Skocz do zawartości

mej2dej

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mej2dej

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    TK/KR

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia mej2dej

0

Reputacja

  1. Dzięki za info wiadomość poszła . A swoją drogą może ktoś zna ten ostatni zestaw hamulcowy ?
  2. Witam Panowie, czeka mnie wymiana tarcz i klocków zarówno z przodu jak i z tyłu (jeśli dobrze wyczaiłem to mam na samochodzie zaciski ATE i wymiary tarcz przód 312x25 i tył 255x10). Fura A4B6 2.5TDI quattro nr VIN: WAUZZZ8EZ1A012161 Przeglądałem ten wątek ale pomimo to mam pytanie czy poniższe tarcze i klocki będą pasowały do mnie i która opcja jest lepsza: Opcja nr 1 (oryginalny zestaw ATE) http://allegro.pl/ate-tarcze-klocki-przod-tyl-audi-a4-b6-b7-i6277460529.html Opcja nr 2 (Zestaw TRW) http://allegro.pl/trw-tarcze-klocki-przod-tyl-audi-a4-b6-b7-312-i6275567635.html Opcja nr 3 (bliżej mi nie znana marka tarcz + klocki TRW) http://allegro.pl/tarcze-klocki-audi-a4-b6-a6-c5-vw-passat-b5-312mm-i6318235107.html http://allegro.pl/tarcze-klocki-audi-a6-c5-quattro-tdi-allroad-tyl-i6320761357.html Nie ukrywam, że wyglądem najbardziej kusi zestaw nr 3 ale rozsądek podpowiada zestaw nr 1. Proszę o pomoc.
  3. Witam Waldek, ja specjalnie wybrałem ten typ silnika ze względu na kulturę pracy, ponieważ znam ten silnik już z innego samochodu (Audi Allroad A6 2.5 TDI quattro). Wady które występują w tym silniku to wycierające się wałki rozrządu i pompa wysokiego ciśnienia (obie części mam wymienione na nowe) dlatego nie obawiam się awarii. Auto kupiłem w czerwcu 2013 roku. Pomimo zapewnień sprzedającego iż rozrząd jest nowy i ma przejechane 5000km wymieniłem go na nowy. Wyszedłem z założenia, że skoro pas przedni będzie odsunięty wymienię wszystko co się tylko da co zresztą widać w opisie zmian. Szukałem na Allegro sprzedawcy który ma w swojej ofercie jak najwięcej podzespołów firmy INA German. Silnik ma wymieniany olej co 10 000km bo to podstawa dla jego poprawnej pracy. Wiem, wiele osób powie, że 2.5 TDI to porażka i tylko 1.9 TDI to super jednostka ja uważam inaczej i wiem, że gdy ktoś się przejedzie 1.9 i 2.5 poczuje moc. O auto trzeba dbać a każde będzie się odwdzięczać w zamian bezawaryjnością. Mój samochód ma już przejechane 340 000km (podczas kupna 270 000km). Żadne nowe auto mu nie dorówna. Wrzucę nie długo opisy kolejnych zmian (wymieniona przekładnia kierownicza wraz z drążkami+końcówki drążków+ cała kompletna czarna podsufitka s-line ). Czeka do założenia aluminiowa 2,5mm osłona silnika i skrzyni. Mariusz auto sprawuje się doskonale a mam je już ponad 2 lata więc co nieco mogę o nim powiedzieć.
  4. Już od pewnego czasu przeglądam ten wątek i jestem pod ogromnym wrażeniem włożonego wkładu finansowego i poświęconego czasu. Gratuluję wyśmienitej fury według mnie wszystkie mody na !!! PLUS !!!
  5. Witam z niecierpliwością będę śledził temat bo bardzo ciekawy projekt. Pozdrawiam.
  6. Gratulacje fury Silnik jak u mnie ah te 180km i quattro jest moc
  7. Piękne wozidło gratulacje będę śledził zmiany
