-
Postów
204 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Sprawdziłem . Wygląda jak nówka.
-
...radek... obserwuje zawartość Przeguby do Audi A4 B6/B7 , Choinka na zegarach w Audi A4 B7 , Która soczewka będzie pasować do Bi xenon w Audi A4 B7? i 2 innych
-
Witam. W uednym momencie zaczęły się świecić wszystkie kontrolki. Nie działa również automatyczne blokowanie drzwi. Po sprawdzeniu wyskoczył błąd 01330-blad modułu komfortu. Po skasowaniu nadal wszystko się świeci. Moduł komfortu do wymiany?
-
Która soczewka będzie pasować do Bi xenon w Audi A4 B7?
...radek... odpowiedział(a) na ...radek... temat w Audi A4 B7
Dzięki. Na razie ciężko coś znaleźć. Chyba, że ma ktoś do sprzedania? Czy te będą pasować? https://hidretrofit.pl/sklep/soczewki-bosch-al-bi-xenon/ Lub te? https://a.aliexpress.com/_Ez3pGjR -
Która soczewka będzie pasować do Bi xenon w Audi A4 B7?
...radek... opublikował(a) temat w Audi A4 B7
Witam. Jak w temacie która soczewka będzie pasować? Bi xenon https://allegro.pl/oferta/soczewki-projektory-bi-xenon-d1s-d2s-d3s-hella-q5-regeneracja-reflektorow-13713364514 Czy ta? https://allegro.pl/oferta/soczewki-lampy-evox-r-3-0-bi-xenon-d1s-d2s-d3s-generacja-2-0-regeneracja-11037548629 -
Przewód z alternatora idzie bezpośrednio do aku czy na rozrusznik?
-
Regulator sprawdziłem. Wyglądał na ok. Po odpaleniu na kable, jeździłem 3 dni bez żadnych objawów. Ładowanie w porządku. W piątek znowu to samo. Żółta kontrolka od aku się zaświeciła. Tym razem miałem multimetr koło siebie i zmierzyłem napięcie ładowania prosto na alternatorze-trochę ponad 9V. Znów akcja z kablami i po ponownym odpaleniu wszystko w normie. Dla świętego spokoju wymieniłem cały alternator. Mam nadzieję że głównym winowajcą był właśnie on.
-
Na alternatorze ładowanie powyżej 14,30V, na aku powyżej 14,20V. Znajomy wymieniał u siebie w audi dwa razy regulatory boscha i dopiero za trzecim razem jak założył używkę to przestał mieć problemy z ładowaniem. Podobno te regulatory to loteria. Kupił bym nowy tylko boję się, że znowu będzie to samo. Teraz nie pokazuje żadnego błędu.
-
Ale żeby aku padł po 10 min?
-
Czyli winy szukać w alternatorze?
-
Witam. Dziś podczas jazdy zapaliła się żółta ikona akumulatora. I dosłownie po 3 minutach zaczęły przygasać wszystkie kontrolki i zgasł nawet na chwilę FIS. Po 10 min. od zaświecenia zgasiłem samochód i już nie zapalił. Tak jakby aku był całkiem wyładowany. Musiałem go na kable zapalić. Po uruchomieniu i przejechaniu 40km, żadnych objawów, żadnych błędów. Zapala też normalnie. Podjechałem sprawdzić aku do sklepu w którym sprzedają akumulatory i gość stwierdził, że z baterią wszystko w porządku. Ładowanie też jest.Gdzie zacząć szukać przyczyny??? Proszę o pomoc bo w przyszłym tygodniu czeka mnie dluzsza droga. Miesiąc temu w alternatorze wymienione łożyska, sprzegielko oraz regulator napiecia-bosch.
-
Wielkie dzięki.
-
Witam. Poda mi ktoś nr przekaźnika pompy paliwa B7 BRD 2.0 tdi. Vin WAUZZZ8E17A094070. Lub linka. Samochód chodzi bez problemu. W momencie jak go zgasze nie może zapalić. Nie słychać pompy paliwa. Złapie dopiero za którymś razem. Właśnie jak pompa zaskoczy. Obstawiam właśnie przekaźnik. Nie mogę nigdzie znaleźć. Z góry dziękuję. Pzdr
-
Witam. Odgrzewam temat bo juz nie mam sił. Przy ruszaniu, wystarczy ze puszcze sprzęgło słychać stukanie. Tak jakby sie cos przesuwało przód-tył. Nie mam pojęcia skąd dochodzi. Na zewnątrz tego nie słychać. Wymienione całe zawieszenie z przodu. Komplet wachaczy. Amortyzatory, tarcze klocki, dwumas, przeguby wewnętrzne. Z tyłu amory z mocowaniami, tarcze, klocki, zaciski. Dzis wymienilem łączniki stabilizatora z tyłu bo jeden sie rozleciał. Myślałem że to jest to. Na stacji diagnostycznej (którejś z kolei) nic nie widac. Już mnie chcę potargać. W czym szukac przyczyny. Każdy mowi co innego. Jak sprawdzic dokładnie te sanki. Pozdrawiam.
-
No właśnie nie. Zaciąga się do samej góry.
-
Muszę odpowietrzyc oba zaciski czy tylko ten ktory wymieniłem?