Skocz do zawartości

czareq

Pasjonat
  • Postów

    92
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O czareq

Informacje

  • Imię
    Jarek
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CSUA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. czareq

    Audi A1

    Dzięki Wszystko jasne
  2. czareq

    Audi A1

    Witam Przychodzę z zapytaniem czy modele z 2013 roku które miały przykładowo biały kolor nadwozia i czarny dach mają wybitnie dużą warstwę lakieru ? Ponad 700um jest to w normie czy taka warstwa na dachu ?. Własciciel twierdzi że to jest oryginał
  3. O niskim stanie AdBlue jest inny komunikat
  4. Można powiedzieć że to już są szkodliwe parametry dla pracy jednostki. Konieczna wymiana na nowy
  5. Podaj jeszcze różnice ciśnienia pod obciążeniem. Pełny gaz na 3 lub 4 biegu.
  6. Mam takie pytanie czy grzałka w B8 jest takiej samej mocy jak w B7 ? W poprzednim aucie B7 2.0tdi BPW jakoś szybciej czuć było ciepłe powietrze z kratek dosłownie po 30 sekundach.
  7. Ciężko odpala jakby akumulator słaby
  8. U mnie też tak się dzieje, ale jest tak żadkim zjawiskiem że się nie przejmuje. Rocznie robię około 8tys km i myśle że na 200 odpaleń może z 5 razy dłuzej zakręci więc nawet szukanie przyczyny może być kłopotliwe Nie ma znaczenia czy jest pełny bak czy blisko rezerwy
  9. Te wartości są nierealne, bo gdybyś miał tak niskie różnice ciśnienia to oznaczało by praktycznie nowy DPF który wypala się co 600-800km a u Ciebie sterownik wymusza co 100km
  10. 0.07l to może być ponad 100k km więc jeszcze nie byłeś właścicielem auta i ktoś grzebał
  11. CSUA Z tego co zauważyłem Ty masz problem z ciągłym kopceniem ?
  12. Ja mam podobnie przy wypalaniu DPF przez około 30-40 sekund wydobywa się biała smuga Mam wrażenie że to ten mocznik wtryskiwany i spalany w wydechu, bo kolor jest taki biały i ma dziwny zapach
  13. skąd sterownik silnika wie że ma DPF po praniu ? nie trzeba robić jakiejś adaptacji ? sama wymiana czujnika różnicy ciśnień wystarcza ?
  14. skoro od dłuższego czasu masz wypalania co 200-300km to mogłoby się pokrywać z przebiegiem. Do tego dochodzi problem niedogrzanego silnika o którym pisałeś
  15. jak wyglądają parametry w VCDS ? różnica ciśnień itp ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...