Skocz do zawartości

peter22

Pasjonat
  • Postów

    676
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

50

O peter22

Informacje

  • Imię
    Piotrek
  • Miasto
    Łódzkie

Auto

  • Model
    A7
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    3.0 BiTDI V6
  • Kod silnika
    CGQB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Fajnie że u Ciebie w wątku potwierdziłem opinie na temat wibracji auta podczas przyspieszania . Mam podobnie przy mocnym wciśnięciu gazu . Pamiętasz może jaki koszt przegubu wewnętrznego ?
  2. No widziałem właśnie że za te pompy VP wkładają inne i wtedy droga na moc otwarta.
  3. odgrzewam kotleta , z ciekawości . Smigają u nas jakies mocniejsze 2.5 tdi .
  4. Dev Witam , Mam prośbę , sprawdzisz mi czy moje auto z usa z 2020 roku posiada gpf ?? WA1CNAFY6L2097676
  5. No i dzisiaj pyknęła okrągła liczba na liczniku udało się w końcu pomalować zderzaki s-line i lotkę , także zewnętrzny pakiet już mam kompletny a4 znowu będzie mogła odpoczywać bo już jest auto na jazdę na co dzień
  6. peter22

    A6 C7 3.0tfsi

    No hamulce wyglądają teraz kozacko gdzie robisz program ?? Wrzuć jakiś filmik po zmianie wydechu . Autko wygląda już bardzo ładnie 👌
  7. Możesz coś więcej powiedzieć o przypisaniu kluczyka z b7 do b6
  8. Obd 11 już się dawno zwróciło , już kilka lat je mam . To powiem ci że cena u was jest jak najbardziej do przyjęcia . Może jest kilka firm co to robią i nie ma monopolu . Tu gdzie mieszkam objeżdżałem wszystkie sklepy zeby kupić tą nasadkę 3.5mm. Niestety minimalna dostępna to 4 mm . Na allegro dopiero znalazłem .
  9. Dzisiaj w końcu zabrałem się za dynamiczne ustawienie radarów przy użyciu OBD 11. wszystko zaczęło już działać , ale jeszcze lewy radar musiałem przestawić bo walił jeszcze błędami w kompie . Teraz trzeba pojeździć i zobaczyć czy tyle starczy . Także parę 100 zaoszczędzone . statyczne ustawienie radarów za 2 to chyba okolice 1500 zł. Mnie to kosztowało 87zl za klucz nasadkowy 3,5 mm i koszt paliwa na przejechanie 30 km
  10. Nie nacieszyłem się długo nowymi tarczami na tyle . Auto stało 2 tygodnie i przyłapało tył . Nie mogłem autem ruszyć . Dopiero na wstecznym się udało ruszyć . Myślałem że w trasie tarcze się dotrą , ale niestety przy hamowaniu zaczęło trzepać autem . Rozebrałem wszystko przeczyściłem rdzę i złożyłem wszystko na nowo niestety nie pomogło . Dzisiaj złożyłem wszystko na nowych tarczach i klockach . Tarcze polskiego producenta , zobaczymy jak się będą spisywały . Klocki TRW. tak to wygląda zobaczcie co się stało z klockami ferrodo , masakra. Rozumie żeby jeździły niewiadomo ile ale praktycznie wyglądają jak nowe .
  11. Przed postojem nic nie biło . Tarcze zardzewiały bo przez okres postoju cały czas padało a auto było pod chmurką .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...