Skocz do zawartości

Krzy0

Pasjonat
  • Postów

    561
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

15

1 obserwujący

O Krzy0

Informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Miasto
    Tarnobrzeg

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Objawy jak w vw 2.0 i 1.6 tdi przyczyna takiego nie odpalania najczęściej jest winny 03L-906-455-C Może w audi też jest ten problem.
  2. Słyszałem że przez bagażnik po zdemontowaniu boczków można wyjąć, na granicy złamania.
  3. Miałem kiedyś problem z odpowietrzeniem zacisków tył w golfie i zrobiłem to tak Odkręciłem zacisk ustawiłem go tak aby powietrze wyszło z tłoczka i odpowietrzyłem. Pamiętaj o zablokowaniu tłoczka
  4. CGLC i CGLD to to samo różni się softem jest jeszcze jeden cgl nie pamiętam dokładnie jaki ale tamten ma słabszy osprzęt od pozostałych.
  5. Kolego jest temat na forum że nie które cglc mają wżery na tulejach i stąd pobór oleju. Trzeba by wykręcić świecę i kamerką zerknąć do środka cylindra.
  6. Zrobiłem jak piszesz i błąd nie powraca, dzięki.
  7. Krzy0

    B8 TrOOOOp

    Cześć Może komuś zostały listwy progowe po zmianie i chciał by sprzedać nie za miliony, ja miałem ale wyrzuciłem ,a teraz by się przydały młodemu do nowego auta.
  8. Trzeba wymontować to z amortyzatorów i podpiąć pod wtyczkę i działa bez błędów.
  9. Znajomy ostatnio w a3 założył zwykłe amory na tył ,a ze starych powycinał co trzeba przypiął pod nadkolem trytytką i działa.
  10. Tak TPMS działa ale błąd jest.
  11. Wszystko działa poprawnie ale błąd powraca. Może jak bym zakodował i wstawił włącznik od AHA to by się zmieniło
  12. Krzy0

    Odsysarka czy warto?

    Ja odkręcam
  13. Krzy0

    Odsysarka czy warto?

    Też Korzystam (sam zrobiłem agregat z lodówki i gaśnica) nie dość że wyssa olej z miski to i z filtra od góry.
  14. Co do rozrządu to w vw crafter 2,0 tdi zrobiłem prawie 90tyś na zestawie z aso i oddałem auto na wymiane pokrywy zaworów bo była pęknięta i sie pocił silnik po wymianie pokrywy zrobiłem 300 km i strzelił pasek.
  15. Jam ma 21
×
×
  • Dodaj nową pozycję...