko dlatego, że piszczały na nim łożyska. Przy okazji wymieniłli także sprzęgło alternatora. I od tego czasu mam cisze. Dodam jeszcze, że poszarpało mi pasek, i przyczyną tego było rozwalone sprzęgiełko. tomek
  2. Juz jest OK. Sam jestem w szoku, że taka seria....
  3. Panowie, nie będe komentował, sami oceńcie. http://img504.imageshack.us/my.php?image=a4afnxq2.jpg
  4. Dokładnie tyle to kosztuje. Jeżeli chcecie kupic procesor to szukajcie uzytkownika "coderadio" na forum elektroda.pl. Cena do mojego (Audi Concert M4, porcesor Motorola XC85556CFN, 8925904252) 120zł plus koszty przesyłki. Tanio nie jest, ale problem znika na zawsze. Ja na razie mam podgrzane lutownicą, na innych forach wylutowują procesor i wkładaja do piekarnika. Gość w Toruniu bierze 200zł z montażem Pozdrawiam
  5. Świeta racja. Najlepiej wymienic procka na nowego albo podgrzać go dobrze kolbą o stałej temp. żeby go nie spalić i na całej powierzchni. Jednemu zadziała innemu nie do końca. Zależy w jakim stopniu jest zużyty procek. Należy pamietac, że jest to elektronika i podgrzanie może dać efekt chwilowy. Można kupic samemu taki procesor tylko jest mały problem z wlutowaniem trzeba mieć sprzęt do montażu powierzchniowego.
  6. Mniej wiecej było 90. Mam termostat do wymiany, a wiec byla troche nizsza temp. Nie wiem co planuje ten mechanik, ale powiedział, że chce pokombinować z dawkami paliwa. Nie wymieniałem jeszcze filtra paliwa, moze w tym jest problem?
  7. Witam, również mam problem ze źle ustawionym kątem wtrysku. Niedawno wymieniałem rozrząd i po jakimś tygodniu przestał rano zaplać tzn. musze go kręcić kilka sekund. Wróciłem do mechanika, a on na to, że nie powinien się sam przestawić. No więc pojechałem do innego i po sprawdzeniu okazało się, że na vag'u wartość waha sie pomiędzy 42, a 60. Czy to jest normalne? I w dodatku nie ustawił bo nie da rady......Co za gamonie... Moze macie jakis pomysł? Pozdrawiam
  8. tomas7419

    [B5 AFN] Utrata mocy

    Ponieważ jestem nowy może niewiele wiem, ale sam miałem podobny problem. Dzisiaj wróciłem od mechaniora i okazało się, że mam tubinę do czyszczenia. Nie zawsze odbija cięgno pod grzybkiem. Zawór N75 sprawny, przepływomierz nowy. p.s. wydawało mi się, że kiedys ktos kogoś szukał w Toruniu z VAG'iem......jest jeden który się zna Pozdrawiam
  9. Witam wszystkich. Posiadam Audi A4, Avant, 1.9 TDi 110KM, '99. Mam nadzieje, że dużo skorzystam jak i wniose.... Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...