-
Postów
505 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O maciucha512

Informacje
-
Imię
Maciej
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1996
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
I tak nie uwierzysz: Wstawiłem MS (sam) 5 lat temu i około 80 kkm, to ten pory wymieniłem: dolny prosty (pękła guma na sworzniu) oraz drążki kierownicze. Żadnych luzów na szarpakach, żadnych pukań i stukań. Od 5 lat spokój
-
Za dużo to nie widać. Umyj porządnie i za jakiś czas zobacz.
-
W zamku klapy bagażnika jest mikroswitch do oświetlenia bagażnika - wyciągnij, rozbierz i będzie ok. Co do oświetlenia tablicy to wykręć lampki i zobacz czy nie są skorodowane (możliwe, że ich tam już nie ma).
-
1.9 TDI AFN Przerywa podczas przyśpieszenia - LOGI
maciucha512 odpowiedział(a) na Marcin13 temat w Audi A4 B5
AFN do końca '97 nie obsługują 11 BS ('97 albo '98). Turbo ma problemy ze sterowaniem. Zrób jeden prosty test: podepnij podciśnienie z vacum bezpośrednio pod gruszkę i zrób loga 011 max do 2500 obr. Są dwie możliwości: 1) Nie będzie lepszego wstawania turbo, albo będzie niewielka poprawa - turbo na stół - źle złożone turbo/vnt, ktoś majstrował przy skoku gruchy, albo nowe kierownice wymagają innego skoku gruszki. 2) Turbo wstanie szybko i od razu przekroczy zadane wartości - problemy z podciśnieniem - węże, N75, vacum itp. Jak kolega jest zmęczony cyrkiem z turbo, to niech kupi używkę w dobrym stanie - koło 300 plnów. -
Może pianka rozpuściła gąbki na klapach?
-
1.9 TDI AFN Quattro Analiza logów dynamicznych
maciucha512 odpowiedział(a) na Morius temat w Audi A4 B5
Logi w trybie awaryjnym - do powtórki. -
Wejdź w kody klimatornika i zobacz jakie błędy pokazuje. Temperatura na FIS wariuje czasem?
-
A to nie jest tak, że po 97 vag zmienił zbiorniczek i sygnalizację? W AFN 96 brak płynu zwiera, w późniejszych rozwiera. Na próbę wypnij wtyczkę z zbiorniczka, zewrzyj piny i zobacz co będzie.
-
Jak immo to podczas zgaśnięcia powinna zapalić się kontrolka immo. Albo wymontował albo nie - możesz rozebrać obudowę kierownicy i przy stacyjce jest wtyczka immo - wyczyścić, dogiąć piny. Z katalizatora nie będzie błędów. A do poprawnej diagnostyki potrzebne są logi. Zakup kabel i zrób sam albo poproś kogoś z okolicy o pomoc.
-
Potwierdzam. Albo stoi albo na pełnej.
-
Jest dobrze. Śnieżynka nie zapala się? Czy po prostu klima nie chłodzi?
-
U mnie podczas deszczu kapie ze słupka po prawej stronie na wysokości słonecznika. Nie zabrałem się za to. Podejrzewam, że jakiś dziurek przy szybie się zrobił. Dywanik od strony słupka?
-
Zacznij od pompki. Sprawdź czy daje ciśnienie/podciśnienie. Długo pracuje po otwarciu/zamknięciu? Jak daje ciśnienie trzeba po kolei ściągać boczki o zaślepiać przewody do zamków - któryś może być nie szczelny. Nie daje ciśnienia - wirnik zużyty.
-
Musicie pamiętać, że nie jest to certyfikowany woltomierz i nie ma co oczekiwać, że będzie super dokładnie wskazywał wartość - chociaż fakt, że czasami drażni. Trochę jakbyśmy oczekiwali, że wskaźnik poziomu paliwa będzie działał z dokładnością do 1 litra.
-
Ale już jeździ? Podłącz pod kompa i sprawdź błędy. Zgasł podczas jazdy czy podczas np. zmiany biegów jak gaz puściłeś?