
przemek530d
Pasjonat-
Postów
66 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
3O przemek530d

Informacje
-
Imię
Przemek
-
Miasto
a-chów/b-b
Auto
-
Model
S4 B8
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2010
-
Silnik
3.0 TFSI V6
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Zacisk z a6 c7 356mm a wielkość i model felgi.
przemek530d odpowiedział(a) na reikeb temat w Audi A4 B8
śrubki to nie toczyć, tylko wymienić na niższe trzeba. u mnie na żyletki te zaciski zostały przyjęte przez felgi oe 17x7,5 et29 - bez dystansu żadnego. Oryginalne felgi z s4 b8 18x8 et47 potrzebowały dystansu 3mm. -
No chyba nie, wg kanału "garage poland" specjalizującego się w bbk, remont to jakieś 15k zł+ więc...
-
rozstaw śrub się zgadza, średnica otworu centrującego też, jedynie ET inne i felga będzie bardziej "wystawać" względem ori z et47, o 22mm, więc zmierz sobie na aucie jak by to wyglądało
-
[S4 B8.5] 3.0 TFSI - CARMA Black Optic
przemek530d odpowiedział(a) na S4rote temat w Audi A4/S4/RS4 B8
a tył od sq5 to czasem nie tarcza 330mm czyli to samo co w serii s4 b8/b8.5 ? jedynie w kolorze różnica? -
przemek530d obserwuje zawartość Problem 3.0 tfsi czy ktoś tak ma ?
-
Napisz coś więcej o tym, metalowe katy stopił ?? cpsi 100 czy 200 to były? wręcz nieprawdopodobne, a piszą że metalowe wytrzymują do 1300stC gdzie ceramiczne tylko do 850stC
-
typówka dla 3.0 tfsi, przy jakim przelocie umarło koło pasowe?
-
g71 to ten za, a g31 to ten map z boku kompressora a nie stracił się czasem przy tuningach katalizator? a tu opis błędów z wiarygodnego źródła 16452/P0068/000104 - Ross-Tech Wiki WIKI.ROSS-TECH.COM 16619/P0235/000565 - Ross-Tech Wiki WIKI.ROSS-TECH.COM
-
nieszczelności raczej w dolocie 3.0tfsi nie będzie, pewnie nie działa Ci przepustnica, ale ta baypassu compressora. Miałem już taką awarię, a u mnie objawiało się to takim szumem (trochę jak odkurzacz) przy pełnym bucie jakbyś miał polifta to mam obie przepustnice na sell czy chociażby żeby wrzucić do auta na sprawdzenie czy to to kompressor sprawdzisz rozbierając go i oglądając powierzchnie, jak będzie za mało ładował nie wywali nawet błędu. Jak reszta osprzętu sprawna, to tylko w logach wyjdzie że za mało ładuje boost'u
-
z filmiku normalnie odpala, gdzie tam do 5sekund kręcenia
-
3.0tfsi rzeczywiście nie odpala na widok kluczyka, ale też na pewno nie potrzebuje 5sekund, sekundę może półtorej to tak z wydechu sadzi czarnym, nawet z seryjnym katalizatorem wydech ciężki temat, ja u siebie mam już entą wersję, ogólnie jak chcesz fajny dźwięk zostaw ori katy, resztę można zmieniać, po decat'cie słaby dźwięk i głośno, nawet na pełnym od mgmotorsport...
-
to fajnie że ogarnięte, z czystej ciekawości, przy jakim przelocie padł ??
-
sprawdź sobie katalizator na tej głowicy
-
Kontrolka EPC i ograniczenie obrotów do 4000 w A4 B8 3.0 TFSI
przemek530d odpowiedział(a) na querro7 temat w 3.0TFSI
Nie bagno, a raczej po pałowaniu pod wpływem temperatury, olej (pewnie 5w30) swoją lepkością zaczął przypominać wodę, przez co smarowanie i ciśnienie zanikło i wywaliło błąd... -
inny problem, w 2.0/1.8 były cienkie ekologiczne pierścienie z goownolitu o grubości 1,0-1,2-1,5mm, w 3.0 są normalne o gr. 1,2-1,5-2,0
-
Ja też mam 356 pod 17", ale to naprawdę na styk i nie pod każdą felgę wejdzie, ostatnio wymieniłem klocki i tarcze i okazało się że z jednej strony ciężarek od strony ramion minimalnie zaczął zahaczać, a z drugiej strony śrubka trzymająca dekielek na zacisku zostawia ryskę na feldze, więc koniecznie sobie przymierz