manio12
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
8 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O manio12
Informacje
-
Imię
Jan
-
Miasto
Pozy
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAGA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia manio12
0
Reputacja
-
Witajcie, no i jak udało się rozwiązać problem, bo u mnie to samo
-
Witam! Kolego obczaiłeś co i jak bo mam to samo i dwumas również po wymianie w lutym??? Dodam tylko, że czasem wali mocniej czasem lżej?
-
Koledze chyba chodziło o usunięcie całego DPF'a a nie nieusuwalnego osadu z filtra. Robi się takie rzeczy ale ważne jest by zabrał się za to fachowiec a nie jakiś magik. Wymianę na nowy filtr odradzam jak chyba każdy na tym forum. Zresztą poczytaj o tym bo bardzo dużo tego jest. Pozdro
-
Kolego auto na kołki, wymieniaj przepustnicę a potem pod kompa i wypalaj DPF albo jak jeszcze nie mocno zasyfiony to na jakąś ekspresówkę czy autostradę jedź (chodź jak jest w trybie awaryjnym to pewnie już za późno). Miałem to samo i zlekceważyłem problem (czekałem na swojego mechanika bo wyjechał), dziś jeżdzę wykastrowany (bez DPF'a). Komputer mając błędy z silnika nie uruchamia procedury wypalania i zbierasz ciągle sadzę w filtrze do chwili zupełnego go zabicia. Z perspektywy czasu to mam przynajmniej spokój z filtrem i żadnych problemów z jazdą nie mam, żadnych różnic w jeździe, jedyna zmiana to sadza w rurach wylotowych tłumika, poprzednio się błyszczały, po tym można od razu wyczaić, że auto nie ma FAP'a czy DPF,a Pozdro:a4fan:
-
No i wszystko jasne STEROWNIK MODUŁ GATEWAY 8T0907468H - walnięty pozdro
-
Błędy mam dokladnie takie: 0522 urządzenie sterujące silnika brak sygnału 0240 przekaźnik, zacisk 15 komora silnika sygnał niezrozumiały problem polega na tym, że nie wiem gdzie szukać tego przekaźnika czy zacisku nr 15??? w googlach nic nie znajdziesz
-
przecież podaję kody jakie odczytałem z kompa, a błąd silnika polega na tym, że sterownik czasem nie widzi silnika bo na jakimś zacisku nr 15 ma przerwę, więc pytam gdzie on się znajduje ten cały zacisk?
-
Witam wszystkich forumowiczów! Mam pewien problem otóż w Audi A4 2,0 TDI CAGA od pewnego czasu podczas jazdy zaczyna mi migać żółta sprężynka na zegarach - przerwa z sterowaniu silnikiem czy coś takiego? Komp wywala w kilku miejscach brak sygnału bądź sygnał nie zrozumiały na przekaźniku, zacisku nr 15 w komorze silnika (kody; 0522, 0240), czy ktoś wie gdzie tego szukać, czy może ktoś miał podobny przypadek? Proszę o jakieś porady względnie schematy. Mam nadzieję, że to jakiś mechaniczny problem z jakimś stykiem??? Tematu nie chcę lekceważyć bo po pewnym czasie pojawił mi się również żółty symbol silnika, wyczytałem, że chodzi o jakość spalin, prawdopodobnie komputer nie inicjuje procedury autowypalania filtra cząstek stałych bo ma problem w postaci wcześniejszych błędów, jak mi się sprężynka nie pali to po pewnym czasie również gaśnie ta kontrolka z silnikiem. W ten sposób mi się krzaczy deska od pewnego czasu i się zastanawiam czy nie zajadę sobie pdf'a??? Pozdrawiam i proszę o porady.
-
Jestem nowy na forum bo dopiero rozpoczynam swoją przygodę z Audi:radocha: Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem A4 2.0 TDI AMBITION wersja awant z 2008 roku z silnikiem CAGA. Jak na razie jestem pod wrażeniem tego auta. Pozdrawiam raz jeszcze i pędzę wertować forum w poszukiwaniu instrukcji bo moja jest po niemiecku, a ja w tym niechrześcijańskim języku nic nie kumam.