Skocz do zawartości

sprytny

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sprytny

Osiągnięcia sprytny

0

Reputacja

  1. Abstrahując od laseczek na filmikach itp zapomniałem się pochwalić. Każdemu gorąco polecam. Impreza nie wychodzi mega drogo, a przygoda na całe życie. MAROKIADA 2014 - czyli Maroko na ścigaczach Poniżej wrzucam linka do relacji z Naszej wyprawy. Marokiada - Motocyklowa Wyprawa Wariatów do Maroka Jakby ktoś kiedyś myślał nad takim czymś to walcie z pytaniami.
  2. A to, że sprzęgło bierze na samym końcu? Jak wsiadłem do A3 zpowrotem to ruszyć nie umiałem Wylatuje środkowy wydech bo przegnił. I jest jakiś bubel z gazem. Jeździłem na gazie a spalił mi benzyny za 20 zł. Chyba instalacja nie wyrabia i pomaga sobie benzyną. Generalnie podobno te wtryski to kibel. Przewody z wtrysków mają ponad 10 cm:/ trzeba zmienić na hana albo coś innego. Reduktor nie wiem czy też nie poleci. Więc póki nie ogarnę gazu nie pcham się w program bo mi nikt nie zestroi potem tego gazu. ---------- Post dopisany 22-02-2013 at 00:17 ---------- Poprzedni post napisany 07-02-2013 at 18:55 ---------- Poszło coś po za planami Czyli mini serwis. Nowe klocki, tarcze, linka ręcznego, filtry, olej, łączniki tył + przód Wyszło sporo. Do tego ciągle zostaje sprzęgło ( bo się kończy ) i wymiana uszczelki w tylnym moście. Po weekendzie zmiana instalacji LPG z badziewia BRC na konkret STAG. Przerabiamy umiejscowienie wtryskiwaczy. Komputer chyba Stag 4 plus. Reduktor chwilowo na moc ~150 kucy. Jak się dorobię programu do zamieniam na wydajniejszy i stroję. Czy to auto zaczyna jechać przy ~190 kucach? ---------- Post dopisany at 00:21 ---------- Poprzedni post napisany at 00:17 ---------- Póki co wychodzi mi 12l. Więcej trasy. Nie wiem czy nie za dużo. ---------- Post dopisany 04-07-2013 at 01:01 ---------- Poprzedni post napisany 22-02-2013 at 00:21 ---------- Dzisiaj oszalał prędkościomierz. Nagle zaczęło mi wszystko przygasać ( FIS ), a wskazówka wylądowała na 260 ! FIS przestał przygasać ale teraz jak ruszam to zaczynam od ok 120 km/h. I wydaje mi się, że nie idzie liniowo. WTF?!?!! Jadę do mechanika na dniach bo już mnie to drażni. Do tego płyn ze wspomy mi gdzieś ucieka bo dolewałem ostatnio. Boję się, że to z przekładni. Całe plany 190 koni poszły póki co w odstawkę. Nie dość, że robię co miesiąc jakieś małe buble to musiałem motocylem na tor jechać :> I pojadę jeszcze ze 2 razy więc kasy nie będzie
  3. Ładna laleczka, zecior Moja znajoma właśnie kupiła na ten sezon Z750 R. Fajne się prezentuje tylko ja już dziękuję nakedom F4i - motocykl bajka ! Miałem taką przez 2 pełne sezony. Zrobiłem nim z 17 000. Z kobietą też sporo. I to trasy z torbami i wszystko. Wygodny i fajnie się prowadzi. A jak trzeba to jest i czym odkręcić. Przez F4i zostałem przy Hondzie i nie chce innej marki:) Następny SC59
  4. lata 70 jakoś to jakaś popularna marka tak w ogóle?
  5. A mi to wchodzi. Oczywiście średnio jest sens porównywać to do prawdziwych whisky ale jak gdzieś się pojawi to se chętnie walnę
  6. dla mnie to za zimno. nie lubię przemieszczać się tempem żółwia. do tego zimno jeszcze się pochoruje, a na bank wtedy będzie piękna pogoda a z drugiej strony tylne koło śmiga na boki jak marzenie
  7. Melduje się jako nowy Prócz A4 przemieszczam się Bladym SC57B Więc do zobaczenia na drodze
  8. widzę ładna kolekcja singlemaltów snajper1998 - w przypadku single maltów jest strona singlemalt.pl i tam jest dość ciekawy wybór. Dodatkowo polecam Millerpije.pl gdzie gość testuje wszystkie Whisky i nawet wrzuca poradnik dla początkujących i od jakich zacząć. Czyli nie rzucać się na ciężkie torfowe trunki, a zacząć od delikatnych i nie za drogich. Ja sam jeszcze nie dotarłem do tych ciężkich Nie mogłem zmęczyć 40tki Ardberga - bleeee Muszę się zestarzeć do tego chyba Kazik123 - jak pisał devastation blendy składają się z różnych innych whisky. Jak poszperasz to dojdziesz do tego z jakich whisky częściowo korzysta np Grants. Myk polega na tym, że nad smakiem blendów siedzi