Amen. Maciek to swietnie opisal i zobrazowal obraz tego osobnika.
Prawie tak jak piosenka w ktorej znalaz sie tekst o koledze sajgonie, dokladnie 2:51 utworu: https://youtu.be/mQV5K4meobM?t=2m50s
Z tego co wiem Krzysiek ma problemy z kompem, pozatym pewnie modzi cos w garazu bo coraz wiecej aut czeka na mody a juz napewno nie ma czasu na dyskusje z kolega Sagonem.
Ty masz az nadmiar czasu bo przez te 2-3lata Twojego hejtwania nie zlozyles nic, nie miales tylu pomp w rekach co u Krzyska przez miesiac
Temp. na piecu powinna wynosic min 65st, a jak jest za goraco lepiej poprzykrecac grzejniki na zaworach. Niskie temperatury nestety przyspieszaja korozje kotla.
Ktos z forum?
" A4 b5 fwd stroker z 1.8l na 2.0 ze spręzarką TD04HL-23T z uzyciem tylko 4go biegu "
100-200: 9.6s
Co bardzo lubimy dostalismy tez film z pomiarow!
Co bardzo waznego widac na filmie to: 1) faktycznie jest uzycie tylko jednego biegu 2) w tym lekkim wazacym miedzy 1320kg samochodzie znajduje sie dodatkowo 90kg pasazer! Przy tej masie i tej mocy (obstawiamy okolice 400ps) to dosc duze obciazenie dla osiagow.
Jak juz poprawia sie warunki i wlasciciel bedzie mogl uzyc 3 biegu i pozbedzie sie balastu to obstawiamy srednie/wysokie osemki 100-200.
Gratulujemy i trzymamy kciuki za lepsze czasy!
Walek z TD ma inne krzywki wydechowe, i moze nie przybedzie tak niuta z dolu jak po walku z SDI ale kilka km napewno.
Nie wiem czy Krzysiek sie pochwali, ale taka 10ka lekko zmodyfikowana ma wydajnosc praktycznie jak 11ka, a 11ke tez mozna pomodzic.
To i ja sie pochwale, bo cos malo tu filmikow ostatnio.
Daewoo Lanos 2.0T
250km/330nm
Waga 1170kg + kierowca 120kg= 1290kg
Po klatkowaniu wychodzi 12,7s 100-200km/h (oczewiscie licznikowe).
Mysle ze przy szybszej zmianie biegow RaceLogic tez pokazal by ponizej 13s.