-
Postów
52 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Cie5la

Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
Sienno Dolne
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1998
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
658 wyświetleń profilu
-
Jeżeli przy krótkim energicznym ruszaniu kierownicą prawo lewo (lub góra dół) coś stuka a cała reszta jest sprawdzona to prawdopodobnie będzie to krzyżak (łączenie kolumny kierowniczej z maglownicą). Zdejmijcie osłonę pod kierownicą (cztery śrubki 8) złapcie ręką za krzyżak i ruszajcie energicznie jak będziecie czuć luz to na pewno to wina krzyżaka (można wsadzić śrubokręt i zablokować tak jak na foto wtedy powinno przestać stukać). A owe stukanie słychać tak jakby na zewnątrz bo odgłos niesie się po całej maglownicy. Zdejmij osłony gumowe na maglownicy i posmaruj tawotem drążki kierownicze (chodzi o to miejsce jest tam plastik i prawdopodobnie on tak skrzypi). Edit: Jednak to nie była wina drążków tylko siłownika w maglu, jak zdejmiesz prawą osłonę (harmonijkę) to tam jest plastikowa tuleja na siłowniku magla, posmaruj cały siłownik tawotem pokręć kierownicą i jeszcze daj tawotu. Mi właśnie tak skrzypiało, dzisiaj przesmarowałem i jak ręką odjął.
-
Przed chwilą wróciłem z garażu, pomimo iż nie zdejmowałem opaski z przewodu przy pompie to przy odginaniu przewodu musiała się poluźnić (taka jak przy przegubach), przewód był luźny i nawet z opaską mogłem nim poruszać góra dół, stamtąd też wyciekał płyn, założyłem ''normalną'' opaskę i mam nadzieję, że już będzie dobrze. Także przepraszam za zakładanie zbędnego tematu.
-
Witam. Kilka dni temu wymieniałem maglownice na regenerowaną i mam problem, otóż od czasu wymiany ubywa mi płynu od wspomagania układu kierowniczego i to znacznie sporo, czy to możliwe aby maglownica przeciekała od razu po regeneracji? Szukałem nieszczelności ale magiel z zewnątrz jest suchy. I czy to normalne, że jak wrócę do domu po krótkiej trasie zmierzę poziom płynu to jest max, a jak auto postoi przez noc to spada do minimum? Wydaje mi się, że poziom płynu powinien być cały czas taki sam. Dodam, że odkąd mam auto (rok czasu) nigdy nie ubywało mi płynu, maglownice wymieniłem ze względu na luzy.
-
U mnie jest to samo lekkie popukiwanie nawet na równej drodze. Byłem dzisiaj na trzepakach i zawieszeniu nic nie dolega, luzów na łożyskach nie mam ale wydaje mi się, że już lekko huczą, wymienię i zobaczymy czy to coś da.
-
AFN 98r. Na liczniku 270 tys. ale w rzeczywistości spokojnie ponad 400 tys. Samochód mam od roku i jak na razie żadnych problemów z silnikiem jedynie czyściłem geometrie turbiny
-
Jak masz możliwość to podłącz samochód pod komputer i zobacz błędy, kolega w passacie miał podobny problem jak był uszkodzony czujnik halla (G40).
-
Dzięki za odp. Miałeś racje tył pasuje ale z przodu wystaje
-
W szczecinie nie wiem ale jak coś to w Nowogardzie mam znajomego który prostuje felgi piaskuje itp, itd. Ogłoszenie: http://olx.pl/oferta/prostowanie-felg-alu-i-stalowych-osiedle-bema-CID619-ID8rVK7.html#b3f0bec8a4
-
Witam. Mam pytanie jak w temacie, czy mogę założyć felgę ET 16 z szerokością 6,5"? W planie jest aby felga równała się z krawędzią błotnika, czy przy tym ET i szerokości nie będzie wystawała poza krawędź?
-
Suszarka i jazda
-
1. U mnie też się słabo zwijały, ale rozwinąłem je na maksa, umyłem ciepłą wodą z szarym mydłem, oplątałem o fotele, zapiąłem i tak wysychały (latem). Od tamtej pory nie mam problemu z zwijaniem pasów. 2. Też nie miałem tego ogranicznika, ale wziąłem ze starego samochodu (Opla Corsy) był identyczne, a montuje się je tak, że ten z ''szpikulcem" przebijasz przez pas a ten drugi wpinasz do tego pierwszego. 3. Tak jak kolega TidiVelDante napisał, wsadzasz igłę w te małe ''dysze'' i nimi regulujesz górę, dół i boki.
-
Dokładnie. Podginasz tylko tam gdzie trzyma nogi pasażer i kierowca, wsuwasz przewody i po kłopocie Żeby nie latały luźno to możesz je do podłogi izolacją w kilku miejscach przyłapać. Lub ewentualnie wyciągasz schowek i puszczasz pod deską rozdzielczą.
-
Rozbierasz prawy boczek (pasażera) i plastikowy panel dolny z prawej strony, podginasz wykładzinę podłogową i ciągniesz przewody do: 1. Przewodów od lewego lusterka 2. Tak jak wyżej napisałem do masy i białego kabelka kostki pod lewym plastikowym panelem u kierowcy.
-
Tak jak dziadek pisze, to para z wody, mam to sam i to samo miałem w poprzednim dieslu .