Skocz do zawartości

truszek

Pasjonat
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O truszek

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    NDZ

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia truszek

0

Reputacja

  1. Koledzy może mi ktoś podpowie bo nie mogę znaleźć.. Da się ściszyć ten dźwięk informujący, że RNS-E łączy się przez Bluetooth z telefonem? On jest zawsze tak głośny, że tragedia. Wsiadasz sobie spokojnie BLIM!!!! Japierdziele -. -
  2. U mnie po zmianie z 1BA (chyba, tego najwyższego) na Eibacha -30 stała równo, ale według miary (miedzy podłożem w najwyższym punktem nadkola) tył 1 cm niżej. Było tak: Dałem na tył tą plastikową podkładkę z ASO 8E0 512 145 i teraz mi się podoba. Jutro zrobię foto. Z pełnym zbiornikiem jest praktycznie równo, z pustym tył minimalnie wyżej i tak ma być. Moim zdaniem tył powinien być minimalnie wyżej ponieważ przy równym ustawieniu w moim odczuciu wygląda to średnio... Jakoś wydaje mi się że doooopa siada jak by worów z kartoflami naebał ;/ Teraz jest lux
  3. Czy teraz jest lepiej? http://vaglog.pl/log_257865.html
  4. Witam! Mam problem. Zachciało się chipa. Niestety tuner na dzień dobry podłączył kompa i wio na drogę, okazało się, że turbo niedomaga. Przeładowuje, gośc niestety odesłał mnie z kwitkiem, a ja zacząłem drążyć temat. Więc tak: N75 - nowy ori z ASO Czujnik który mierzy ciśnienie - nowy z ASO Tubo po sprawdzeniu, mówią ze na 100% dobre, tu mi dali takie kartki: (kliknij by powiększyć) W silniku taki błąd: 1 Fault Found: 000564 - Boost Pressure Regulation P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition) - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00110000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 269031 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 3360 /min Speed: 78.0 km/h Load: 100.0 % Voltage: 14.36 V Bin. Bits: 00101000 Absolute Pres.: 2295.0 mbar Absolute Pres.: 2590.8 mbar Już nie wiem co robić, chłopaki od turbin mówią ze to może być wina zapchanego DPF, ale nie świeci sie kontrolka... Zrobiłem logi grupy 11, jeszcze po wymianie N75, może ktoś rzucić okiem, i powiedzieć, czy jest dobrze? Moim zdaniem nie, bo auto na 2 biegu nie jeździe, nie wkręca się na obroty, szarpie i nie przyspiesza. Nie wiem co myśleć. http://vaglog.pl/log_256351.html Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc
  5. Podasz mi numer pod odbój przód? Tył to 4F0512131 ? Całą niedziele walczyłem ze sprężynami, i nic... Auto idzie do majstra bo ja nie mam nerwów na to...
  6. Tej długiej śruby co trzyma dwa wahacze nie mogę ruszyć. A nie odkręcę tych wahaczy od strony silnika, bo jest tam tak ciasno, że śruba nie wyjdzie
  7. A wp***u. Te przednie sprężyny są nie do zmiany. Masakra. Całą niedziele walczyłem i nic.
  8. Koledzy a jeszcze mam jedno małe pytanko Bo u mnie na wlepce mam, że zawszenie 1BA, przód: 0JJ, tył: 0YG, na tej wlepce pod maską mam: 1 - 1090kg, 2 - 1015kg. A Eibachów takich nie ma :/ Są najbliższe: http://allegro.pl/audi-a4-b7-04-08-sprezyny-eibach-pro-kit-30-30-i5485128310.html 1090/1035 Więc przód się zgadza, tył minimalna różnica, z tym że mój to 2.0 TDI a tu o tym mowy nie ma... Podejdą akurat te? A na stronie Eibach podane jest że to 2.0 TDI mają być konkretnie te : http://www.eibach.pl/eibach-audi-a4-(8ec,-b7)-e10-15-003-02-22-pi-2074.html Ale one 100kg różnicy... Zgłupiałem :v
  9. Dzięki kolego, ogarnie się przy sprężynach
  10. Witam! W mojej A4 B7 2.0 TDI sedan mam delikatny problem. Mianowicie coś wali w zawszeniu (najprawdopodobniej) podczas jazdy i szybkich skrętów. NIE STUKA przy skręcie w miejscu, tylko w czasie jazdy. Diagnosta na szarpakach stwierdził, że wszystko jest ok, całe zawieszenie sztywne, a tu coś stuka :/ Stuki słychać przy szybkich skrętach, i w prawo i w lewo. Chciałem sprawdzić, czy słychać je również na zewnątrz, ale szum wiatru i nic nie słychać... Dla zobrazowania mojego problemu nagrałem dwa filmiki, tylko że na filmie to wiecie... Dźwięk jak by latało coś po samochodzie... No ale może komuś podsunie jakiś pomysł https://www.youtube.com/watch?v=-ocFnPMMujw https://www.youtube.com/watch?v=Upo2gP9jLUk Z góry dziękuję, może ktoś coś wymyśli
  11. Ja ani wcale nie zrozumiałem Kiedyś drążyłem temat, i podobno nie da sie ściszyć... Aczkolwiek nadal mam nadzieje, że się da..
  12. Kolego mam nadzieje, że teraz wszystko będzie jasne
  13. Koledzy szukam małej porady Auto to b7 sedan na seryjnym zwieszeniu (1ba chyba, tym wyższym). Na wiosne idzie minimalnie w dół z tym całym pro kitem, tylko ze zauważyłem ze z tyłu guma która jest na górze (odbój?) jest w fatalnym stanie. Przy wymianie sprężyn od razu chciałbym wymienić je na nowe. Teraz pytanie, czy do pro kita, muszę dać krótszą tą gumę? Ktoś poda numerek nowej? Ogólnie mechanik wymieniał mi amory na nowe pół roku temu, wiec mógł to od razu zmienić :/ Amorków nie bede zmieniał, bo są niemalże nowe, a w poprzednim passacie B5 jeździłem na seryjnych amorach + spręzyny -40 baaaardzo długo i nic sie nie działo Pozdrawiam, i z góry dziekuje za odpwiedz.
  14. truszek

    Znaczenie ET Felgi

    W takiej cenie bym się upewnił, chociaż wszystko wskazuje na to że są ori. Sprzedający ma 100% pozytywów, kod który jest widoczny na feldze na jednym z zdjęć jest poprawny przy wstępnej weryfikacji na jakimś sklepie online vw, np tu: http://www.sklep.motorpol.pl/sklep/ Tak od siebie dodam że nie są tanie jak na używki ... Chociaż wyglądają naprawde dobrze. OK, dzięki kolego za odpowiedź Jedyny minus, to ten że to akurat wersja ET 51... Ale według tej stronki: http://www.willtheyfit.com/index.php?width=225&aspect=45&diameter=17&wheelwidth=7.5&offset=45&width2=235&aspect2=40&diameter2=18&wheelwidth2=7.5&offset2=51#content Różnica miedzy moimi 235/45/17 ET 45, a tymi 235/40/18 ET 51 jest niewielka... Felga schowa się 6mm... A przypominam, że obecnie mam dystans... Hmm... Według mnie te ET 51 tez powinno podejść... Hmm...
  15. truszek

    Znaczenie ET Felgi

    http://allegro.pl/felgi-audi-a3-vw-golf-v-8v0601025bl-aj-i5716889993.html Wyglądają na ori... Lecz nie ma ich na tej stronie...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...