-
Postów
241 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Gutterman

Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Wejherowo
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.6
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Mam u siebie założone MS'y, po 50 tys km końcówki były do wymiany teraz juz jest 70 tys km cała reszta siedzi cicho i sztywnie Jak za wydane 550zł to rewelacja
-
A4 B7 ASB Quattro s-line/gwint/19,9,5J/Power by Lab Performance 280KM/580NM
Gutterman odpowiedział(a) na tomekhxc temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Piękna sztuka -
Piękna fura, felga robi robotę
-
Jak dla mnie to ktoś zaniedbywał wymiany oleju. Auto ładne powodzenia w modach
-
Nawet świeży olej będzie gęstszy przy takich temp niż np latem czy na rozgrzanej skrzyni.
-
Z tymi biegami to mam podobny problem przy niskich temp. 2 nie wchodzi od razu pomaga podwójne wysprzeglenie ale nie zawsze. Trzymam na 2 aż samo ją wciągnie, nic na siłę. Przyczyną jest zimny gęsty olej w skrzyni biegów, ewentualnie mogą nie domagać synchronizatory. Pomogło by wymiana synchronizatorów ale nie jest to pewne, wymiana skrzyni też nie pomoże, możesz trafić gorszy śmietnik, a kupno nowej jest nie opłacalne. Z drganiami też mam problem, pojawiają sie od 120 w z wyż. Ale nie jestem pewien czy to od samego przeniesienia napędu, czy może łożyska czy jeszcze coś innego. A propo drgań lewarka i poruszania przód/tył przy dodawaniu i odpuszczaniu gazu to normalne. Przy przyspieszaniu na sprzęgło i skrzynie działają duże siły a przy odpuszczaniu maleją przez to masz takie delikatne szarpnięcia przy dodawaniu i odejmowaniu gazu.
-
Może bardziej do wyczyszczenia, jest zasyfiony i nie otwiera sie i nie zamyka tak jak potrzeba.
-
Czytanie ze zrozumieniem...... Nie mówię o sytuacji Piotrka gdzie brał mu 1L/1000km tylko o sytuacji autora. Nie dymi na niebiesko, silnik chodzi normalnie i nie zarzuca świec olejem, nie klekocze. I w takiej sytuacji można szukać wycieków lub rozważyć remont głowicy bądz samych uszczelniaczy a nie całego silnika
-
No właśnie przy takim zużyciu to może być wszystko, uszczelniacze na zaworach, pod pokrywą sączy, na misce, wale i kto wie gdzie jeszcze. Dobrze by było umyć silnik i obserwować gdzie się olej pokazuje.
-
Osobiście nigdy bym sobie tych felg co podałeś w linku nie założy i pasują jak świni siodło. Ale wiadomo o gustach sie nie dyskutuje. Bardziej bym proponował http://alucenter.eu/environment/cache/images/0_0_productGfx_e150c98981f1211044e99d3d96b338fe.jpg lub https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f6/Audi_B5_RS4_Avant_-_Flickr_-_The_Car_Spy_(24).jpg
-
To nie są nowe auta, a i nowe biorą olej, żeby gdzieś na zaworach nie lało oleju lub gdzie kol wiek indziej. Póki auto chodzi równo, nie dymi na niebiesko i nie bież 1L na 1000 km, należy sie temu przyjrzeć, zainteresować, zdiagnozować i zrobić. Ale nie jest to sytuacja że na gwałt trzeba robić nie wiadomo jakie remonty za kupę kasy. Śmiać mi się chce jak ubywa komuś olej czy płyn chłodniczy to wszyscy o tych uszczelkach pod głowicą zaczynają gadać.
-
A może czujnik temp płynu jest do wymiany, skoro mówisz ze na vagu masz 90°C a na zegarach cały wskazówka gania po całym zakresie ?
-
Jedz do tego asa co ci to montował i niech poprawia, wysoka temp. może być od wadliwego termostatu który sie nie otwiera, a wycie może z pompy wody ?
-
Ja na swoich MS'ach mam nalatane juz ok 50tys km i na dzień dzisiejszy na jednej końcówce drążka mam luz, reszta trzyma sie bez żadnych luzów i stuków.
-
albo dwóch To by nie było jeszcze aż takiej tragedii 4L/10tys km. Ale i tak trzeba by było sie dobrze zastanowić czy wyciek, zawory czy pierścienie leją.