Skocz do zawartości

rs dziadek

Pasjonat
  • Postów

    149
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

6

O rs dziadek

Informacje

  • Imię
    Piotrek
  • Miasto
    Przeworsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Puściłem ci pw z numerem telefonu, tylko musisz odczytać.
  2. Nic nowego, poza tym co jest opisane już na forum. Po prostu wytłumaczyłem koledze jak działa samoregulator w tunelu i jak ma sobie wykasować luz linki.
  3. Dzwoń do niego i pytaj jak pilna sprawa Dev 693 45 66 99
  4. Puścilem ci pw, bo wszystko ci się poplątało w tym co napisałeś.
  5. Dokładnie. Jak się dobrze zrobi adapter to akebono wchodzi z luzem bez ruszania zwrotnicy.
  6. Tyły ori 300 też mam gdybyś chciał.
  7. To się nie opłaca. Za tą cenę wychodzi u mnie zestaw 345 po regeneracji już w kolorze z nowymi klockami ferodo i tarczami zimmermana.
  8. 1,5 tysiaka to jest cena za przód i tył z tarczami i klockami?
  9. Wchodzisz w tą stronę w etce czyli 611-020 i masz wszystko. Blaszki te z tyłu 8E0615133F i 8E0615134F . Do zacisków s4 ja zarabiam na 21cm i po zagięciu jest ok. Jak nie znajdziesz tej długości i kupisz dłuższe, to też pozaginasz.
  10. Właśnie wszedłem w temat, bo Krzysiek napisał pw. Standardowo nie trzeba frezować bo 320 wchodzi bez problemów. Tutaj Krzysiek ma nietypowe felgi i się nie dogadaliśmy w tej sprawie. Już jestem z nim umówiony na wysyłkę kolejnego frezowanego kompletu i odesłanie swojego po podmianie.
  11. Niestety wykasowało mi wtedy zdjęcia z komputera i nie miałem jak zrobić drugiej części.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...