Skocz do zawartości

gola_baba

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gola_baba

Osiągnięcia gola_baba

0

Reputacja

  1. @cadbp jak z przodu przekładam na tył wystarczy inaczej podpiąć kabelki i już nie pokazuje odwrotnie. A montaż o wiele łatwiejszy, bo nie jedziesz z kablami po całym aucie - wszystko masz z tyłu. Argument, że po zamontowaniu p. patrzysz tylko w lusterka i p. jakoś do mnie nie przemawia. Już mi się parę razy zdażyło, że podczas parkowania jakiś dzielny piechur wtargnął mi prawie pod auto.
  2. Uwaga na licznik!! Zegary zwykle zawyżają do 10% prędkości. Ja włączam prędkościomierz na klimatroniku i właśnie taka jest różnica: na zegarze 100km/h na klimie 90 km/h
  3. i już mam problem rozwiązany. Okazało się, że miałem zmiażdżoną wtyczkę od AirBaga pod fotelem. I ta wtyczka powodowała błędy w samym komputerze. Nie dało się skasować kontrolki od AirBaga, a ABS działał od przypadku. Po wymianie wtyczki, wszystko działa jak malina.
  4. witam, właśnie się zastanawiam nad montażem tego cuda techniki i mam pytanie: dlaczego większość z Was montuje wyświetlacz na desce? Przecież jak jedziesz do tyłu, to patrzysz przez tylną szybę. Nie lepiej zatem było dać wyświetlacz na tylnej szybie na 3 stopie albo na podsufitce jak Kowicz? Pytam na poważnie - bez uszczypliwości. dajcie jakieś argumenty. do cadbp: a to nie jest tak, że wyświetlacz jest tam gdzie go zamontujesz? pozdrowienia,
  5. hmmm...nie bardzo wiem, czy to nie podobny przypadek co u mnie. Kontrolka ABS zapalała mi się całkiem od przypadku. Jak się paliła, to wiadomo ABS nie działa. Ale po zgaszeniu motoru i odpaleniu ponownie, jesli lampka się już nie paliła, to ABS działał jak złoto. Przeczyścili mi styki i na jakiś czas pomogło. Ale po jakichś 3 m-cach, znów się zaczęło. VAG pokazał uszkodzenie licznika obrotów (nie wiem czy dokładnie tak, ale o to szło) w lewym TYLNYM kole - tak mi powiedzieli w serwisie AUDI - Sztupecki. Skasowali błąd i co ciekawe, VAG już nic nie pokazał. Więc mechanik zdiagnozował, że najprawdopodobniej przewód jest pęknięty i czasem działa, czasem nie - generalnie do wymiany właśnie ten jakiś licznik obrotów. W każdym razie ABS już się nie palił, ja byłem akurat bez kaski, więc jakoś zapomniałem o sprawie. Do czasu wymiany lewego PRZEDNIEGO wahacza. I znów pojawił się problem z ABS, ale jaki ciekawy. ABS Działa jak złoto do prędkości 10 km/h. OD 10 do 5 nie ważna jak lekko hamuję ABS się włącza i chrobocze. OD pięciu hamuje bez problemów. Pojechałem od innego poleconego majstra od AUDI, podłączył do komputerka i co? Do wymiany licznik obrotów, ale cóż za niespodzianka - PRZEDNI. Mówi, to elektronika w tym układzie poszła w ......... i nie da rady, trzeba wymienić. Na razie zbieram się do zakupu. Jak wymienię, dam znać czy to to.
  6. a ja Ci jeszcze powiem, że mój A4 B5 1.6, 100KM manual spala w mieście 12L, więc tylko się ciesz, że Twój tak mało pali ))))
  7. gola_baba

    DIAG-MECH

    qfa, dziś chyba nie dam rady, ale będę czuwał - na następny spot przyjadę. A Sztupecki robi wszystko prócz blachy? Czy jest coś, czego nie robi? A może jest ktoś na Polesiu równie dobry - miałbym bliżej
  8. gola_baba

    DIAG-MECH

    też polecam, właśnie zmieniałem wahacz (bo się chlebotał i na przeglądzie nie puścili) i "młody szef" opowiadał mi jak to jeździli swego czasu po oryginały do Niemiec i brali po 30-40 sztuk wahaczy na raz (co jakieś 3 m-ce) i jak się Germanie dziwowali jaki to musi być potężny serwis, skoro tyle biorą części. Niemieckie ASO brały ok. 5 sztuk na cały rok ))) P.S. Ta zniżka to na wszystko czy tylko na robotę?
  9. Cześć dziewczyny i chłopaki, wita Was gola_baba z Łodzi. Moja (od 2 lat) A4 zaczęła coraz częściej chorować. Mam nadzieję, że tu ją wspólnie podleczymy )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...