Skocz do zawartości

...radek...

Pasjonat
  • Postów

    204
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

4

1 obserwujący

O ...radek...

Informacje

  • Imię
    r
  • Miasto
    krk

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

2059 wyświetleń profilu
  1. Sprawdziłem . Wygląda jak nówka.
  2. Witam. W uednym momencie zaczęły się świecić wszystkie kontrolki. Nie działa również automatyczne blokowanie drzwi. Po sprawdzeniu wyskoczył błąd 01330-blad modułu komfortu. Po skasowaniu nadal wszystko się świeci. Moduł komfortu do wymiany?
  3. Dzięki. Na razie ciężko coś znaleźć. Chyba, że ma ktoś do sprzedania? Czy te będą pasować? https://hidretrofit.pl/sklep/soczewki-bosch-al-bi-xenon/ Lub te? https://a.aliexpress.com/_Ez3pGjR
  4. Witam. Jak w temacie która soczewka będzie pasować? Bi xenon https://allegro.pl/oferta/soczewki-projektory-bi-xenon-d1s-d2s-d3s-hella-q5-regeneracja-reflektorow-13713364514 Czy ta? https://allegro.pl/oferta/soczewki-lampy-evox-r-3-0-bi-xenon-d1s-d2s-d3s-generacja-2-0-regeneracja-11037548629
  5. Przewód z alternatora idzie bezpośrednio do aku czy na rozrusznik?
  6. Regulator sprawdziłem. Wyglądał na ok. Po odpaleniu na kable, jeździłem 3 dni bez żadnych objawów. Ładowanie w porządku. W piątek znowu to samo. Żółta kontrolka od aku się zaświeciła. Tym razem miałem multimetr koło siebie i zmierzyłem napięcie ładowania prosto na alternatorze-trochę ponad 9V. Znów akcja z kablami i po ponownym odpaleniu wszystko w normie. Dla świętego spokoju wymieniłem cały alternator. Mam nadzieję że głównym winowajcą był właśnie on.
  7. Na alternatorze ładowanie powyżej 14,30V, na aku powyżej 14,20V. Znajomy wymieniał u siebie w audi dwa razy regulatory boscha i dopiero za trzecim razem jak założył używkę to przestał mieć problemy z ładowaniem. Podobno te regulatory to loteria. Kupił bym nowy tylko boję się, że znowu będzie to samo. Teraz nie pokazuje żadnego błędu.
  8. Ale żeby aku padł po 10 min?
  9. Czyli winy szukać w alternatorze?
  10. Witam. Dziś podczas jazdy zapaliła się żółta ikona akumulatora. I dosłownie po 3 minutach zaczęły przygasać wszystkie kontrolki i zgasł nawet na chwilę FIS. Po 10 min. od zaświecenia zgasiłem samochód i już nie zapalił. Tak jakby aku był całkiem wyładowany. Musiałem go na kable zapalić. Po uruchomieniu i przejechaniu 40km, żadnych objawów, żadnych błędów. Zapala też normalnie. Podjechałem sprawdzić aku do sklepu w którym sprzedają akumulatory i gość stwierdził, że z baterią wszystko w porządku. Ładowanie też jest.Gdzie zacząć szukać przyczyny??? Proszę o pomoc bo w przyszłym tygodniu czeka mnie dluzsza droga. Miesiąc temu w alternatorze wymienione łożyska, sprzegielko oraz regulator napiecia-bosch.
  11. Wielkie dzięki.
  12. Witam. Poda mi ktoś nr przekaźnika pompy paliwa B7 BRD 2.0 tdi. Vin WAUZZZ8E17A094070. Lub linka. Samochód chodzi bez problemu. W momencie jak go zgasze nie może zapalić. Nie słychać pompy paliwa. Złapie dopiero za którymś razem. Właśnie jak pompa zaskoczy. Obstawiam właśnie przekaźnik. Nie mogę nigdzie znaleźć. Z góry dziękuję. Pzdr
  13. Witam. Odgrzewam temat bo juz nie mam sił. Przy ruszaniu, wystarczy ze puszcze sprzęgło słychać stukanie. Tak jakby sie cos przesuwało przód-tył. Nie mam pojęcia skąd dochodzi. Na zewnątrz tego nie słychać. Wymienione całe zawieszenie z przodu. Komplet wachaczy. Amortyzatory, tarcze klocki, dwumas, przeguby wewnętrzne. Z tyłu amory z mocowaniami, tarcze, klocki, zaciski. Dzis wymienilem łączniki stabilizatora z tyłu bo jeden sie rozleciał. Myślałem że to jest to. Na stacji diagnostycznej (którejś z kolei) nic nie widac. Już mnie chcę potargać. W czym szukac przyczyny. Każdy mowi co innego. Jak sprawdzic dokładnie te sanki. Pozdrawiam.
  14. No właśnie nie. Zaciąga się do samej góry.
  15. Muszę odpowietrzyc oba zaciski czy tylko ten ktory wymieniłem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...