Skocz do zawartości

ganjaq

Pasjonat
  • Postów

    562
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

6

O ganjaq

Informacje

  • Imię
    ŁUkasz
  • Miasto
    WLKP

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    ANB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć. Wiem, że pisząc tego nie naprawie ale chciałbym zaczerpnąć rady. Co mogę zrobić aby wstępnie oszacować gdzie diabeł siedzi. Płyn ucieka, dymi na biało, przy rozruchu czasami zatańczy silnik jakby nie palił na wszystkie tłoki. Czy istnieją jakieś sposoby na stwierdzenie, nie mówię w 100 % sposób na zdiagnozowane problemu? Zbiorniczek czysty, węże nie puchną. Czy może palić płyn przez egr czy to już na pewno głowice. Pozdro
  2. Ogólnie to, żeby nie czarować, dostałem błąd, który wskazywał na brak kontaktu na bga. Wygrzałem płytę i wstała ale po wszystkim śmieje się ze mnie, że potrafię ją wygrzać a nie potrafię wsadzić
  3. Jej się nie da założyć inaczej bo na boki luzów nie posiada a przód-tył, to ją miałem już w każdej pozycji co milimetr aż do samego końca (od samego początku była do końca, później już tylko ją cofałem, przed każdą próbą usuwając błąd).
  4. Cześć, mogę się tutaj podpiąć? 0663 - Control Module For Camera C110A 76 [009] - Wrong mounting position I zabijcie mnie jeśli to niewłaściwa pozycja po tym, jak wyjąłem i włożyłem moduł kamery wewnętrznej. Tak rozumiem tłumaczenie tego błędu a próbowałem moduł na każdy sposób włożyć. Podpowiesz coś? Pozdrawiam
  5. Cześć, sprawdzi mi ktoś to autko WAUZZZ4G6EN069162 Pozdro
  6. Cześć wszystkim. Pomożecie dobrać zestaw oleje filtry dla vin WAUZZZ8T6AA065377 Pozdrawiam. @Dev rzuć proszę okiem
  7. Cześć. Mam taki vin, podobno to b5 1.8 quattro wauzzz8dzxa319975 (apka my audi przestała podawać wyposażenie?)
  8. ganjaq

    Urwana klapka WG

    Znowu muszę sobie sam odpowiedzieć. Ali Express albo miejsce gdzie regenerują turbosprężarki. Na Ali to wydatek ok 50 PLN, u gościa od turbin 160 PLN. Używany kolektor to wydatek rzędu 200 PLN. Nadmienić należy, iż równolegle do silnika 2.0 tfsi wkładano turbiny dwóch producentów. KKK oraz IHI, części nie są zamienne
  9. ganjaq

    Urwana klapka WG

    Nie pytajcie jak i dlaczego. Powiedzcie czy da się gdzieś dostać klapkę WG do tfsi 211 hp? Pytam bo w etce nawet kolektor nie występuje osobno bez turbo a gdzie taka klapka
  10. Cześć. Mam pewien problem. Odgłos który mnie niepokoi przypomina dźwięk sprężarki do malowania (jej tłoków). Dźwięk znika po wbiciu biegu i trzymaniu na hamulcu (stronic) Drugi dźwięk przy dodawaniu gazu i spadkowi obrotów, metaliczny dochodzi z okolic turbo. Bardziej martwi mnie ten pierwszy bo ten drugi przypomina luźna klapkę wg
  11. Czy problem zaczął ujawniać się po wymianie rozrządu?
  12. Cześć, czy to prawda że niektóre elementy pasa przedniego z a6 c6 3.0 tdi pasują do a5 3.0 tdi 08r. Jeśli tak to jakie. Pytam bo ktoś mi ostatnio gadał że chłodnice itd. pasują. Dzięki i pozdrawiam
  13. Powiedzcie jak wygląda dolot w takim setupie i jak wpinacie n75
  14. Ta procedura którą wykonałeś służy w moim odczuciu do zerowania klap. Gdyby w którejś z rubryk nie pojawiło się 0 znaczyło by to że któraś z klap nie chce się ustawić w pozycji wyjściowej. Kiedy widzimy wszędzie 0 możemy przyjąć że pracują dobrze. Czy coś się dzieje?
  15. Poczytaj tu jeśli chodzi o pierwszy błąd, drugi zaś może poczekaj aż zniknie Ci ten pierwszy (uporasz się z błędem pedału gazu) http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=27&t=100616
×
×
  • Dodaj nową pozycję...