-
Postów
116 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O BartriczkoSM

Informacje
-
Imię
Michal
-
Miasto
Kitzingen/DE
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Spalona wiązka pod kierownicą A4 B6
BartriczkoSM odpowiedział(a) na BartriczkoSM temat w Audi A4 B6/B7
W takim razie lutuje wszystko i skręcam i zobaczymy co dalej A wiecie może od czego są te kable? -
Spalona wiązka pod kierownicą A4 B6
BartriczkoSM odpowiedział(a) na BartriczkoSM temat w Audi A4 B6/B7
Dokładnie rozchodzi sie od szyny. Nigdy żadnych problemów nie było. Teraz prócz braku zapłonu wszystko dzialalo dobrze. Bo tak myślę, że raczej odpada scenariusz, że akurar wszystkie odbiorniki z tej śruby na szynie pobierały tyle prądu żeby spalić kable? -
Siemka, wczoraj jadac moja a4 poprostu zgasła i zaswiecila się kontrolka od ESP (w aucie śmierdziało spaloną elektroniką) . Po podłączeniu kompa nie było komunikacji z ECU silnika. Dzisiaj po sholowaniu samochodu, kontrolka zgasła samochód odpalil kilka razy, po czym chodził na biegu jałowym przez kilka minut i zgasł. Po odkreceniu osłony pod kierownicą zobaczyłem spaloną wiązke ( główny plus który idzie z akumulatora i podchodzi na szynę z której rozchodzą sie inne przewody). Co mogło być przyczyną? Obstawiam, że coś miało ogromny pobór energii(obwód zabezpieczony bezpiecznikiem 150A zaraz za akumulatorem)? W załączniku dodaje zdjęcia.
-
Siemka,mam podobny problem. Nie mam żadnej komunikacji z ECU silnika( prawdopodobnie spalony, bo śmierdzi bardzo spaloną elektroniką), kupiłem nowy i teraz chce to wszystko zakodować. Problem jest taki, że nie mam PINu ze starego ECU. Moze w salonie Audi mogliby mi go podać? Jeśli nie to jest jakiś inny sposób?
-
Błąd 18258 - co oznacza i czym może skutkować?
BartriczkoSM odpowiedział(a) na pakotomasz temat w Audi A4 B6/B7
Mam ten sam problem, wymieniales ECU? -
Siemka, jakiś czas temu zmieniłem radio z Rns-d (od nowości w aucie)na chińczyka Erisin z Androidem z komunikacją z Can. Wszystko działa super. Postanowiłem zmienić kierownicę na multi z b7( wcześniej zwykła b6 bez multi) , kierownica współpracuje z samochodem (sprawdzane przez vaga), lecz nie współpracuje z radiem. W zwiazku z tym chciałem zapytać, w jaki sposób kierownica komunikuj się z radiem? Przez can, czy może muszę jeszcze podłączyć jakies kabelki?
-
Dzięki za informację, sprawdzę A jeśli kiedyś działał, a nagle przestał to w czym problem?
-
Siemka, wczoraj zmieniłem radio z RNS-D na takie które ma sterowanie przez CAN, kabelki z licznika podciągnięte radio działa elegancko, została tylko adaptacja licznika (kanał 62 dodać 1) lecz po wejściu w ten kanał wyskakuje mi błąd, że potrzebuję innego vaga...wcześniej tym obecnym co mam ( tutaj z forum 311 czy cos takiego) kodowalem i adaptowałem wszystko inne w aucie, teraz napotyka mnie pierwszy raz błąd. A kabel jaki posiadam to Viaken. W czym może byc problem?
-
Wielkie dzięki temat do zamknięcia.
-
Siemka, przymierzam sie do zmiany radia z RNS-D na niefabryczne z Androidem. Potrzebuję rozpiskę pinów z Rns-d ponieważ chcę podłączyć sterowanie z kierownicy oraz CAN'y do licznika. I jeszcze pytanko co z ta kostką zaznaczoną na zdjęciu?
-
[ALL TDI] Oil catch tank - zakładać czy nie ???
BartriczkoSM odpowiedział(a) na Duncan temat w 1.9TDI
Potwierdzam, dokładnie ta sama sytuacja, napisałbym dokładnie to samo co kolega wyżej Po tym doświadczeniu nie polecam zakładać, dużo pracy a efekt prawie zerowy, nie mówiąc już o konsekwencjach zamarznięcia. -
Ja tam tym razem zainwestuje w ori olej VW, 5w40 kosztuje 160zł, więc różnicy wielkiej niema.
-
U mnie winny był ułamany zawias schowka, światełko świeciło cały czas
-
Pomimo tego, że we wlepce jest oznaczenie o "wydłużonych przeglądach"?
-
Siemka, po przeczytaniu wątku mam wątpliwości jaki olej powinienem zalać do mojej A4 z silnikiem Avf. Od zawsze był lany castrol 5w30, lecz po przeczytaniu wątku wywnioskowałem, że powinienem zalać 5w40 tak? Silnik ma nalatane 250 tyś, i jest kod we wlepce OG1.