
Sliwka
Pasjonat-
Postów
149 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Sliwka

Informacje
-
Imię
Sliwka
-
Miasto
Wrocław
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.8
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
jak zrobic zeby oryginalne radio Audi Concert CD odbieralo mp3
Sliwka odpowiedział(a) na byczek821 temat w Audi A4 B6/B7
a co z adapterami do concertow kolegi DeeJayKill ? Wielu forumowiczow ma taki patent wlacznie ze mna i sobie chwala. Koszt z tego co pamietam 60zl i mozna spokojnie podlaczyc mp3 czy tele przez aux -
Błąd poduszki siedzenia kierowcy/pasażera b7
Sliwka odpowiedział(a) na Lutek90 temat w Audi A4 B6/B7
zakleić kontrolke lub wyciagnac zaroweczke -
Tylko ori, poszukaj po necie jak wygladaja zalozone te niby zamienniki. W VW we wro listwy do a4 b5 tyl 95zl przod ok 150zl sztuka
-
igla strzykawka i klej w plynie, moze byc bonaterm na pedzel lub do natrysku, ale wydasz kase a i tak nic to nie da, jedynym rozsądnym wyjsciem jest obklejenie na nowo calej podsufitki nowym materialem lub zakup uzywki
-
Tapicerka - Czyszczenie parą, parownica.
Sliwka odpowiedział(a) na tiger188 temat w Pielęgnacja wnętrza
podbijam pytanie bo sam jestem ciekaw -
plyn do mycia kabin prysznicowych z lidla i nie ma problemu zaciekow:decayed:
-
Rękami to wiesz co sobie możesz pogładzić Pozatym szkoda mi prądu na kolejne odpisywanie bo widze ze Ty wiesz lepiej. Rob po swojemu a czytający mam nadzieje wyciagna wlasne wnioski
-
szczerze to ja po tych fotkach nie widze zadnej roznicy:decayed: tak pozatym to nigdy zaden zaklad nie dobierze na 100% lakieru, jedynie roznica moze byc mniej lub bardziej widoczna
-
Najlepiej jedź obczaić na żywo jak to wygląda, na pewno masz w pobliżu hurtownię. Mi we Wrocku proponowali w jednej material za 60zl/m, a kawalek dalej ten sam material juz za 25zl;-) Kolegi Regi .......po kolei: materiału przede wszystkim nie naciągamy. Pod żadnym pozorerm. Materiał ma się sam układać. Jedyne miejsce gdzie trzeba trochę materiałowi pomoć to wgłębienia na rączki i lampki, ale i tu staramy sie naciagac material jak najmniej. Opalarka zbędna, a nawet szkodliwa. Materiał smarujemy tak samo jak podłoże, kleje kauczukowe mają to do siebie, że trzeba posmarować obie łączone powierzchnie, odczekac chwile az rozpuszczalnik wyparuje i docisnąć. Pod żadnym pozorem NIE DOCISKAC REKAMI. Do dociskania materialu uzywamy gąbki - proste i skuteczne:wink:
-
nie wiem jak w przedlifcie ale polift ma dach fabrycznie wygluszony kawałkiem kartonu. dramat:grin:
-
podjedz na spota to chlopaki Ci to ogarna, albo zapraszam do mnie w tygodniu
-
gdzies na necie widzialem jakie charakterystyki powinny byc na obu odwodach tego czujnika. problem jest taki ze na obwodzie 1 jest inna krzywa niz na 2gim. mi juz obwod do zegarow padl 2 razy w ciagu 2 miesiecy, na szczescie od ponad roku cisza:decayed: ciekawe jest to ze najczesciej pada wlasnie ten od zegarow, moje podejrzenie jest takie, ze sa tak na prawde 2 typy tych czujnikow do roznych silnikow - trzeba kupic odpowiedni, bo ten zly bedzie padal
-
Zaprawki, małe wgnioty, pokorodowane uszczelki wokół szyb itp. - WWA i okolice
Sliwka odpowiedział(a) na dliwski temat w Pielęgnacja nadwozia
po 1sze wrzuc jakies foty, z powietrza raczej nikt nic nie wywróży:wink: co do uszczelek na tylnej szybie to są w łatwy sposób do wymiany, wchodzą na wcisk, także kupujesz nową (jakąkolwiek), docinasz i zakladasz -
3cm powinno być git, ja kleiłem u siebie dość grubą gąbką i dałem radę bez problemu, a jakoś bardzo rozciągliwy ten materiał nie był. generalnie dużo zabawy z tym jest - oprócz podsufitki musisz obkleić słupki (albo dokupić) i jeśli nowy kolor nie będzie się komponował z osprzętem to też dodatkowe koszty