Skocz do zawartości

aphex

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O aphex

Osiągnięcia aphex

0

Reputacja

  1. Witam, Mam pewny problem z ubywającym płynem od wspomagania a ubywa mi go coraz więcej. Stawiam na rozszczelnioną maglownice i tu moje pytanie do osób które mają pod maska Vk-ę. Jak ją wyjąć ?? Za co się zabrać ?? Na co zwrócić szczególną uwagę ?? Tam nie ma miejsca na ręce ...... czy będzie potrzeba opuszczać silnik ??
  2. Witam. Dziwna sprawę miałem niedawno. Kupiłem od viaken.pl intarface vagtacho usb po to tylko aby zaprogramować kluczyki. Po kilku probach połączeń do licznika (testowalem rożne ECU liczników) zauważyłem że licznik mi się wyzerował do 0 . W końcu jak znalazłem odpowiednie ECU to pojawił się tylko odczyt pinu z immo a zmiana kilometrów jest nie podświetlone czyli brak funkcji do wyboru. Nie wiem już teraz co mam zrobić. Licznik z pełnym fisem VDO. Miał ktoś taką sytuację ?? Vag Commander może pomoże na przywrócenie aktualnego stanu licznika ?? Pozdrawiam.
  3. Tak jakbym sobie je wybrał One już były a auto mam od miesiąca. Daj mi troszkę czasu na jakieś zmiany . Jedynie co będę chciał zmienić w niuńce to właśnie felgi na takie jakie ty Filutek masz, światła i listwy chromowane na obrzeżu okien. Panowie gdzie można takie listwy załatwić??? [br]Dopisany: 19 Kwiecień 2008, 13:33_________________________________________________Więc po długim czasie w końcu zakupiłem prezenty do niuni Nie mogę się napatrzeć :>
  4. hmm przegub zawsze sobie pyka a tu nic takiego nie ma. Lekkie drżenie całej budy jest wyczuwalne przy skręcaniu w lewo jak i w prawo i tylko jak silnik jest rozgrzany. Kupiłem kpl. zestaw wahaczy zrobię geometrie i się zobaczy czy ustąpi. Znając moje szczęście problem tak szybko nie zniknie.
  5. luzy to odpadają bo byłoby to niezależne od nagrzanego silnika. Czuć wyczuwalne drżenie kierownicy.
  6. Witam forumowiczów. !!! Czy ktoś jest mi wstanie namierzyć warkot:D który pojawia się przy skręcaniu kół. Objawia się to tylko i wyłącznie kiedy silnik jest na biegu. Jak jest na luzie przy toczeniu nie słychać. Co najdziwniejsze wszystko jest ok jak silnik jest jeszcze zimny po rozgrzaniu dopiero występują jakieś naprężenia w układzie kierowniczym!!!!! Może ktoś zna temat i może mnie nakierować. Z góry dzięki.
  7. Mam to samo. Znacie jakieś przybliżone koszty odmy z serwisu ?? lub ezektora ?? Pozdrawiam.
  8. Ja miałem to samo i cieknie z uszczelniacza na wyjściu ze skrzyni wal kardana. Proces wymiany dosyć pracochłonny jak się robi to samemu . W skrócie odpinasz wydechy czy to przy portkach lub na złączach w połowie przed środkowym tłumikiem i rozchylasz oba na boki. Dostajesz się do walu odpinając osłonę. I masz wszystko na wierzchu. Dobre klucze to podstawa bo możliwe ze od 2000 roku nikt tych śrub ci nie odkręcał (mowa tu o wale). Odkręcasz podporę i tzw półoś walu od skrzyni. Następnie odkręcasz śrubę w środku kielicha I wyjmujesz uszczelniacz. Prawdopodobnie będzie mocno siedział wiec z chlebem go wyciągaj Nie zarysuj przy tym niczego Wcześniej upewnij się na jaka głębokość wchodzi bo ja osobiście miałem z tym problem ale na szczęście nic nie cieknie. Dobrze abyś kielich przeczyścił papierem o grubości 1000 ale delikatnie tak by jakieś tam części poprzedniego uszczelniacza nie zostały i co najważniejsze wżerów nie zrobić. Po złożeniu najlepiej sprawdzić stan oleju w skrzyni. Sprawdza się go na pracującym silniku !!! miedzy 30 a 45 C oleju. Wtedy jest to odpowiedni moment na diagnozę. Powodzenia. p.s. zdjęcia zaczerpnięte ze strony http://www.audipages.com/Tech_Articles/auto_transmission/transealreplacement.html z audi a8
