
pawel121
Pasjonat-
Postów
88 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2O pawel121

Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
Świętokrzyskie
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
2.0 TDI
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Promocyjne ceny na Motul, Liqui Moly, Valvoline. Części samochodowe najtaniej.
pawel121 odpowiedział(a) na dzik temat w Pro Choice
Cześć, potrzebuję klocki Ferodo DS Sport do A4 B8 2.0 TDI 170 km 314 mm na przód czy takie klocki wystepują w ogóle do tego zacisku i ile kosztują ? Ewentualnie jakieś inne bardzo dobre klocki które polecisz mi do szybkiej jazdy. Pozdrawiam -
Marcin_G, Robiłem 2 auta z ledami, jedno kombi i tego sedana i paczki pasowały te, co były w programie. Generalnie tam tych kombinacji jest dużo do zaprogramowania ale czy wszystkie moduły obsłuży to 100% pewności nie mam. Jak coś to ja mieszkam 10 km od Skarżyska więc jakbyś potrzebował pomocy to śmiało uderzaj
-
Naprawdę polecam montaż bo samochód wygląda niesamowicie lepiej
-
a ten temat co jest dwa posty niżej nie jest wystarczająco w nim opisane?
-
Jako, że na forum jest obecny temat montażu tylnych lamp wyłącznie dla Avanta postanowiłem podzielić się informacjami na temat montażu lamp w sedanie z jakimi się ostatnio zmierzyłem, gdyż w internecie ciężko uzyskać pełne informacje. Auto poddane operacji to A4 B8 sedan z 2008 roku Moduł komfortu : 8K0 907 064 C Do montażu lamp niezbędne jest kupno oczywiście tylnych lamp led ( koszt około 1000zł) oraz wtyczek. Numery wtyczek: - 8K0 973 703 E ( 3 pin) - dla lamp zewnętrznych - 2 sztuki - 3B0 972 705 (5 pin) - dla lamp wewnętrznych - 2 sztuki Koszt kostek w ASO ok 60 zł za 4 szt. Montaż lamp w sedanie jest dużo mniej skomplikowany niż w avancie z racji braku konieczności przeciągania dodatkowych kabli czy mieszania pinami w komforcie. Zmieniamy wyłącznie kolejność pinów w nowych kostkach. Kostki w lampach zewnętrznych stare jak i nowe są 3 pinowe. piny przekładamy do nowych kostek w identycznej kolejności jak były czyli 1 pin>1pin, 2pin> 2pin, 3pin>3pin Kostki lamp wewnętrznych do lamp zwykłych mają 4 piny a nowe kostki mają 5 pinów. Jednak żadnych przewodów nie dokładamy gdyż w lampach są tylko 4 piny. Stare piny przekładamy do nowych kostek, nie ma konieczności wymiany na nowe. Schemat zmiany pinów dla wewnętrznych lamp: LAMPA LEWA WEWNĘTRZNA Lampa zwykła LED 3 pin ( kabel żółty) --> 4 pin 1 pin (kabel szary) --> 3 pin 2 pin (kabel brązowy) -> 1 pin 4 pin ( kabel czarny) --> 2 pin LAMPA PRAWA WEWNĘTRZNA Lampa zwykła LED 1 pin ( kabel szar-biał) --> 2 pin 2 pin (kabel czarny) --> 3 pin 3 pin (kabel szary) --> 4 pin 4 pin ( kabel brązowy) --> 5 pin Po podłączeniu wszystkiego na licznikach będzie masa błędów i lampy nie będą funkcjonować prawidłowo dlatego należy przeprowadzić kodowanie. Ja wykorzystywałem do tego program VAG CAN PRO z racji tego, że w VCDS jest problem z odpowiednim kodowaniem LEDÓW i nie zawsze da się to zrobić. W programie VCP należy wgrać paczkę danych do modułu komfortu z odpowiedniej funkcji do kodowania lamp led dla BCM 2 i po 1 minucie mamy zrobione kodowanie bez męczenia się godzinami przy wpisywaniu wartości w odpowiednich kanałach. Podczas montażu fizycznego oczywiście należy zachować podstawowe zasady BHP żeby nie zrobić krzywdy dla elektryki w naszym aucie A oto efekt końcowy modzenia
-
Witam! Czy mógłby mi ktoś pomóc i podesłać schemat z elsy pinoutu wtyczek tylnych lamp zwykłych i led do b8 sedan przedlift?
-
Tuning i strojenie STAGE 2,3,4 | 2.0 TDI CR 170
pawel121 odpowiedział(a) na marlad temat w Wykresy po modyfikacjach
marlad, jaka firma robiła turbo hybrydowe? -
Podlega ustawieniu zbieżność i pochylenie koła w tylnej osi
-
Trzeba pospawać sanki na zakładce. Był już temat to tym poszukaj na forum.
-
Tak wyprofilowana jest tylna klapa. b7 ma również podobno wyprofilowaną klapę w s-line, taka klapa będzie tańsza i nie trzeba spawać tylnych błotników
-
Jeśli kolego Ci to pomoże to w bmw e46 montowane są identyczne pompy wspomagania jak w b6. byleby ciśnienie się zgadzało. Jest ono na nalepce na pompie, tylko trzeba wziasc z przewodem bo króciec jest inaczej zagięty
-
Polecam LEDY Osrama. Mam ponad rok i żadnych błędów.
-
Myślę że najlepszym rozwiązaniem jest wziąść miarkę i zmierzyć. Dla szerokości 7,5 j w a4 b6 optymalne et to tak 28 -30
-
czy do malualnej skrzyni chłodnica jest taka sama jak do automatu ?
pawel121 odpowiedział(a) na karol1985 temat w Audi A4 B6/B7
w manualu jest inna bo nie ma obiegu oleju ze skrzyni -
dylemat na co zmienic a4 b6 ,b8 , e92? touareq?
pawel121 odpowiedział(a) na 15lolo temat w Na Każdy Temat
Touaregiem nie jeździłem, ale mogę polecić MLa czy to w163 czy w164, w zależności od budżetu, oba są świetne autka. Tylko koniecznie bez pneumatyki ze zwykłym zawieszeniem. W w163 silnik 2.7cdi a w w164 3.0 cdi, co do benzyny to nie miałem styczności ale bez problemu można montować LPG. Pod lawetę idealne. W164 ma 3500 kg na haku także można ciągnąć spore przyczepy.