gola_baba
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O gola_baba
Osiągnięcia gola_baba
0
Reputacja
-
@cadbp jak z przodu przekładam na tył wystarczy inaczej podpiąć kabelki i już nie pokazuje odwrotnie. A montaż o wiele łatwiejszy, bo nie jedziesz z kablami po całym aucie - wszystko masz z tyłu. Argument, że po zamontowaniu p. patrzysz tylko w lusterka i p. jakoś do mnie nie przemawia. Już mi się parę razy zdażyło, że podczas parkowania jakiś dzielny piechur wtargnął mi prawie pod auto.
-
Uwaga na licznik!! Zegary zwykle zawyżają do 10% prędkości. Ja włączam prędkościomierz na klimatroniku i właśnie taka jest różnica: na zegarze 100km/h na klimie 90 km/h
-
i już mam problem rozwiązany. Okazało się, że miałem zmiażdżoną wtyczkę od AirBaga pod fotelem. I ta wtyczka powodowała błędy w samym komputerze. Nie dało się skasować kontrolki od AirBaga, a ABS działał od przypadku. Po wymianie wtyczki, wszystko działa jak malina.
-
witam, właśnie się zastanawiam nad montażem tego cuda techniki i mam pytanie: dlaczego większość z Was montuje wyświetlacz na desce? Przecież jak jedziesz do tyłu, to patrzysz przez tylną szybę. Nie lepiej zatem było dać wyświetlacz na tylnej szybie na 3 stopie albo na podsufitce jak Kowicz? Pytam na poważnie - bez uszczypliwości. dajcie jakieś argumenty. do cadbp: a to nie jest tak, że wyświetlacz jest tam gdzie go zamontujesz? pozdrowienia,
-
hmmm...nie bardzo wiem, czy to nie podobny przypadek co u mnie. Kontrolka ABS zapalała mi się całkiem od przypadku. Jak się paliła, to wiadomo ABS nie działa. Ale po zgaszeniu motoru i odpaleniu ponownie, jesli lampka się już nie paliła, to ABS działał jak złoto. Przeczyścili mi styki i na jakiś czas pomogło. Ale po jakichś 3 m-cach, znów się zaczęło. VAG pokazał uszkodzenie licznika obrotów (nie wiem czy dokładnie tak, ale o to szło) w lewym TYLNYM kole - tak mi powiedzieli w serwisie AUDI - Sztupecki. Skasowali błąd i co ciekawe, VAG już nic nie pokazał. Więc mechanik zdiagnozował, że najprawdopodobniej przewód jest pęknięty i czasem działa, czasem nie - generalnie do wymiany właśnie ten jakiś licznik obrotów. W każdym razie ABS już się nie palił, ja byłem akurat bez kaski, więc jakoś zapomniałem o sprawie. Do czasu wymiany lewego PRZEDNIEGO wahacza. I znów pojawił się problem z ABS, ale jaki ciekawy. ABS Działa jak złoto do prędkości 10 km/h. OD 10 do 5 nie ważna jak lekko hamuję ABS się włącza i chrobocze. OD pięciu hamuje bez problemów. Pojechałem od innego poleconego majstra od AUDI, podłączył do komputerka i co? Do wymiany licznik obrotów, ale cóż za niespodzianka - PRZEDNI. Mówi, to elektronika w tym układzie poszła w ......... i nie da rady, trzeba wymienić. Na razie zbieram się do zakupu. Jak wymienię, dam znać czy to to.
-
a ja Ci jeszcze powiem, że mój A4 B5 1.6, 100KM manual spala w mieście 12L, więc tylko się ciesz, że Twój tak mało pali ))))
-
qfa, dziś chyba nie dam rady, ale będę czuwał - na następny spot przyjadę. A Sztupecki robi wszystko prócz blachy? Czy jest coś, czego nie robi? A może jest ktoś na Polesiu równie dobry - miałbym bliżej
-
też polecam, właśnie zmieniałem wahacz (bo się chlebotał i na przeglądzie nie puścili) i "młody szef" opowiadał mi jak to jeździli swego czasu po oryginały do Niemiec i brali po 30-40 sztuk wahaczy na raz (co jakieś 3 m-ce) i jak się Germanie dziwowali jaki to musi być potężny serwis, skoro tyle biorą części. Niemieckie ASO brały ok. 5 sztuk na cały rok ))) P.S. Ta zniżka to na wszystko czy tylko na robotę?
-
Cześć dziewczyny i chłopaki, wita Was gola_baba z Łodzi. Moja (od 2 lat) A4 zaczęła coraz częściej chorować. Mam nadzieję, że tu ją wspólnie podleczymy )