  9. Witam. Czy jest ktoś wstanie powiedzieć gdzie jest silniczek krokowy w 2,8 v6 30v ack?? Jest razem z przepustnica (na linkę)?? Mam problem z falowaniem obrotów zazwyczaj przy porannym odpalaniu. Ostatnio nawet i na gorącym ale krotko. Do tego jeszcze doszło lekkie poszarpywanie podczas jazdy czy to na gazie (stag 200 - ostatnio wymienione wtryski na MAGIC JET) jak i na benzynie. Dodam ze czyściłem przepustnice ze szlamu i jest na pewno w 80% lepiej bo przed czyszczeniem po porannym odpalaniu i falowaniu obrotów nie dało się jechać. Teraz jest tak ze poszaleją mi obroty ale za to jechać się jeszcze da. Jeśli chodzi o osiągi to nie narzekam (tylko ze nie mam porównania ) i tu jest moje zagwozdka bo jak by to był przepływomierz to wogole by nie jechał. Krokowy nie działa podczas jazdy tylko na biegu jałowym. Przepustnice adaptowałem i jest OK w Vag-u. Błędów tez nie widać. Wszystko jakby było OK ale nie jest. Oczywiście to dzieje się sporadycznie ale na 5 dni już 3 razy to się ujawniło. Nie chciałbym stanąć w szczerym polu jeśli to zignoruje. Pozdrawiam i mam nadzieje ze choć trochę ktoś mnie nakieruje na rozwiązanie problemu.
  10. Panowie czy ciężko zdemontować przepustnice ?? Mam problem z obrotami podczas porannego odpalania (ale nie zawsze) Przy niskich temperaturach to się pojawiło. Czasem potrafił zgasnąć przy mocnym wciśnięciu pedału gazu i odpuszczeniu. Dodam ze na gorącym silniku objawu nie zaobserwowałem. Pozdrawiam.
  11. Witam Chciałem sie pochwalić moja niuńką. Jest to moje pierwsze Audi i już sie w nim zakochałem . Silnik ACK 2.8 V6 30V QUATTRO TIPTRONIC 97 r. Czarna skóra, kierownica obszyta skórą, szyberdach, klimatyzacja, tempomat. Pozdrawiam i proszę o opinie. :> :> :>
  12. Witam. Wczoraj zabrałem sie za wymianę uszczelniacza na wyjściu ze skrzyni na wał napędowy tylnego mostu (mam nadzieje ze błędów nie zrobiłem i dobrze opisałem). Auto mam od miesiąca poprzedni właściciel zmienił olej w skrzyni i jak sadze zalał go za dużo bo w/w uszczelniacz zaczął przepuszczać. Po wymianie uszczelniacza już nie cieknie ale podczas montażu wyciekło mi z 200 ml. oleju. Dzisiaj postawiłem samochodzik znów na kanał z zamiarem dolania oleju. Podpięty Vag aby mierzyć temperaturę oleju w skrzyni. Rozpocząłem wykręcanie korka przy 32 C na pracującym silniku skrzynia biegów ustawiona na P. Okazuje sie ze z korka zaczął wylewać sie olej. Wylało sie go około 300ml. i przy temperaturze 40 stopni lekko sie wylewał i wtedy wkręciłem korek. I tu jest moje pytanie czy dobrze sprawdziłem stan oleju nie dolewając ani grama oleju ?? Pozdrawiam.
  13. Dzieki za odpowiedz. Change Language Displayed: [select] [17 - Instruments] [Adaptation - 10] Enter channel 04 The available languages are : 00001 - German 00002 - English 00003 - French 00004 - Italian 00005 - Spanish 00006 - Portuguese [save]
  14. Ten napis znaczy to samo co: "When stationary apply foot brake while selecting gear" Oznacza to tylko tyle, że przed przełączeniem dzwigni zmiany biegów należy wcisnąć pedał hamulca. To normalny napis w Automacie. Tyle, że ty masz po niemiecku, ale język można zmienić. A co do objawów to faktycznie jest coś nie tak i może ci wchodzić w tryb awaryjny. Czy mógłbyś napisać w jaki sposób zmienić język z niemieckiego na angielski ?? Jeśli sie to da w a4 b5 ?? Pozdrawiam.
  15. Witam forumowiczów Mam na imię Marcin i jestem szczęśliwym :) posiadaczem A4 B5 z silnikiem 2.8 30V. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...