Skocz do zawartości

Audiobel

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Audiobel

Osiągnięcia Audiobel

0

Reputacja

  1. A mechanik mi powiedział, że niby się urwał jakiś uchwyt od fitra i obcierał o wąż. Pewnie sam go zerwał, jak włożył swe brudne łapska pod maskę mojej Klaudii? Tak, to jest wyświetlacz taki sam, jakie miały stare kalkulatory w latach osiemdziesiątych (w czołówce programu "Sonda" były podobne cyferki) - fis czy nie fis - w każdym razie świeci na czerwono i od pewnego czasu znikają poszczególne szczebelki cyfer, więc nie widać dokładnie czy przejadę jeszcze 80 czy 00 kilometrów, jakie jest dokładne zużycie paliwa w danym momencie itd. Ktoś w Krakowie to zrobi "po pieniądzach"?
  2. Kowi87, ja nie mam książki do Audicy, bo podejrzewam, że celowo zginęła, jak ginie wielokroć do innych egzemplarzy, aby ukryć faktyczny stan licznika. Stąd wielu rzeczy nie wiem. Miałem książkę oooo ściągniętą z internetu na poprzednim twardym dysku tegoż laptopa; obecnie nie posiadam. vp-tdi, w jaki sposób mam wymontować ten wyświetlacz? Nie będę przecież podważał śrubokrętem czy inną inwazyjną metodą, a nie wiem, jak to jest zamocowane? Jak wiesz, jaki to typ żarówki, to mogę ją zamówić i spróbować coś z tym zrobić.
  3. A nie wiecie, kto w Krakowie mógłby mi wymienić spalony wyświetlacz z A4B5? Ledwie widać, ile km mogę jeszcze przejechać albo jakie spalanie na przykład...
  4. Dzięki chłopaki za pomoc. Skorzystałem z tego linku (FILTRY ZESTAW FILTRÓW VW PASSAT B5 AUDI A4 1.9 TDI (4395008588) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.), który podesłał mi vp-tdi. Koszt zakupu filtrów Denckermann razem z przesyłką wyniósł 85 zł a oleju Motul (10W40) 6100+ 124 zł (w dublecie z płynem do spryskiwaczy Motul Vision Classic -20*C- taka promocja), który zamówiłem przez neta, a odebrałem osobiście w Krakowie. Chyba autko mi mniej zamula, natomiast ten elektromechanik z Prus zostawił maskę otwartą na cały dzień i zakurzył mi podzespoły i ubrudził kierownicę, więc go nie polecam. Po przejechaniu dystansu ok. 4 km do domu poczułem swąd przypalonego oleju. Mam nadzieję, że to normalne? Teraz już nie czuję tego zapachu. Pozdrawiam. ---------- Post dopisany at 11:51 ---------- Poprzedni post napisany at 11:48 ---------- A wymiana oleju i filtrów to koszt 30 zł, natomiast mechanik okazał się mało profesjonalny w obyciu z klientem, więc następnych napraw dokonam gdzie indziej.
  5. Węglowy powiadasz. To logiczne. Nie wiem jakie są podtypy wsadów do filtra, ale podaj mi z łaski swojej nr produktu tego filtra. Jakie to ma oznaczenie i jakiej firmy jest dobry? Nie sztuka kupić coś (ja nie chcę drogiego ani najtańszego no-name), ja preferuję świadome zakupy.