tzw kiper i pilnuje, żeby każdy odpowiednio smakował. Dlatego Johhny Walker zwłaszcza Red Label zaliczył parę lat temu taki spadek na jakości. Stał się sikowy Zmienił się wtedy kiper. Też polityka J.W pcha Red Label jako bazę do drinków, cocktaili, a Black w górę do picia osobno lub z wodą. Z singlemaltów zacznij może od Macallana. Jest bardzo delikatny bo pochodzi z regionu Speyside, a wszystkie single z tego regionu charakteryzują się delikatnością. A z blendów polecam bardzo Bushmill'sa czarnego - Black Bush. Jest tani ~70 zł i całkiem przyjemny. I jak przystaje na irlandzką whiskey słód nie jest suszony torfem przez co nie ma tego dymnego posmaku. Ballantine's 12YO mi też wchodzi o dziwo A Chivasa nie trawie chociaż dawno nie piłem musiałbym dziabnąć i spróbować.
  9. Ja mam ale z badziewnym BRC, które mi sypało błędami po silniku i samo się wysypywało. Właśnie stoi w GZW i wyrzucam niektóre części. Wylatuje cała elektronika BRC i wpada STAG. Reduktor tak samo do wymiany. W sumie zostaną tylko wtryski. Reszta ma być zdolna wykrzesać 200 koni. Bo chce zrobić program jak tylko znajdę jakąś wolną kasę Pytałem kilka dni temu o koszt instalacji, powiedzieli mi 2600zł, a jakie podzespoły to już nie wiem. Jedyne co powiedział montażysta to, to że ogólnie w B6 jedyne co może się dziać to wtryski po jakimś czasie padają... kminię cały czas. Podjade jeszcze do 2-3 zakładów aby się zorientowac w cenie. Wtryski? Ale które? Od gazu nie mają prawa jak zamontujesz odpowiednie typu Hana. Ja mam kiepskie, a śmigają od 2007 roku i z tego co wiem to na razie wyrabiają pod nową instalację. Pójdzie program może się okazać, że będą do wymiany. A 2600 to ok cena jeżeli będzie porządnie zrobione
  10. Ja mam ale z badziewnym BRC, które mi sypało błędami po silniku i samo się wysypywało. Właśnie stoi w GZW i wyrzucam niektóre części. Wylatuje cała elektronika BRC i wpada STAG. Reduktor tak samo do wymiany. W sumie zostaną tylko wtryski. Reszta ma być zdolna wykrzesać 200 koni. Bo chce zrobić program jak tylko znajdę jakąś wolną kasę A gdzie zakładałeś te badziewne BRC? ja właśnie w SG i po 55tyś przejechanych czytaj ZERO problemów, więc obstawiam badziewny montaż brc zakładał poprzedni właściciel w zabrzu. tylko zbrosławice - gzw. Mój kumpel tam pracuje. i teraz ogarniają mi instalacje. chłopaki robili gaz do porsche i stroili więc A4 to dla nich pikuś. Strojeniem zajmuję się właściciel Sebastian. Generalnie wsiada i jeździ tak długo aż zrobi to dobrze
  11. Ja mam ale z badziewnym BRC, które mi sypało błędami po silniku i samo się wysypywało. Właśnie stoi w GZW i wyrzucam niektóre części. Wylatuje cała elektronika BRC i wpada STAG. Reduktor tak samo do wymiany. W sumie zostaną tylko wtryski. Reszta ma być zdolna wykrzesać 200 koni. Bo chce zrobić program jak tylko znajdę jakąś wolną kasę
  12. Mam takie pytanie bo wybieram się na program. Czy warto przed programem zrobić modyfikacje wydechu typu wycięcie kata? Czy to w moim przypadku ( póki co seria ) nic nie da? Planuje zrobić cały wydech ale to z czasem. A drugie pytanie. ( bo w dieselach tak się da z tego co czytałem na forum ) Czy da się wymienić same turbo z mocniejszych wersji i spasuje ono pod resztę gratów. Takie plug and play. Czy z wersji 190 kucy kolektory będą pasować? Rozumiem, że przy turbo z TT lub S3 to trzeba wymieniać wszystko bo tam jest silnik poprzecznie. Ale np BEX albo AMB miały więcej mocy. Czy to ze względu na inne turbo czy samo zestrojenie? Czy jest opcja, że wyrwę turbo z BEX wsadzę typu P&P zestroję i będę się cieszył mocą rzędu 220-230 koni? Czy silnik mi się wysypie. Chodzi mi o samą różnicę w gratach typu kolektory, wtryski itd między AVJ a BEX/AMB.
  13. Póki martwi mnie sprzeglo... Czy tu jest dwumas?
  14. zepsuła się masakrycznie .... Generalnie jak macie pytania dotyczące alkoholu lub wesela to walcie. Pracuje w restauracji z salą, na której organizujemy wesele więc wiem co i jak i mogę Wam sporo doradzić. Między innymi jak nie zostać naciągniętym
×
×
  • Dodaj nową pozycję...