switchpl
Pasjonat-
Postów
29 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Hej, zastanawiam się nad twardszym zawiasem i myślałem o swapie z RSa. Z tego co wstępnie patrzyłem to amortyzator+sprężyny powinny podejść bez problemu i można zachować regulację tłumienia amortyzatorów. Ktoś próbował? Innym wyjściem będzie kupienie np. KW, ale chyba ori RS będzie troche ‚wygodniejsze’.
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
switchpl odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Z góry dzięki! WAUZZZF50JA047526 -
W mieście 5km do biura ok 12-15l, na autostradzie 12l jezeli jedziesz poniżej 200, przepisowo po niezabudowanym 7-8l
-
Mam od nowości A5 z końcówki 2017(model 2018) z tym silnikiem. Przejechane 57tys, żadnych problemów, oleju nie bierze, skrzynia od nowości działa tak samo dobrze :)
-
Dokładnie tak, najpierw 'odkręciłem' zgodnie ze wskazówkam zegara(tak jak zrobiłby to silniczek)i, potem jeszcze musiałem ręcznie mocniej cofnąć. Brak błędów, żadnych niespodzianek
-
Udało mi się to ogarnąć bez serwisu i bez kompa, wrzucam jako edycję pierwszego posta
-
Z tego co wiem to zmiana tylko ze względu na zaostrzone normy emisji - WLTP.
-
oO Muszę to sprawdzić! Dzięki wszystkim za pomoc! Znalazłem też sposób z podłączeniem aku żeby je cofnąć ale nie jestem do niego przekonany
-
Dzięki! Trzeba ogarnąć jakieś ‚położenie serwisowe’ czy można po prostu wymieniać? W Mercedesie a45 ostatnio jak robiłem to była taka opcja w ‚ukrytym’ menu.
-
Witam, Czy w B9 można wymienić samodzielnie klocki z tyłu czy trzeba jechać na serwis żeby podpiąć auto do kompa? Pozdrawiam, EDIT: Dla osób które nie chcą jechać do serwisu i nie mają możliwości podpięcia kompa. Jest BARDZO prosty sposób na ogarnięcie tego tematu. Pierwsze koło zajęło mi 1,5h(razem z rozkmnami), drugie < 30min. 1) Ściągamy koło 2) Ściągamy cały zacisk, wyciągamy klocki 3) Odkręcamy silniczek z tyłu zacisku, jest przykręcony na 2 torxach 4) Za pomocą cofamy tłoczek(obracamy zgodnie ze wskazówkami zegara) 5) Skręcamy wszystko do kupy 6) 800zł w kieszeni Dodatkowo: w ASO za czujnik zużycia klocków chcą ~130zł, ja kupiłem PRZEDNI czujnik od A4 B8 (byłem pewny że będę musiał lutować na oryginalny kabel) i pasował P&P, koszt: 14zł.
-
Sztos! ? Ja przeczekam zimę i na lato też muszą wlecieć 20" ?
-
Witam serdecznie, A5, 2.0 TFSI 252KM quattro: czy Ferodo FDB4616 będą okej? Szukałem czegoś 'ciekawszego', ale znalazłem tylko Textary i TRW(poza OEM). Co sądzicie? Pozdrawiam
-
Okej, dzięki za info. Spodziewałem się, że klocki będę musiał wymienić przed 30kkm ale nie spodziewałem się 1,5k PLN ?
-
Dostałem wezwanie na jakąś akcję serwisową - aktualizacja sterownika silnika. Też byliście? Coś się zmieniło po? EDIT: znalazłem odpowiedź: