Skocz do zawartości

Ab4rth

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Ab4rth

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Ab4rth

1

Reputacja

  1. Podczas wypełniania dokumentów w UC wpisujesz datę powstania obowiązku opłacenia podatku, czytaj przekroczenia granicy, i tam wpisujesz taką datę żeby się zmieścić w 14 dniach wstecz od dnia w którym zgłaszasz, tak samo w skarbówce. To że kupiłeś wcześniej ich nie interesuje, mogłeś kupić i dwa lata temu, ważna jest data przekroczenia granicy którą sam deklarujesz. oczywiście musisz to "zgrać" z datą widniejącą na tłumaczeniach dokumentów i przeglądzie jeśli robiłeś. to wszystko
  2. A co za różnica ile zostanie wypłacone?? Jesteś sprawcą i tak zniżki polecą, nie ważne czy wypłacą 1zł czy 10 tyś.
  3. tak, teraz stoi na oryginale, mam b6 i b7 i obie stoją na 1BA, może trochę wysoko ale przynajmniej wygodnie i nie trzęsie
  4. jeśli się da to już sobie jakoś dojdę po woli ważna była informacja "czy się da"
  5. no właśnie, Szwagier ma AWX z 2003 roku i zrobił tymi zaślepkami i jest dobrze. Ja mam AVF 2004r i już coś cyrkuje. Vagiem się wyłączy?? Co to znaczy blaszki z otworem 8??
  6. Witam. Mam mały problem i proszę o poradę. Wczoraj zaślepiłem EGR zestawem z aukcji Zestaw zaślepek EGR TDI VW AUDI SKODA SEAT FORD VO (4305995146) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje., dwie zaślepki 1,5 i 4mm plus dwie uszczelki. Grubszą zaślepkę dałem od dołu, a cieńszą przy zaworze EGR. Przy okazji wymyłem EGR z oleju. Po złożeniu wszystko było ok, choć nadal czułem taki denerwujący drażniący dym z rury, jak by EGR nadal chodził. Dzisiaj po przejechaniu ok 10 km, zgaszeniu i przy ponownym odpaleniu po ok 2 godzinach wywaliło mi check na desce. Auta nie logowałem niczym, nie wiem jakie są błędy. Czy zna ktoś przyczynę jaka może być?? Czy muszę jechać do kogoś na komputer żeby odczytać zapisane błędy? Dodam że auto po tej operacji jest jakby żwawsze, lepiej reaguje na gaz. Z góry dziękuję za możliwe podpowiedzi. pozdrawiam
  7. no kurcze, miałem ten zaznaczony przekaźnik dzisiaj "w rękach" ale na nim był inny nr, nie 317, z tego co pamiętam to 617 chyba, wyjąłem go, otworzyłem, w środku jak nowy jest, stycznik ten ruchomy ładnie dolegał w jednej i drugiej pozycji, włożyłem go na miejsce docisnąłem i od kilku godzin auto chodzi jak należy, zobaczymy co będzie dalej.... tak dla uściślenia to były tam trzy przekaźniki, jeden mały czarny mniej więcej 1cm na 2, na rysunku który zamieściłeś jest w pozycji 1.2, drugi w kolejności to właśnie ten jasno brązowy mniej więcej 2x2 z czterema szerokimi pinami wychodzącymi z niego na rysunku oznaczony nr 2, i ostatni czarny również 2x2cm ale za to dwa razy wyższy od pozostałych, z bodajże 3 pinami szerokimi i 8 wąskimi, kolor czarny na rysunku oznaczony nr 3. Czwartego nie było bo to manual. Czyli mamy wszystko jasne, zamówiłem w aso nowy na wszelki wypadek, choć ten puki co działa jak napisałem powyżej. ---------- Post dopisany at 23:06 ---------- Poprzedni post napisany at 21:47 ---------- a powiedzcie mi jeszcze czy 2.0 tdi BRE z 2006 roku ma dpf??
  8. auto jak odpali to już chodzi, rozebrałem plastikową obudowę ECU pod maską, pod komputerem były trzy przekaźniki, ale żaden nie miał oznaczenia 317... Byłem u znajomego, wg jakiegoś programu ze schematami i rysunkami do audi wyszło że pod ECU powinno być pięć przekaźników a w tym są tylko trzy. Mówił znajomy mechanik że w grupie Vag jest takie coś jak "ELAB" czyli przekaźnik który po przekręceniu zapłonu włącza prąd na ECU, i to potrafi się po prostu zużywać. To by pasowało, jak włączy to jest kontrolka i auto odpala, a znowu jak nie włączy to brak zasilania na ECU-tj brak kontrolki na zegarach i auto nie odpala. W starszych modelach podobno było to pod kierownicą w skrzynce z przekaźnikami, tam również szukałem, niestety nic takiego nie znalazłem już sam nie wiem co tu może być. Może jeszcze ktoś ma jakieś pomysły...
  9. dzięki za podpowiedź, elektryk ze mnie żaden ale może czegoś się dopatrzę po pracy będę działać. pozdro
  10. Witam, proszę o pomoc ponieważ kolega ma problem z audi a4 b7, silnik 2.0 BRE, skrzynia man 6. Z autem dzieje się coś dziwnego, kilka dni chodzi normalnie, po czym nie można auta uruchomić, kręci rozrusznik ale nie odpala, żadnych błędów przy tym nie zapisuje (sprawdzałem Vagiem). Zauważyłem również że gdy nie odpala to po przekręceniu zapłonu na desce nie zaświeca się żółta kontrolka silnika (check) natomiast gdy po przekręceniu zapłonu kontrolka się zapali to auto odpali normalnie i wszystkie kontrolki gasną jak trzeba. Gdy odpali to jeździ normalnie, nie dymi, nie szarpie, nic niepokojącego nie zauważyłem. Na moje oko to nie łączy coś gdzieś, tylko co i gdzie?? Miał ktoś taki przypadek?? proszę o pomoc, pozdrawiam
  11. Jeśli miał bym wybierać pomiędzy pierwszą a drugą wkrętarką 14v, wybrał bym drugą. Dlaczego?? Przede wszystkim dlatego że posiada udar, i jeśli trzeba coś wywiercić w ścianie, betonie itp to jest bardzo wielka zaleta. Kolejna rzecz, to zakres średnic mocowanych wierteł, pierwszy model ma do 10mm drugi do 13mm to też na plus. Więc jeśli nie zależy Ci na latarce to bierz model bez niej. Jeśli natomiast jesteś w stanie wydać więcej to bierz 18v jest bez porównania silniejsza, jeśli chodzi o wiercenie to również posiada udar, a zakres mocowania ma taki sam jak model 14v ten bez latarki czyli 2 -13mm.
  12. Ab4rth

    demontaż kokpitu

    z tego co się orientuję i co widziałem, to pod tunelem i pod licznikiem były śruby trzymające kokpit, osobiście nigdy nie rozbierałem audi, lagunę 2, forda mondeo mk2 i mk3, peugeota 406 i 407 robiłem, stąd moje przypuszczenie że tu prawdopodobnie będzie podobnie. I jeszcze ważne do czego chcesz to zdjąć, w niektórych modelach aut łatwiej było odkręcić belkę pod kokpitem i wyjąć to wszystko razem, wtedy zostawała tylko nagrzewnica.
  13. każde auto zarejestrowane w kraju musi mieć opłacone OC, inaczej fundusz gwarancyjny może się dobrać, kiedyś tato tak się wymądrzył, kupił nowe auto zarejestrował dokładnie 31 stycznia i stwierdził że puki nie sprzeda starego to nie będzie OC opłacał, no i poszedł po 16 dniach ubezpieczyć. Określę to tak, gdyby nie znajoma która to załatwiła to byłby spory problem. Zajdź do wydziału komunikacji i się dowiedz czy jest coś takiego jak czasowe wyrejestrowanie (jak np w przypadku działalności gospodarczej "zawieszenie działalności") bądź czy w przypadku całkowitego wyrejestrowania będzie możliwość za kilka lat ponownie zarejestrować pojazd, i jak to z urzędem załatwisz to dopiero do ubezpieczyciela.
  14. a mi pokazuje max 900 tylko że ja leje do pierwszego odbicia, bez odpowietrzania zbiornika. jeżdżę w większości po mieście i spalanie ok 7,3 wychodzi na 16stkach zimą a latem na 17 to litr do góry
  15. Ab4rth

    Berner

    podaj stronę katalogową bądź nr art to Ci może coś podpowiem, troszkę doświadczenia w tej branży mam kilka lat w wurth, teraz forch a jak wiadomo berner to konkurencja...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...