-
Postów
27 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
jawor369 zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Aktualnie przerabiam ten temat w moim bfb. Downpipe obowiązkowo, 400 zł. Ori wtryski sa już przy zapętleniu, więc przyda się zamontować wtryski z BEXA. Intercooler w serii będzie strasznie puchł, w zime jakiejś tam róznicy nie zrobi ale w lato nie ogarnie, warto pomyśleć nad dual ickiem z bexa lub fmickiem. Jeżeli masz zdrową serię, to po zrobieniu tych modyfikacji plus oczywiście zestrojeniu tego w dory sposób, da radę uzyskać okolice 200hp, a uwierz mi, różnica zauważalna w depnięciu jest
-
Temat został ogarnięty. Dla tych którzy mieliby podobny problem do mojego oczywiście polecam zalecane logi. Wyszło, iż przepływka miała 3x większe wartości niż powinna, lecz to nie ona była winowajcą lecz zawór PCV, który kosztuje 20 zł .. Dodatkowo uwalony był zawór kierunkowy na węzach ciśnieniowych idących do dolotu + zawalona odma. Dziękuję wszystkim a zwłaszcza koledze Łukaszowi który pomógł mi z logami
-
Witam Serdecznie Zwlekałem trochę z tematem, lecz teraz jest już wszystko pewne, więc lecimy z tematem Drogą kupna nabyłem AUDI A4 B6 AVANT BFB 163 HP MULTITRONIC Auto kupione z myślą pod konkretne modyfikacje Rok produkcji : 2003 Silnik : BFB Przebieg w dniu zakupu : 300 tyś (hehe) Z wyposażenia to w sumie d*py nie urywa : - Biały FIS - Przyciski ala' łopatki od multitronica na kierownicy -El. sterowane z pamięcią fotele skórzane kubełkowe z grzaniem kuciapek -El. sterowane z funkcją pamięci lusterka + Fotochrom + el. składane - Wewnętrzny fotochrom -Mała navi -2 Sterfowa klimatyzacja -Czarny sufit z szyberdachem -2 podłokietniki -Tempomat -PDC przód tył -Xenon + spryski -Living + follow home -Pakiet drewno -Pakiet dodatkowego oświetlenia wnętrza (klamki, nogi, schowek, srele morele) -Parrot Mki9000 -El. szyby przednie + korbotronic z tyłu -Czujnik zmierchu -DRL -6 poduszek AIRBAG Oraz inne drobiazgi o których zapomniałem. Plany na auto? Masa, podam te na chwilę obecną : - Nowy układ wydechowy 3" dwururka - Downpipe 2,75" - Wtryski z wersji BEX - FMIC + orurowanie - TIP - Nowa mapa silnika ( max 210 hp / 350nm) (skrzynia może zrobić papa ) - Jakaś ciekawa rolka, 18, 19", zobaczymy - Zawieszenie 1BE - Ogarnięcie auta w wewnątrz, z zewnątrz + komora silnika w miarę " dla oka" Jeżeli posypie się Multitronic, to nikt płakać nie będzie , wlatuje swap na quattro + manual Generalnie prowadzę Fanpage na Facebooku, tam znając życie będzie dziać się o wiele więcej, musicie mnie zrozumieć, forum jest tylko wieczorem. A4 B6 1.8T AVANT Jawor's Car <- Link Kilka zdjęć auta od dnia zakupu do dzisiaj, co jakiś czas będę aktualizował album : Jeżeli macie jakieś rady, pomysły, proszę śmiało odzywać się niżej. Zapraszam do dyskusji.
-
[B5 ANB 1.8T] LY9B Avant By Jawor [SLEEPER] [Big turbo]
jawor369 odpowiedział(a) na jawor369 temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Temat do zamknięcia. -
Witam, mam problem z BFB. przy dynamicznej jeździe pali mi 22l/100km, poniżej 17 nie zejdę. Multitronic. w vcds, nie pokazuje mi żadnych danych pomiarowych z G62. Nie wiem jak z sondą, nie mam pełnego vcdsa. Przepkywkę podmieniałem, błąd mam tylko od znowu skrzyni korbowej który odpowiada za wolne obroty. Jakieś sugestie ?
-
Coś się dzieje z autem ? Bo widzę cisza
-
Klawisz-84 obserwuje zawartość jawor369
-
Panowie potrzebuję pomocy, rozebrałem lampy, przeciściłem jak w temacie po rozklejeniu, lampa poszła w cześci, po złożeniu świała świecą po niebiosach, zero widoczności, zero regulacji, umarły. Jak to dobrze złożyć, pomocy.
-
Witam, mam problem. Rozklejałem lampę i rozbierałem ją na czynniki pierwsze,żeby ją od środka elegancko poczyścić. Po złożeniu, nie działają żadne regulacje wyskości, a snop światła wali wszędzie, tylko nie w sedno soczewki. Jak to poprawnie złożyć :/
-
Koszta, za komplet lamp w błotniki i klapę za takie lampki ?
-
Lampy zespolone DEPO a powrót na osobny kierunek
jawor369 odpowiedział(a) na nkaroluky temat w Audi A4 B5
Tak jak ten wyżej napisał. Ori lampy, ori przetwornice. A jak nie masz $, to odczekaj trochę i kup. Nie baw się w półśrodki. -
Witam, trzepię od wczoraj cały internet i nic o BRE nie mogę znaleźć . Problem jest taki, że muszę wymienić napinacz, ale jak go wyjąć? Wiem że najlepiej cały przód demonotować, ale poważnie, CAŁY PAS dla głupiego napinacza i paska? Ktoś poradził sobie z tym problemem?
-
Kabel mam, komputer się wysrał :/ Dobra, poczekam do tego weekendu, zrobię skan vagiem i się odezwę