Skocz do zawartości

Nitram

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Nitram

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Nitram

0

Reputacja

  1. Moze lepiej poszukac adaptera Fakra z 2 koncowkami zenskimi ? jakos nie bardzo mi sie usmiecha lutowac przewody antenowe bo chyba wplynie to na jakosc sygnalu... ( czy ten przewod ma taka sama budowe jak kabel antenowy w domu tzn. zyla - izolacja - folia - przewod ekranizujacy - izolacja, czy tylko 2 zwykle kabelki ???)
  2. Witam, postanowilem zamontowac u siebie navi RNS-E co bylo bardzo proste zwlaszcza korzystajac z tego manuala, ale jak to zwykle bywa u mnie nie wszystko moze isc pieknie i ladnie... navi zamontowana, zakodowana ale problem jest z antena... Moje autko to A4b7 Avant i chcac przeprowadzic cala instalacje na tiip-top dokupilem antene na dach tak jak powinno byc niestety jak juz wszystko przyszlo okazalo sie ze antena ma zla koncowke FAKRA badz przedluzka ma zle koncowki FAKRA W manualu nie ma numeru czesci a temat jest tak obszerny ze nie dam rady go calego przewertowac, tutaj poglad jak to wyglada (linki pod zdjeciami w wiekszej rozdzialce) Part number anteny to: 8J8 035 503 F (X7W) http://imageshack.us/a/img837/4993/qaj7.jpg http://imageshack.us/a/img708/9016/x7pk.jpg http://imageshack.us/a/img23/8481/acw9.jpg Dla jasnosci NAVI ma FAKRA meska -> przedluzacz ma FAKRA zenska do FAKRA meska -> i teraz mam problem poniewaz moja antena ma tez polaczenie pod telefon wiec sa 2 kable, niebieska FAKRA meska i fioletowa Niby FAKRA zenska ale z przeslona... Teraz mam pytanie bo nie jestem pewien ktory kabel z anteny to GPS a ktory telefon ? co najlepiej zrobic zeby to dzialalo ???
  3. Podziekowal slicznie :dance: Temat do kasacji
  4. Tez mi to przyszlo do glowy, niestety wpisanie RNS-E w szukajke nic nie daje bo jest brak efektow... bardzo bym prosil Modka albo jakiegos uczynnego kolege o podanie dzialajacego linka badz nakierowanie na autora tematu BARDZO PROSZE
  5. Witam wszystkich mam problem z odnalezieniem tematu o instalacji RNS-E w a4, spedzilem dzis 2 godziny molestujac opcje szukaj i zaczela mnie juz bolec glowa od tego Znalazlem temat w ktorym kolega Akjem zadaje to samo pytanie, nawet ktos podal linka do tego tematu niestety gdy ja w niego klikam wywala mnie do strony glownej i pomomo ze jestem zalogowany pokazuje taka informacje na zoltym tle : "Jeśli jest to Twoja pierwsza wizyta pamiętaj o: sprawdzeniu FAQ klikając w powyższy link. Musisz się zarejestrować zanim będziesz mógł dodawać posty: kliknij powyższy link, aby się zarejestrować. Aby rozpocząć przeglądanie wiadomości wybierz forum które chcesz odwiedzić." nawet jak zaloguje sie jeszcze raz w nowym oknie nie wyswietla mi tego tematu, probowalem na 2 kompach i telefonie caly czas to samo ... dostaje juz bialej goraczki od tego Bardzo bym prosil o pomoc zeby ktos napisal dokladnie jakiej frazy uzyc w wyszukiwarce, kto jest autorem tego tematu i dlaczego jak klikam w linka podanego w temacie Akjem nie moge wyswietlic tematu i pokazuje mi strone glowna temat kolegi Akjem w ktorym nie moge skozystac z linka do tematu ktory mnie interesuje: http://a4-klub.pl/nawigacja-car-audio-cb-radio-17/b7-blb-navi-rns-e-montaz-73827/
  6. Audi w UK zalewa 2 oleje Quantum i Shell, wlasnie jestem po wymianie na Shell-a a dokladnie na takiego: A tutaj tylna nalepka: ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting Jest to specjalny produkt przeznaczony tylko dla samochodow z grupy VAG, podobnie jak Motul Specific...
  7. Dobra bede kolejna setna osoba pytajaca JAKI OLEJ a wiec mam A4b7 z poczatku 2005 r, ze slynnym 2.0 tdi BLB bez DPF-a, auto ma okolo 80k kilometrow i na szczescie ze przebieg jest taki maly bo serwisy byly robione co 2 lata i max 15k/km bo tutaj AUDI wymienia olej po 2 latach lub 20000 mil jako pierwszy wlasciciel ktory nie bedzie wydawal ciezko zarobionych pieniedzy w serwisie bo wole wydac je na wymiane czesci i mody chcialem zapytac jaki olej najlepiej zalac do tego klekota??? zastanawialem sie nad Motul Specific 504.00-507.00 lub Motul x-clean+ 5w30 ale nie wiem czy to ma sens skoro mam katalizator... Jesli polecalibyscie mi jakis inny bardzo dobry olej to jaki chociaz wolal bym Motul Audi w UK zalewa Shell Helix albo Quantum long life, nie mam zamiaru katowac silnika tak jak robia to w serwisie bo uwazam ze olej powinno sie wymieniac co ok 8k/km tak tez bede robil tylko nie moge sie zdecydowac co lepsze????
  8. Dobra bede kolejna setna osoba pytajaca JAKI OLEJ a wiec mam A4b7 z poczatku 2005 r, ze slynnym 2.0 tdi BLB bez DPF-a, auto ma okolo 80k kilometrow i na szczescie ze przebieg jest taki maly bo serwisy byly robione co 2 lata i max 15k/km bo tutaj AUDI wymienia olej po 2 latach lub 20000 mil jako pierwszy wlasciciel ktory nie bedzie wydawal ciezko zarobionych pieniedzy w serwisie bo wole wydac je na wymiane czesci i mody chcialem zapytac jaki olej najlepiej zalac do tego klekota??? zastanawialem sie nad Motul Specific 504.00-507.00 lub Motul x-clean+ 5w30 ale nie wiem czy to ma sens skoro mam katalizator... Jesli polecalibyscie mi jakis inny bardzo dobry olej to jaki chociaz wolal bym Motul Audi w UK zalewa Shell Helix albo Quantum long life, nie mam zamiaru katowac silnika tak jak robia to w serwisie bo uwazam ze olej powinno sie wymieniac co ok 8k/km tak tez bede robil tylko nie moge sie zdecydowac co lepsze????
  9. Czy w B7 z kierownica multifunkcyjna jesli rozbiore kolumne do tego stadium jak na foto: http://img167.imageshack.us/img167/6762/thkiera8gi0.png wystarczy wpiac manetke, poskladac do kupy i odblokowac VAG-iem czy to cala operacja zeby miec tempomat??? PS kupilem manetke w Audi ASO i w pudelku jest jeszcze jakis kabelek, po co???
  10. Nie udalo mi sie jeszcze przeczytac calego tematu od deski do deski bo troche obszerny jest moze juz bylo ale wkleje filmik jak gosc z NL pozbywa sie walkow i wymienia pompe oleju: oliepomp balansas ombouw 2 0TDI Audi VW - YouTube moj BLB ma dopiero 48k/mil (77k/km) pelen serwis w Audi (olej co 10k + rozrzad w Kwietniu) nie wiem czy mam sie juz tym przejmowac? znajomy ma A6 z 2006 i juz 140k/mil (225k/km) i nic zadnych oznak, jestem w polowie lektury ale wydaje mi sie ze do wszystkich defektow dochodzi w przedziale 170-220k/km wiec moze na razie to zostawic? to by bylo moje pierwsze zapytanie a drugie to czy ktos z forumowiczow zastosowal takie rozwiazanie zebatkowe w BLB zamiast lancuszka? Oil Pump Conversion - a set on Flickr
  11. Tak wiem ale chce nowa i nie bede fatygowal kogos zeby mi do UK posylal... Dzieki panowie
  12. antonio teraz juz mi wszystko wyjasniles w Audi podali mi wlasnie ten numer co ty i wychodzi na to ze tylko lekko "dizajn" sie zmienia a czesc i tak robi robote, przeczytalem tu na forum ze VAG to takie klocki LEGO i zaczyna sie sprawdzac, bede bral taka: Audi A4 AVANT WIPER STALK / SWITCH - NEW | eBay od tego sprzedawcy lub z ASO bez znaczenia, ta jest identyczna z moja obecna z tym ze ma sterowanie do kompa THX
  13. Super dzieki za potwierdzenie, nie rozumiem tylko jednej rzeczy tzn moje auto jest z 02/2005 a wiec z tego co podales wychodzilo by ze to stare czesci do B6,dziwna sprawa bo wybieralem w etce do mojego B7 no ale nic pewnie tak ma byc, najwazniejsze zeby dzialalo :-D Jeszcze troche minie zanim obczaje co i jak z grupa VAG hehe
  14. Czyli rozumiem ze obie zdadza egzamin przy odblokowaniu kompa a roznica bedzie w wygladzie, domyslam sie ze chodzi o "opozniacz wycieraczek" sowak na gorze lub na srodku manetki ???
  15. Temat jest bardzo obszerny a potrzebuje pomocy w doborze manetki, etka pokazuje mi 2 i nie wiem ktora bedzie dobra a w Audi jeszcze co innego z tym ze nie sa pewni: ETKA 8E0953503C 4E0953503C Z Audi A4E0 953 503 G4 PK (tego nie znalazlem w etce) Moje audi to A4 b7 Avant z 2005r ma skore i inne pierdoly, brakuje tempomatu a podstawowy komputer pokazuje tylko dystans do konca paliwa (manetka bez przyciskow) wyswietlacz jest koloru czerwonego (nie wiem czy to wazne) Jesli ktos wie ktora z tych manetek podejdzie badz podpowie jak to sprawdzic na 100% to bede bardzo wdzieczny... Dziekuje Marcin
×
×
  • Dodaj nową pozycję...