Skocz do zawartości

emiliano12

Pasjonat
  • Postów

    80
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O emiliano12

Informacje

  • Imię
    emillo
  • Miasto
    wr

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia emiliano12

0

Reputacja

  1. hym, wygląda to nieźle.. mi się bardzo podoba
  2. Ja też nie wiem co z tym skrzypieniem można zrobić, mój też sedan, i też skrzypi w bagażniku, już miałem na myśli żeby kogoś zamknąć i przewieść w bagażniku żeby mi określił co tak tam trzeszczy ?? to przy zamku tak ???
  3. emiliano12

    Pompa oleju po 09.10

    Mam modelowo rok 2010, ale produkcja 05.2009. modelowo mówisz ? rok prod. to rok prod. a nie jakieś czary mary że model Nie żadne czary mary tylko modelowo 2010. Po coś producent to podaje i tak jest kwiatach z fabryki. Model 2010 Jeżeli w 05.2009 fabryka produkowała auto to jest to auto z 05.2009 i tyle . Jak by był po lifcie po 2012 roku to ok, nawet widać gołym okiem że jakiś tam model inny... a tak w praktyce możesz pomijać to MODELOWO 2010 . Poczytaj ogłoszenia na allegro, otomoto itp , tam niemal wszystkie auta są modelowo rok młodsze, ku zadowoleniu kupujących...
  4. emiliano12

    Pompa oleju po 09.10

    Mam modelowo rok 2010, ale produkcja 05.2009. modelowo mówisz ? rok prod. to rok prod. a nie jakieś czary mary że model
  5. Sprawdź stan wydechy pod samochodem, ja ostatnio miałem też takie wrażenie lekko głośniejszy-basowy na wyższych obrotach i pewnego razu mi się po prostu rozpiął w połowie wydech. Zardzewiała opaska łącząca - byłem nieco zdziwiony że potrafiły tak przerdzewieć żeby się zsunąć, ale cóż - kosz opaski ok.30zł. pozdr
  6. oki dzięki za info : ---------- Post dopisany 25-05-2014 at 01:36 ---------- Poprzedni post napisany 12-02-2014 at 23:40 ---------- A znajdzie się ktoś taki miły i podpowie mi jak się do tego pokrętła dostać ?? jak go zdemontować żeby wymienić ??
  7. Ja się zgadzam, potwierdzam, na pewno nie jest to żadna tragedia w B8 , u mnie też zużycie było minimalne przy 200 tyś, można to nazwać jedynie widocznymi śladami pracy. Wymienić warto skoro się już tam zapobiegawczo zajrzało przy wymianie rozrządu, ale na pewno bez żadnych przeróbek pomp itp. wymiana samego imbusika wystarczy na dłuuugi czas, pewnie dłużej niż auto u tego samego właściciela
  8. U mnie przelot 202 tys i też zero gwizdów , pozdr
  9. Dla zainteresowanych kosztami - wymiana rozrządu + oleju + filtry (oleju, powietrza, paliwa ) + wymiana sześciokąta napędu pompy oleju ( podobnież sporo trzeba się na odkręcać żeby tam dostać ) + przy okazji płyn chłodniczy - koszt 1850 zł u zaufanego mechaniora, miałem początkowo robić w aso ale zaskoczyły mnie nieprzewidziane koszty drugiego auta więc zrezygnowałem z tej opcji . Jakieś spostrzeżenia co do tych moich kosztów ??? dużo ? mało? pozdr
  10. Dzięki za info Właśnie takie jak na foto 2g high, a wiesz jak to wygląda po całkowitym ściągnięciu tej powierzchni ? czy przypadkiem nie jest jakieś matowe . A jeżeli samo pokrętło to jest ono dostępne jako część zamienna czy występuje może razem z całym panelem ?
  11. Wymieniał ktoś u siebie to duże pokrętło przy MMI ? Kurcze ostatnio zauważyłem że mi się ta czarna błyszcząca powłoczka jakoś dziwnie pomarszczyła, takie małe pęcherzyki, da się to wogóle dokupić i wymienić ? pozdr
  12. Już kiedyś to wałkowałeś - http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/ledy-b8-272504/#post3537053
  13. Tak jest to zależne też od tego czy się auto porusza czy stoi w miejscu plus ten przełącznik nad manetką wycieraczek czyli czułość w przypadku czujnika deszczu lub po prostu częstotliwość, pozdr
  14. Kur..a aleś wniósł do tematu zaj..iście ważne info, siedem stron wątku toczy się rozmowa o wibracjach/drganiach przy wyższych prędkościach podczas jazdy a Ty rzucasz że miałeś tak samo !!! w b6 i przy hamowaniu !!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...