  6. Nie będzie za rzadki? A odnośnie filtrów mam takie jedno pytanko. Rok temu kupiłem auto i olej był zmieniony. Na autostradzie auto poszło 200 km/h w 3 os. i miałem wrażenie, że jeszcze parę kilometrów nabiję na prędkościomierzu. W tym roku pedał w podłogę, jadąc w trójkę S-1 (co prawda jakieś 50 kg więcej pod budą, bo kumpel waży trochę) i więcej niż 200 km/h nie mogłem wyciągnąć (producent podaje dla tego typu silnika 196 km/h jako graniczną). Ponadto włączając klimę na deszczu z nadmuchem na szybę, od razu po wejściu do auta, para na szybie... Czy to są dwa symptomy zużycia i zapchania filtrów z powodu ich niedrożności? ---------- Post dopisany at 15:59 ---------- Poprzedni post napisany at 15:45 ---------- Firma SCT Germany. Dobre to czy przeciętne?
  7. Witam i proszę o audiencję Znalazłem tu jeden jedyny wątek na temat filtrów do modelu auta, które posiadam (z dn. 15-10-2013). Ale to nie wystarczy. Potwierdziło to tylko moją wiedzę na temat firm Bosch i Mann - mają dobre produkty, lecz drogie. A jak ma się stosunek jakości do ceny dla Filtrona i wyżej wymienionych? Nadeszła pora wymiany oleju i filtrów (>11 000 km). Olej prawdopodobnie zakupię Motul 10W/40, jak mi doradzili klubowicze. Teraz mam zapytanie o filtry oleju, paliwa, powietrza i kabinowy. Pierwszym kryterium, jakim się kieruję jest oczywiście cena. Wiem jednakże, że co drogie to tanie. Szukam więc czegoś ze średniej półki. Filtrów lepiej rozpoznawalnej marki niż takiej nikomu nieznanej. Wiem, że mogę trafić na jakiegoś papierowego dziada o nieodpowiedniej budowie i złych charakterystykach, jak wyczytałem w tym artykule: Dlaczego filtr kabinowy jest tak ważny? [poradnik] Ť AUTOKULT.pl . Zatem moje pytanie brzmi tak: Czy ktoś mógłby usystematyzować jakość filtrów (oleju, paliwa, powietrza, kabinowego) kilku znanych marek wedle posiadanych przez siebie informacji (używając prostych znaków typu A>B>C=D)? Proszę podać też cenę i numer produktu dla modelu Audi A4 B5 z silnikiem 1,9 TDI AVG 110 KM, 1999 Sedan Lift. Mieszkam w Krakowie i wolałbym kupić podzespoły w Krakowie, niemniej jednak posiadam konto na Allegro i widzę, że zestawy 4 filtrów kosztują powyżej 79 zł/komplet. Nie wiem jednakże, jakie kryteria poza ceną powinienem rozpatrywać? Stosunek jakości do ceny? Brak danych na ten temat. Może ktoś zna odpowiednio tanie sklepy w Krakowie? Help!
  8. Che che! lubisz dłubać... Ciekawe, czy założyłbyś sześciobiegówkę w miejsce pięciobiegowej skrzyni...
  9. Che che. Zastanawiam się, w jakiej pozycji są koła przy takim skręcie kierownicy jak na obrazku?
  10. Czy to jest jeszcze aktualne? Zastanawiam się nad śrubami zabezpieczającymi do kół. Stare dziś wykręciłem z pomocą kumpla i wulkanizatorów. Nie mam kluczy do nich.
  11. W tym tygodniu też będzie zlot w Galerii Kazimierz? Pytam, bo jestem nowy a będzie święto (Boże Ciało). Pozdrawiam maniaków.
  12. Lato 2010. Takie same felgi posiadam, bo szukałem samochodu z takimi felgami w tysiącach ogłoszeń. Takie więc Audi posiadam.
