Skocz do zawartości

lucasek

Pasjonat
  • Postów

    158
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O lucasek

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Katowice

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. lucasek

    B6 DIVISION

    Panowie taka niemiła sytuacja mnie wczoraj w trasie spotkała: turbina pękła na pół. Jest sens to wysyłać do regeneracji (gdzie?) czy raczej kupić nowy zamiennik tylko z jakiej firmy?
  2. @Muskel1 możesz doprecyzować, jakiego dokładnie narzędzia do wyciągania wtrysków i do czyszczenia gniazd warto użyć w tym przypadku? Chodzi mi o konkretne typy/przyrządy.
  3. Odpowiadając na powyższe pytanie: w silniku 2.0 TDI CAGA wyciągnąłem cały filtr DPF wraz z czujnikami z samochodu, a następnie mając już wszystko na wierzchu używając kluczy płaskich 17 i 22 odkręciłem czujniki.
  4. Podłączę się do pytania 🙂 Interesuje mnie kwestia narzędzi do demontażu DPF-a i czujników. W ELSA widnieje zestaw narzędzi T10395. Jakie klucze są faktycznie niezbędne, żeby to zrobić w praktyce? @Dev @Muskel1 pomożecie?
  5. Jaką wersję kierownicy z grzaniem montujesz??
  6. Czyli raczej czeka mnie montaż systemu bezpośredniego z czujnikami w kołach i sterownikiem 8K0 907 273A Mimo wszystko dzięki za podjęcie próby pomocy?
  7. Sterownik obsługuje TPMS…ale jest z polifta i chyba tutaj jest problem.
  8. MMI dokładane, sterownik ABS wymieniany z uwagi na montaż Quatroo, kodowanie przyjął
  9. Wykonałem reebot MMI ale dalej bez zmian
  10. Zmieniłem kodowanie w 1 bajcie według Twoich zaleceń. W jaki sposób teraz uruchomić opcję kontroli ciśnienia w MMI żeby była aktywna?
  11. Czytałem ten manual. Mógłbyś wskazać w którym Byte jest błąd i jak powinno wyglądać prawidłowe kodowanie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...