czareq
Pasjonat-
Postów
57 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O czareq
Informacje
-
Imię
Jarek
-
Miasto
Rzeszów
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2015
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CSUA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia czareq
1
Reputacja
-
W 2.0tdi obroty podniesione w okolice 1000 poza tym spaliny są sporo cieplejsze jak bez wypalania
-
Klimatyzacja nie działa. Błąd czujnika G395 w A4 B8
czareq odpowiedział(a) na cool506 temat w Audi A4 B8
napisałem, że zdjęcie poglądowe u mnie jest czysto jeszcze jedna rzecz która mi się rzuciła to czy te dzyndzle mają się obracać lekko ? ten po lewej ORi obraca się lekko a ten po prawej nowy sporo ciężej -
Klimatyzacja nie działa. Błąd czujnika G395 w A4 B8
czareq odpowiedział(a) na cool506 temat w Audi A4 B8
witam czy ktoś może mi wskazać jak ma być umiejscowiona ta uszczelka ? czujnik 4H0959126A zdjęcie poglądowe ale uszczelkę ORI dałem w tym rowku jak na zdjęciu próbuje zakręcić czujnik delikatnie bo tam ma być nie więcej jak 5nm ale gaz nie przestaje uciekać 😕 -
A4 B9 Avant 3.0 TDI CRTC Quattro S-line biały lodowiec.
czareq odpowiedział(a) na Muskel1 temat w Audi A4/S4/RS4 B9
brakuje spalania 7.7 -
wychodzi, że taki remont to czysta loteria i w większości pobór jest w dalszym ciągu jedynie nieco mniejszy
-
[A4 B6] Borówka(LZ5C), AVF+, Quattro, Bose, Bi-Led, 345mm/324mm, GTD2060vz, Światek 268
czareq odpowiedział(a) na Aleksandrooo temat w Audi A4/S4 B6
prędzej motor zagotuje jak te hamulce -
Spoty Rzeszowskie - Zapraszamy Niedziela Parking Kryty PODPROMIE
czareq odpowiedział(a) na slaweq temat w Podkarpackie
dzieje się tam coś ciekawego ? kiedyś jeździłem na TKR cieplownicza, sikorskiego itp fajne czasy -
Przebieg 240tyś Po pracy wrzucę wartości
-
Panowie czy wypalanie co 460-480 km to dobry wynik jak na odcinki 16km i czasem coś dłuższego ?
-
Co to się stanęło z lewym błotnikiem ?
-
Podwyższone obroty w okolice 1000rpm
-
Co ile km wypala DPF ?
-
przecież on się do błędu nie przyzna i będzie wymyślał coraz to głupsze powody
-
taka, że jak tuner dowalił Ci momentu obrotowego z samego dołu to dwumas mocno cierpi