  8. Wow...masakra...nie widziałem jeszcze na forum tak poukładanego posta. Fura jest piękna i zrobiona ze smakiem. Gratki takiej maszyny
  9. Witam moje podpowiedzi: 1) Felgi maluj tylko i wyłącznie na kolor klasyczny srebrny (u siebie mam felgi w kolorze grafitowym i teraz żałuję - poniżej zdjęcie mojego wozidła z taką właśnie felgą) 2) Pakiet stylizacyjny Votex mam u siebie i powoli go zmieniam na s-line (każdy ma inny gust ) 3) Felgi w wymiarze 19'' nie są raczej na nasze drogi 18 to według mnie max (sam mam 17'' faktycznie trochę brakuje 18 byłaby idealna ) Gratuluję samochodu
  10. Fajne autko będę śledził temat
  11. Pamiętam jeszcze kilka lat temu jak ekscytowałem się fałósemkami... zawsze odprowadzałem je wzrokiem jak gdzieś się przetaczała obok mnie. Ah...te V-ki piękny dźwięk Super bolid (torpeda) Przeglądam post i jak widzę zamieszczony film z ruszaniem z miejsca i komputer wskazujący na postoju 20,3 l/km no ale przecież to nie jest silnik 1.0 taka bestyjka musi swoje spalić. Gratuluje pięknego samochodu
  12. Piękna maszynka a prędkość modzenia doprowadza do zawrotów głowy gratulacje dla ucho.77
  13. andr3i marze teraz o dwóch rzeczach zderzaku jaki masz właśnie Ty i jak już napisałem RNS-e
  14. Witam Obecna ,,maszyna'' • przebieg w dniu zakupu 290000km • 2.5 TDI 180 KM (AKE) Quattro • skrzynia manualna 6-biegowa • kolor lakieru LZ5L Minblau Perleffect • airbag x 8 • pełno wymiarowe koło zapasowe 17’’ • pakiet światło : wizytownik+kubek+klamki drzwi+oświetlenie nóg+podłokietnik+podświetlenie przy otwartych drzwiach • skórzane i kubełkowe fotele • pakiety skóra: kierownica, gałka zmiany biegów, mieszek , uchwyt od ręcznego, boczki drzwi • podgrzewane przednie fotele • climatronic dwustrefowy automatyczny • elektryczne szyby x 4 • nawigacja z kolorowym FIS-em • radio Audi concert II+zmieniarka na 6 CD • głośnik niskotonowy w tylnej półce • skórzana trójramienna kierownica • ESP • ABS • xenonowe reflektory + dysze spryskiwaczy • parktronic tył • elektryczne lusterka • luk na narty • składana asymetrycznie tylna kanapa (1/3 do 2/3) • podłokietnik przód + tył • podświetlenie schowka podłokietnika • podświetlenie nawiewów+kubek+wizytownik+podłokietnik • podświetlenie dywaników/nóg (przód i tył) • elektryczna regulacja lędźwiowa foteli przednich (pompowane fotele) • wysuwane z foteli podparcie ud (kierowca+pasażer) • felgi 17 cali • lotka tylnej klapy z S4 • chrom pakiet • chromowane lusterka Wymiany i naprawy + planowane mody: • zakup felg 16 stalowych+opon Michelin Alpin 205x55x16 91H !!! ZROBIONE !!! • oryginalny tylny zderzak pod podwójny wydech !!! ZROBIONE !!! • wydech z chromowanymi prostymi końcówkami z 1.8T !!! ZROBIONE !!! •zderzak S-line (własnoręczna robota) !!! ZROBIONE !!! -dokładka/spojler zderzaka S-line nr katalogowy: 8E0 807 110 B GRU -kratka halogen (nr katalogowy: 8E0 807 681 C01 C) -kratka halogen (nr katalogowy: 8E0 807 682 C01 C) -ramka/uchwyt dyszy spryskiwacza prawa (nr katalogowy: 8E0 807 788) -ramka/uchwyt dyszy spryskiwacza lewa (nr katalogowy: 8E0 807 787) -zaślepka haka holowniczego (nr katalogowy: 8E0 807 241) -zaślepka dyszy spryskiwacza lewa (nr katalogowy: 