Endrio
Pasjonat-
Postów
99 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Endrio
Informacje
-
Imię
Andrzej
-
Miasto
NNM
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
BKE
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
2749 wyświetleń profilu
-
Za szybko przeczytałem
-
O to chyba chodzi
-
Montaż i kodowanie nawigacji RNS-E w Audi A4 B6/B7 od A do Z
Endrio odpowiedział(a) na alvaro temat w Audi A4 B6/B7
Rns-e przestała odczytywać sms-y. Wcześniej czytało na głos, można było potwierdzić odczytanie lub anulować. Obecnie tylko na fisie pokazuje informację o przyjściu smsa (mowa) i nie ma reakcji. Telefon bez zmian z windowsem, wszystkie ustawienia wydaje się, że w porządku. Błędów przy scanie brak. Gdzie może tkwić problem? Trochę mi tego brakuje :( -
Endrio obserwuje zawartość Audi A4 B7 2.0 TDI szarpie podczas przyśpieszania i Wycie i buczenie przy skręcaniu w A4 B6
-
[B7 BKE] Głośny ? Wibracje na kierownicy po zmianie poduszki
Endrio odpowiedział(a) na victimsouls temat w 1.9TDI
-
[B7 BKE] Wypluło olej przez bagnet - uszkodzony silnik ?
Endrio odpowiedział(a) na Lisusegg99 temat w 1.9TDI
I ja bym zmieniał słupek, na 100%, ale jakbym wiedział w czym problem, a nie, zepsuty?? i dawaj drugi? -
Mam nadzieję, że nie odbierasz mojej pisaniny jako złośliwości, więc napiszę tak, życzę Ci abyś nie musiał tego sprawdzać
-
Że tak się wtrącę, a na jaką gwarancję liczysz, od sprzedającego czy od firmy regenerującej, jak od firmy to zapomnij, zresztą jak i od sprzedającego, niestety.
-
[B7 BKE] Wypluło olej przez bagnet - uszkodzony silnik ?
Endrio odpowiedział(a) na Lisusegg99 temat w 1.9TDI
Szczerze trzymam kciuki za powodzenie misji. I liczę, że o efektach będziesz informował. -
[B7 BKE] Wypluło olej przez bagnet - uszkodzony silnik ?
Endrio odpowiedział(a) na Lisusegg99 temat w 1.9TDI
Rozumiem Cię. Wybacz, że tak piszę, ale w oczekiwaniu na konkretniejsze rady od innych możemy sobie podyskutować. Na początku tak się mówi "obojętnie" ale przychodzi kiedyś kres ? Najlepiej dla Ciebie według mnie to byłoby znaleźć kogoś z prawdziwie dobrym doświadczeniem, może na przykład kolega Misiek95? z tego co kojarzę to ja bym mu zaufał ? Na pewno nie idź w kierunku kogoś od rad o głowicy z pierwszego postu. Przemyśl taki schemat - kupujesz silnik nie najtańszy z nadzieją, że nie najtańszy to lepszy, najlepiej razem z pompowtryskami, z gwarancją oczywiście, mechanik wymijająco powie, ze powinien być dobry, wymienia Ci go, oleje, rozrząd i co tam jeszcze trzeba, trochę to już kosztuje. No i wybacz - d*pa, nie ma tego efektu o którym myślałeś, i co wtedy robisz? Płacisz dodatkowo za wyjęcie silnika mechanikowi i odsyłasz na swój koszt na gwarancję/zwracasz (otrzymasz tylko zwrot za silnik) , czy zaczynasz naprawiać/szukać przyczyny, też koszty a efekt kto wie. -
[B7 BKE] Wypluło olej przez bagnet - uszkodzony silnik ?
Endrio odpowiedział(a) na Lisusegg99 temat w 1.9TDI
Sporo i ja myślałem o wymianie wcześniej, jakoś ochłonąłem na ten czas. Nie jest to takie proste i nie chodzi mi wcale o kwestie techniczne. Źle chodził i holowany, jasne, ale dlaczego źle chodził, holowany bo bez oleju czy zatarłeś silnik? Ile chcesz wydać na silnik i wymianę? Tak z ciekawości, ile zakładasz? efekt oczywiście zakładasz igiełka ? -
[B7 BKE] Wypluło olej przez bagnet - uszkodzony silnik ?
Endrio odpowiedział(a) na Lisusegg99 temat w 1.9TDI
Moje doświadczenie nie jest duże, a nawet małe, lecz z tego co piszesz to i Twoje nie jest ogromne. Nie wiem kto Ci podpowiadał " juz niby otwarcie glowicy duzo kosztuje a uszczelka pod glowica to tez masakra" , kto Ci zagwarantuje, że w zakupionym silniku nie trzeba będzie "otwierać głowicy" i robić tej masakry ;) , weź daj sobie czas i zasięgnij lepszej opinii na forum. Dlaczego sądzisz, że trzeba wymieniać silnik? Ostatnio mój kolega myślał, że najlepiej wymienić samochód/silnik i po sprawie, a problemów i wydatków to może być początek. -
Też mam BKE, też mnie kopie jak zaczyna się słońce wiosenne, lecz z samym samochodem i czymkolwiek z nim związanego nie łączę tego. Pewny jesteś, że masz założone właściwe świece? U mnie są 5V, ale spotkałem się z opisem, że montowane były czasami 12V.
-
Na 99% turbina, jest wiele o tym na forum, poszukaj.
-
No nie, Panowie to teraz piszecie takie rzeczy jak ja zakupiłem toto ustrojstwo Na szczęście nie zdążyłem założyć, i tak pewnie pozostanie
-
Nie to abym rozwiązał zagadkę Jeździłem z tym jakiś rok, po zmianie na używkę już nigdy nie usłyszałem tego, od półtora roku. Był jeszcze w międzyczasie taki motyw, że podczas pierwszej próby wymiany turbiny popuściłem większość nakrętek i śrub, niestety do jednej nie mogłem się dobrać i musiałem wszystko skręcić z powrotem ze starą turbiną i o wielkie dziwo po tym chrobotania nie było przez jakieś dwa miesiące, niestety później wróciło i dopiero wymiana pomogła.