Skocz do zawartości

czareq

Pasjonat
  • Postów

    84
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O czareq

Informacje

  • Imię
    Jarek
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CSUA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. CSUA Z tego co zauważyłem Ty masz problem z ciągłym kopceniem ?
  2. Ja mam podobnie przy wypalaniu DPF przez około 30-40 sekund wydobywa się biała smuga Mam wrażenie że to ten mocznik wtryskiwany i spalany w wydechu, bo kolor jest taki biały i ma dziwny zapach
  3. skąd sterownik silnika wie że ma DPF po praniu ? nie trzeba robić jakiejś adaptacji ? sama wymiana czujnika różnicy ciśnień wystarcza ?
  4. skoro od dłuższego czasu masz wypalania co 200-300km to mogłoby się pokrywać z przebiegiem. Do tego dochodzi problem niedogrzanego silnika o którym pisałeś
  5. jak wyglądają parametry w VCDS ? różnica ciśnień itp ?
  6. Zawartość popiołu w oleju przed praniem 0.074 przy takim przebiegu nie realne i na 99% już ktoś to zerował
  7. Typowo polskie myślenie 🤔 lepiej kupić używkę niewiadomego pochodzenia najwyżej zapłacę 3x 500zł może się uda i auto przyjmie 🙈 W takim razie po co ubezpieczasz samochód ?
  8. 40tyś przebiegu i 0.01L popiołu ? przecież to się kupy nie trzyma.
  9. Da się ale idzie dość wolno przez ten lejek.
  10. Olej przy takim pałowaniu szybko nabiera temperatury Ładnie to idzie
  11. jeździj aż się zaadoptuje. Jak zostanie 50km to wtedy się będziesz martwił
  12. Tu winne mogą być np wtryski lub któryś z czujników w DPF źle odczytuje parametry. W takim przypadku nawet wyrzucenie DPFa może nic nie dać tylko nowy lub ostatecznie wyprogramowanie całej ekologii
  13. 38hpa przy 2.5k RPM to są bardzo dobre parametry i ja bym się nie przejmował i nie kombinował z czyszczeniami. Skoro wypalanie przebiega prawidłowo co 400km to znaczy że jest OK tym bardziej na taki przebieg. Sprawdź jeszcze różnice ciśnień pod pełnym obciążeniem
  14. Masz świadomość że po wyczyszczeniu/wypraniu ten system i tak nie będzie działał jak nowe auto z fabryki ? Tematów jakoś sporo o DPF"ach które po czyszczeniu nie wykazują poprawy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...