8E0 955 275 D GRU) -zaślepka dyszy spryskiwacza prawa (nr katalogowy: 8E0 955 276 D GRU) -uchwyt halogenu (nr katalogowy: 8D0 807 192) -hak holowniczy przód (nr katalogowy: 8E0 805 616 D) • własnoręczne odrestaurowanie felg letnich !!! ZROBIONE !!! • wymiana linek hamulca ręcznego !!! ZROBIONE !!! • wymiana siłownika pedału sprzęgła !!! ZROBIONE !!! • wymiana oleju w moście tylnym/dyferencjalne (FEBI SAE 75W-90 GL-5 Nr32590) !!! ZROBIONE !!! • RNS-e (moja marzenie) • pranie tapicerki • wymiany oleju silnikowego co 10 000 km (Valvoline DuraBlend Diesel 10W40)+ filtrów paliwa + powietrza + oleju !!! ZROBIONE !!! • wymiana pompy wtryskowej !!! ZROBIONE !!! • wałki rozrządu !!! ZROBIONE !!! • pompa wspomagania !!! ZROBIONE !!! • wahacz tylny (3R0 505 323) !!! ZROBIONE !!! • uszczelki pokrywy zaworów (nr katalogowy: 15-34088-01) !!! ZROBIONE !!! • węże wysokiego ciśnienia !!! ZROBIONE !!! • wymiana kompletnego rozrządu !!! ZROBIONE !!! -pasek rozrządu 87 zębów INA Germany (nr katalogowy: 536024710) -pasek rozrządu 207 zębów INA Germany (nr katalogowy: 536026310) -rolka napinacza paska rozrządu INA Germany (nr katalogowy: 531040220) -rolka napinacza paska rozrządu INA Germany (nr katalogowy: 531057330) -rolka kierunkowa/prowadząca paska rozrządu INA Germany (nr katalogowy: 532018910) -tłumik drgań paska rozrządu INA Germany (nr katalogowy: 533002920) -napinacz paska rozrządu INA Germany (nr katalogowy: 533008320) -pompa wody z uszczelką DOLZ A190 -pasek mikro-klinowy wielorowkowy kompresora klimatyzacji GATES 4PK1218 -pasek mikro-klinowy wielorowkowy alternatora/kompresora klimatyzacji GATES 6PK2403 -rolka kierunkowa/prowadząca pasek klinowy zębaty INA Germany (nr katalog: 532015610) - rolka kierunkowa/prowadząca pasek klinowy zębaty INA Germany (nr katalog: 532016010) -rolka napinająca pasek klinowy wielorowkowy/kompresor klimatyzacji INA Germany (nr katalog: 531030710) - rolka napinająca pasek klinowy wielorowkowy/alternatora INA Germany (nr katalog: 531075130) -termostat z uszczelką GATES TH14387G1 -uszczelniacz wału -uszczelniacze wałków rozrządu -uszczelki miedziane przelewów wtrysków •aluminiowa osłona silnika i skrzyni biegów !!! ZROBIONE !!! •wymiana maglownicy •naprawienie ciekłokrystalicznego wyświetlacza FIS •zakup listew ozdobnych na drzwi z RS4 •wymiana wzmacniacza anteny radia ( nr katalogowy: 8E5 035 225 D ) •konserwacja podwozia •wymiana przedniej szyby •przycisk otwierania szyby pasażera ( nr katalogowy: 8Z0 959 855 5PR-FHS 1-fach >PA 6< ) •naprawa schowka •naprawa uchwytu przesuwania fotela pasażera •naprawa zmieni arki płyt w schowku •renowacja kierownicy •polerowanie samochodu •pomalowanie zacisków tarcz hamulcowych •wymiana drążków kierowniczych •wymiana wahacza górny prawy przedni Lemforder nr katalogowy: 13720 02 !!! ZROBIONE !!! •wymiana amortyzatorów tylnych •oklejenie dekorów wewnętrznych folią 3M carbon •osłona przedziału silnika filtr powietrza Nr katalogowy: 8E0 103 928 C •osłona przedziału silnika płyn do spryskiwaczy nr katalogowy: 8E0 103 927 C A teraz zdjęcia: Dziękuję za uwagę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...