
VanRay
Pasjonat-
Postów
40 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O VanRay

Informacje
-
Imię
VanRay
-
Miasto
Białystok
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
VanRay obserwuje zawartość W co kto gra (X360 & PS3) ?
-
Prawdopodobnie to dwumas się odzywa. Mam ten sam model co Ty i u mnie oryginalne sprzęgło i dwumas pojeździło do 260 tyś. Tydzień temu skończyło mi się sprzęgło i wymieniłem na zestaw LUK kupiony u mechanika - łączny koszt wyszedł mi 2800 Jak to delikatnie puka a przy wrzucaniu biegów nie ma problemów to pewnie trochę jeszcze pojeździ ale powoli odkładaj do skarpety grosiki by się nie zdziwić tak jak ja ostatnio
-
Witam, podłączę się pod temat. Tydzień temu wymieniałem dwumasę i komplet sprzęgła (LUK), pierwsze dwa dni sprzęgło brało bardzo szybko a później wróciło do tego samego miejsca co przed wymianą - kolega mi powiedział że pewnie się musiało ułożyć na swoje miejsce. Po tych dwóch dniach zauważyłem, że auto na luzie (stojąc np na światłach) dostaje wibracji/drgań buja nim w nierównych odstępach czasu. Przy uruchomieniu tego nie ma, dopiero po przejechaniu jakichś 100 metrów. Przy ruszaniu nic nie szarpie. Stojąc na luzie i podnosząc obroty do 1300-1500 zaczyna bujać bardziej (bez różnicy czy wciskam sprzęgło czy nie). Przed wymianą tego nie było. Wtryski na kompie są podobno ok, poduchy sprawdzone i też podobno są ok. Powiedzcie mi czy nowy dwumas i sprzęgło musi się jakoś dotrzeć? Czy to może jakaś wada fabryczna? Czy to mechanik coś spartolił? Znajomy mi powiedział że przy nowym komplecie dwumasu i sprzęgła po kilkudziesięciu kilometrach jedzie się na podregulowanie sprzęgła, czy to prawda? Z góry dzięki za pomoc.
-
Cześć Kolego, proszę o wycenę: komplet sprzęgło + dwumas luk'a do audi a4 b7 avant, 1.9 tdi, kod silnika BKE, 116 km, rok produkcji 2005, modelowo 2006
-
Promocyjne ceny na Motul, Liqui Moly, Valvoline. Części samochodowe najtaniej.
VanRay odpowiedział(a) na dzik temat w Pro Choice
Witam, potrzebuję olej do Audi A4 B7 avant produkcja 2005/modelowo 2006 rok, 1.9 tdi 116 km BKE - ponoć MOTUL SPECIFIC VW 505.01 do niego jest dobry oraz filtr oleju knecht. Proszę o wycenę + kw -
Radio podświetla tylko wyświetlacz ?
VanRay odpowiedział(a) na destroyed22 temat w Nawigacja i car audio
Tu masz o tym wątek: http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/all-b6-podlaczenie-can-zegarow-radia-14771/ Jak radio wyłącza się po godzinie, nie ma rds'a na wyświetlaczu między zegarami, nie działa gala (automatyczne zgłaśnianie zależne od prędkości) i nie wyłącza się po wyjęciu kluczyka ze stacyjki to nie masz radia podpiętego pod CAN w liczniku. Jeśli radio miałeś dołożone z innej b7'ki będzie pytało o kod. -
W b7 dali kapturki chyba od 2007 roku produkcji, wczesniej byly bez. Raczej sie zatarly ale jak kolega wyzej pisze na rozwiazanie tymczasowe wd40 i dluga ;-) Wysłane z mojego HTC Desire X przy użyciu Tapatalka
-
Mogla linka peknac na laczeniu klapy z buda, trzeba zdejmowac tapicerke i sprawdzac. Sam bede to niedlugo przerabial u siebie. Wysłane z mojego HTC Desire X przy użyciu Tapatalka
-
Z ta rejestracja anglikow w polsce to trybunal moze i ma racje, ale jezdzic angolem po polskich drogach na codzien to wg mnie bezsens. Wysłane z mojego HTC Desire X przy użyciu Tapatalka
-
Witam, Panowie szukam warsztatu lub kogoś obeznanego w temacie gdzie podłączą mi radio z fis'em w liczniku, możecie kogoś polecić w Białymstoku?
-
Podłączenie przewodów CAN z zegarów do radia
VanRay odpowiedział(a) na tomas3miasto temat w Audi A4 B6/B7
Dzięki za info! Gościu wziął kase i zrobił po swojemu Czyli trzeba rozbebeszać i ciągnąć kable pod licznik Ma ktoś schemat jak dostać się do licznika? Nie chcę niczego na siłę robić a foty z pierwszej strony nie banglają -
Podłączenie przewodów CAN z zegarów do radia
VanRay odpowiedział(a) na tomas3miasto temat w Audi A4 B6/B7
Witam! Pany pomóżcie, w moim aucie (b7) jest concert 2 który nie był podpięty pod can (auto prawdopodobnie wyjechało z salonu bez fabrycznego radia). Oddałem fachmanowi by mi to zrobił i wpiął się gdzieś pod kierownicą w can, szczerze mówiąc nie wiem dokładnie w co - od tamtej pory radyjko działa tak jak powinno czyli wyłącza się po kluczyku, gala działa, podświetlenie też ... brakuje tylko informacji rds na fisie. Vag łączy się z radiem i z licznikiem i nie pokazuje błędów. Kodowanie tak jak wyczytałem 17-Instruments -> Adaptation-10 - Channel 62 - 17 nic nie daje. Trzeba rozbierać znowu wszystko i ciągnąć kable prosto od radia do licznika czy jest jakieś inne kodowanie (radia) by zachulało ? -
Jedynka jest spoko Wysłane z mojego HTC Desire X przy użyciu Tapatalka
-
Bez wzmocnienia tego zawiasu klejenie plastiku u fachowca tez nic nie da. Poszukaj na forum, jest sposob na domowa naprawe - potrzebna sruba, poxipol, wkretarka i 30 min wolnego czasu ;-) Wysłane z mojego HTC Desire X przy użyciu Tapatalka
-
Ale od oblodzenia szyb to cos chroni? Dziewczyna na clio to chce bo pod chmurka trzyma i nazeka ze jakas masakra jest. Pomoze taki kaptur czy lepiej karton z biedry? Wysłane z mojego HTC Desire X przy użyciu Tapatalka
-
Sam sie zastanawiam nad kupnem takiego namiotu, warte to zachodu czy kasa wywalona w kosmos? Wysłane z mojego HTC Desire X przy użyciu Tapatalka