  13. Dzięki Wszystkim za pomoc. Prostownika mi się nie udało pożyczyć, bo ktoś codziennie sobie doładowuje. Miałem jechać do diagnostyka, ale jak zobaczyłem po włączeniu stacyjki, że mam niecałe 8 V, to "zagotowałem". Później skoczyło na prawie 10 V, ale nie odpalił i powziąłem decyzję, że jadę po nowy akumulator. Odpaliłem z kolegą na kablach, już piąty raz tak w ogóle. Zadzwoniłem do faceta ze sklepu i zajął mi nawet miejsce obok (ustawił pachołki na chodniku). Po wymontowaniu okazało się, że mój "pojemnik na energię" to złom, gdyż pod obciążeniem wskazał napięcie 4 V (ja widziałem 4,4 V na mierniku), miast ok. 10,6 V. Zamiast Futury (za duża do A4 B5) kupiłem jakąś Centrę za 335 zł, która gabarytowo była identyczna i miała prąd rozruchowy 700 A (u mnie było wcześniej 640 A) i 80 Ah, identycznie jak w moim pierwszym akumulatorze. Tak więc zaoszczędziłem 20 zł na akumulatorze (Futura była w tym sklepie na Mogilskiej za 355 zł) i na diagnostyku również. Będę jeszcze miał pytania odnośnie zakodowania radia i coś mi dźwiękowe czujniki otwarcia drzwi nie działają. Ale to otworzę nowy wątek. Pozdrawiam Wszystkich!
  14. Witam. Nie znalazłem nic o akumulatorach na forum (wrzuciłem hasło na przeglądarkę w tym serwisie). Chciałem zapytać kolegów, czy muszę zmieniać akumulator w swoim A4 B5 AVG, bo mam z nim problem i jego wina wydaje się oczywista? Myślę jeszcze, czy nie pracuje w aucie, jakieś urządzenie, którego pracy nie zauważam np. ogrzewanie foteli. Ale wydaje się to bezzasadne. Myślę również o rzeczach takich, jak podpięcie do wiązki elektrycznej itp. Sprawa wygląda tak: kupiłem auto w zeszły czwartek. Zrobiłem nim 90 km, w drodze powrotnej do domu. Zapomniałem wyłączyć świateł, przyzwyczajony do seicento. Świeciły się 3-4 godziny, lecz silnik odpalił, bo dzień później jechałem je sfotografować, a później do rejestracji i do ubezpieczenia. Pojechałem nim też do dealera Audi i do byłej dziewczyny, żeby się pochwalić. Włączyłem na minutę klimatyzację i wyłączyłem. Włączyłem radio i sprawdzaliśmy funkcjonowanie różnych świateł. Zajęło to 5-10 minut, wszystko przy wyłączonym silniku. Chciałem go odpalić, ale padł. Woltomierz pokazywał 10 V, a rano miałem napięcie 14 V. Przy ładowaniu akumulatora, okazało się, że lewa klama też była nie dokręcona, zatem dokręciliśmy na minusie. Oczywiście rozkodowało się też radio. Pech. Po powrocie do domu odpalałem auto trzy dni później i znowu zanotowałem spadek napięcia. Wyłączam światła, zastanawiam się tylko dlaczego czasami się świecą 2 zegary z przebiegiem kilometrów, a dlaczego całkiem gasną? Wczoraj odpaliliśmy z kolegą auto na kablach. Było 14 V. W automyjni, po myciu było już tylko 12 V. Za chwilę na stacji paliw już tylko 10 V i znowu odpalanie z użyciem kabli. Posiadam akumulator 12 V 80 A, 640A-EN/SAE 380A DIN. Czy muszę zmienić natychmiast akumulator czy przyczyna jest inna?
  15. Mam na imię Rafał. Lubię motoryzację niemiecką i japońską. Czułem, że najbardziej pasują do mnie "4 kółka", więc zakupiłem wymarzone Audi A4 1,9 TDI 110 KM z silnikiem AVG. Jest piękne i zadbane. Wyboru dokonałem bardzo skrupulatnie, siedząc dzień w dzień przez 4 miesiące na 4 portalach motoryzacyjnych. Mam trudny charakter - jestem wymagający, oryginalny i podobno... upierdliwy. Zatem moja Klaudia też musiała mi dorównać: skórzana tapicerka, czarna, wielofunkcyjna kierownica, imitacja drewna w środku, seksowna chromowana listewka wokół szyb i śliczne pięcioramienne alufelgi. Jak tu takiej nie pokochać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...