Skocz do zawartości

arek_cccp

Pasjonat
  • Postów

    286
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

4

O arek_cccp

Informacje

  • Imię
    Arkadiusz
  • Miasto
    Stojowice

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

2961 wyświetleń profilu
  1. zapomnij o 400 w tym silniku, nierealne, stage 3 to ok 340-360km zależy od stanu silnika. Co do stage 3 to potrzebujesz wtryski s3, k04 064 z s3 zaworek rs4 wkład autotech, sprzegło w kevlarze, fmic dolot i wydech 2.5cala minimum do tego dochodzi więcej rzeczy typu przewody olejowe, przerobienie trochu turbo itd itd. Możesz zapytać gregor10.pl bo on mi robił auto na 355km w 2.0TFSI ale nie wiem jak teraz wygląda sytuacja z terminem i realizacją.
  2. Auto wystawione na sprzedaż, gdyby ktoś był zainteresowany to zapraszam do kontaktu
  3. podeslij na priv później to zerknę na ciśnienia paliw jak się zachowują
  4. Niestety nie liczcie na gwarancję na zadne hybrydy ani regenrację, turbiarz zawsze powie,że procedura montażu była zła, albo turbo źle uzytkowane, mozesz sie kłócić ale cięzko udowodnić ze nie ma racji... pewniak to tylko nowe turbo oem od sida/aso. Co do kolektora to mialem na mysli, ze dostales nowe turbo a kolektor jest krzywy... tragedia. Co do osoby, samego geremiego od poczatku typ byl podejrzany ze wzgledu na jego super za***iste hybrydy do 1.8T robiace po 300km na 1.2B czy ile tam i mega zapasie... ale szkoda poruszać tematu. ? Az ciekaw jestem na rozwoj wydarzeń, szkoda tylko ze wygląda ze na tym ucierpisz finansowo ?
  5. To nowe turbo i kolektor tak wygląda ? ? Czemu nie zrobiłeś dp pod turbo tylko turbo pod dp? Ogólnie nie wygląda to wesoło... mam nadzieję, że wkrótce będzie autko jeździć i cieszyć
  6. arek_cccp

    Wyciek..

    Spalanie 9l przy śr 180km, nie jeden chciałby mieć takie co do tematu no to uszczelka/szczeliwo do zrobienia, ale tak naprawde to umyłbym najpierw silnik bo takie zapocenia to norma w brudnych silnikach ^^ generalnie nic groznego, jak juz postawiels na wymiane, to dopytaj mechanika czy sruby sa jednorazowe czy nie, bo pamietam ze ktores byly i nie jestem pewien czy te od pokrywy czasem ...
  7. Te strzały i marchewy to jak to jest zrobione u Ciebie? Jakiś specjalny soft podlany bardziej paliwem ? Czy kwestia wydechu ? U mnie marchew żadnych nie ma, strzałów też nie czasami delikatnie tylko purknie. Tylko u mnie jest bardzo cicho w środku...
  8. Btw poleci ktoś coś fajnego z zapachów i długo trwającego ? California mi się znudziła i trwa krótko
  9. Ma ktos zbednego starego vcdsa i chcialby sie pozbyc ? Odkupilbym do b7, bo moj przepadl gdzies.
  10. Gratulacje wyniku ! Ładna furmanka, co to za kwint KW siedzi, jak wrażenia z jadzy na nim na 19 ?
  11. Ta ceramika siedzi od miesiąca i jakaś delikatna korekta lakieru była Kilka fotek z prac, ceramica ultracoat one + hydro hd. Niestety pogoda nie dopisała jak odbierałem samochód i nie ma zdjęć w pełnym słońcu
  12. Z tym niutonem to tak jak w 1.8T jednemu przy 350nm yebnie, drugi ma 420nm i jeździ bez problemów, a granice określają na 400nm bezpieczną w tym motorze, ja posłuchałem gregora, że okolice 450nm jest tą "bezpieczną granicą" według niego i tego się trzymaliśmy u mnie przy strojeniu... był słowak na forum co mu przy 450nm korba bokiem wyszła ale miał te 450nm w dużo niższym zakresie niż ja... inaczej rozłożony niuton doładowanie pewnie dokokszone z dołu no i yebło . U mnie 20tyś pykło i wsio bangla.. PS, czekamy na wkład u Ciebie i zaworek , żeby w końcu kevlar miał co robić. Mam też nadzieję, że u Ciebie pompa w baku w miarę w bdb stanie i ogarnie, bo ja u siebie wymieniałem
  13. 20tyś przeszło, generalnie oprócz eskploatacji to nic się nie dzieje, tylko regenerowałem turbinę bo turbspec spieprniczył sprawę i powstał luz na wałku... w tym samym czasie chyba 2 inne k04 spartolili i moja opinia o nich jest już inna od tamtego czasu...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...