Skocz do zawartości

manio12

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O manio12

Informacje

  • Imię
    Jan
  • Miasto
    Pozy

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia manio12

0

Reputacja

  1. Witajcie, no i jak udało się rozwiązać problem, bo u mnie to samo
  2. manio12

    dziwny dźwięk

    Witam! Kolego obczaiłeś co i jak bo mam to samo i dwumas również po wymianie w lutym??? Dodam tylko, że czasem wali mocniej czasem lżej?
  3. Koledze chyba chodziło o usunięcie całego DPF'a a nie nieusuwalnego osadu z filtra. Robi się takie rzeczy ale ważne jest by zabrał się za to fachowiec a nie jakiś magik. Wymianę na nowy filtr odradzam jak chyba każdy na tym forum. Zresztą poczytaj o tym bo bardzo dużo tego jest. Pozdro
  4. manio12

    Przepustnica N18 DPF

    Kolego auto na kołki, wymieniaj przepustnicę a potem pod kompa i wypalaj DPF albo jak jeszcze nie mocno zasyfiony to na jakąś ekspresówkę czy autostradę jedź (chodź jak jest w trybie awaryjnym to pewnie już za późno). Miałem to samo i zlekceważyłem problem (czekałem na swojego mechanika bo wyjechał), dziś jeżdzę wykastrowany (bez DPF'a). Komputer mając błędy z silnika nie uruchamia procedury wypalania i zbierasz ciągle sadzę w filtrze do chwili zupełnego go zabicia. Z perspektywy czasu to mam przynajmniej spokój z filtrem i żadnych problemów z jazdą nie mam, żadnych różnic w jeździe, jedyna zmiana to sadza w rurach wylotowych tłumika, poprzednio się błyszczały, po tym można od razu wyczaić, że auto nie ma FAP'a czy DPF,a Pozdro:a4fan:
  5. No i wszystko jasne STEROWNIK MODUŁ GATEWAY 8T0907468H - walnięty pozdro
  6. Błędy mam dokladnie takie: 0522 urządzenie sterujące silnika brak sygnału 0240 przekaźnik, zacisk 15 komora silnika sygnał niezrozumiały problem polega na tym, że nie wiem gdzie szukać tego przekaźnika czy zacisku nr 15??? w googlach nic nie znajdziesz
  7. przecież podaję kody jakie odczytałem z kompa, a błąd silnika polega na tym, że sterownik czasem nie widzi silnika bo na jakimś zacisku nr 15 ma przerwę, więc pytam gdzie on się znajduje ten cały zacisk?
  8. Witam wszystkich forumowiczów! Mam pewien problem otóż w Audi A4 2,0 TDI CAGA od pewnego czasu podczas jazdy zaczyna mi migać żółta sprężynka na zegarach - przerwa z sterowaniu silnikiem czy coś takiego? Komp wywala w kilku miejscach brak sygnału bądź sygnał nie zrozumiały na przekaźniku, zacisku nr 15 w komorze silnika (kody; 0522, 0240), czy ktoś wie gdzie tego szukać, czy może ktoś miał podobny przypadek? Proszę o jakieś porady względnie schematy. Mam nadzieję, że to jakiś mechaniczny problem z jakimś stykiem??? Tematu nie chcę lekceważyć bo po pewnym czasie pojawił mi się również żółty symbol silnika, wyczytałem, że chodzi o jakość spalin, prawdopodobnie komputer nie inicjuje procedury autowypalania filtra cząstek stałych bo ma problem w postaci wcześniejszych błędów, jak mi się sprężynka nie pali to po pewnym czasie również gaśnie ta kontrolka z silnikiem. W ten sposób mi się krzaczy deska od pewnego czasu i się zastanawiam czy nie zajadę sobie pdf'a??? Pozdrawiam i proszę o porady.
  9. Jestem nowy na forum bo dopiero rozpoczynam swoją przygodę z Audi:radocha: Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem A4 2.0 TDI AMBITION wersja awant z 2008 roku z silnikiem CAGA. Jak na razie jestem pod wrażeniem tego auta. Pozdrawiam raz jeszcze i pędzę wertować forum w poszukiwaniu instrukcji bo moja jest po niemiecku, a ja w tym niechrześcijańskim języku nic nie kumam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...