
RAFIX.
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
23 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O RAFIX.

-
Docelowo wymiana aparatu zapłonowego w moim przypadku rozwiązała problem, generalnie można stwierdzić, że w tym modelu figle płata układ zapłonowy - część wysokiego napięcia - TO PEWNE
-
AntiSpot - ja czyściłem i zeszło. Nie była to jednak plama z wody, była to plama po użytkowaniu auta. AntiSpot to odplamiacz do ubrań coś w stylu Vanischa
-
Znalazłem na elektrodzie jak to sprawdzić w audi 80 po przeczytaniu stwierdziłem że w ADP jest podobnie: 1)przy włączonym zapłonie na zacisku 15 (+) cewki zapłonowej jest napięcie odpowiadajace napięciu akumulatora 2) sterownik zapłonu ( moduł) jest sprawny 3) przewód wysokiego napięcia łączący cewkę zapłonową z rozdzielaczem napięcia ( aparatem zapłonowym) odłączyć od rozdzielacza i zewrzeć z masą .Używać do tego dobrze izolowanych kleszczy lub mocować taśmą przylepną.Przewodu nie należy trzymać w dłoniach. 4) kontrolkę - 4-24 V podłączyć do zacisków cewki 15(+) oraz 1 (-) 5) uruchomić rozrusznik na ok 5 sekund.Lampka kontrolna powinna migać. Jeśli nie miga, walnięty jest Hall.
-
może też być tak że mechnik podczas testu samochodu (uczniowie na warsztatach) wjechał gdzieś w dziurę i fela była krzywa sprostowali ale huczy.
-
Sprawdź cewkę zapłonową z modułem wzmocnienia iskry iskra może być zbyt słaba, ja tak miałem z czasem podczas większej wilgotności miałem problem z odpaleniem wymieniłem cewkę (samą) i pali, jeszcze muszę podłączyć nowy moduł wzmocnienia (narazie go ominąłem i podłączyłem stary na testy) i mam nadzieję że wszystko będzie ok. Kupiłem cewkę wraz z modułem do Octavia 1,6 ( nie znalazłem do silnika ADP)
-
Wymieniłem przewody i dalej nic, ale zauważyłem, że po deszczu teraz wcale nie pali, więc jedno co zostało to cewka z modułem wzmocnienia iskry - wybudowałem i miałem tydzień w domu po deszczowym dniu włożyłem ją odpalił za pierwszym razem, lecz noc była ulewna rankiem to samo. Kupiłem taką cewkę http://allegro.pl/item385544371_cewka_modul_skoda_vw_audi_seat_nowa_.html i jak przyjdzie to zobaczę. Jest trochę inna ale oryginału nie znalazłem a 47zł to nie majątek.
-
Mam podobny problem przy ADP, teraz mam taki objaw jak jest pogoda (słoneczna) pali ok jedzie początkowo z lekkim szrpaniem i potem ok, jak jest deszcz to wcale odpalić nie można, jak odepne jeden z cyl to na trzy zapala potem w trakcie trzeba podłączyć czwarty i jest ok. Dla wiadomości niektórych podam, że ADP ma jedną cewkę kopułkę i palec, wymieniłem kable WN, kopułka, siece, palec, nie wymieniłem cewki i modułu wzmocnienia - nie wiem jak sprawdzić
-
może być z allegro, taki mam założony pilot ze sterownikiem za 60 zeta i chodzi aż miło, polecam szczególnie zimą otwierasz nawet auta nie musisz odśnieżać
-
ATE - polecam na bank nie piszczą, wymień i poczujesz różnice, mam założone ja, kolega w golfie i inni znajomi.
-
ja wymieniłem wszystko ale rzecz jasna zależy to od tego ile masz kasy i ile masz zamiar pojeździć tym autkiem. Zasada jest taka wymieniasz tarcze - wymieniasz też klocki, natomiast do starych tarcz nowe klocki tez jest OK
-
plecam tarcze i klocki tej samej firmy najlepiej ATE. Koszt jednej tarczy to wydatek ok 100zł komplet z klockami ok 500 do 600zł, może na necie znajdziesz taniej
-
da rade, mam tak zrobione, poszukam opisu gdzie sie podpiac i wysle[br]Dopisany: 29 Kwiecień 2008, 19:03 _________________________________________________A4 (rok 94-99) Otwieranie masą i zamykanie masą. Wepnij się między drzwiami kierowcy i centralką centralnego zamka przy 6 pinowej wtyczce pod deską rozdzielczą. Kolory w zależności od rocznika. Otwieranie- szaro-biały lub żółto niebieski, zamykanie - brązowo-szary lub czerwono- niebieski. Rocznik 94-96 ma zamek pneumatyczny sterowany naprzemiennie+-. Trzeba przeciąć przewód zielono - niebieski
-
ja też tak miałem wymieniłem wszystko na ATE i juz nie piszczy, mozesz przeszlifować klocki papierem ściernym i problem na trochę ustanie, lecz wydaje mi się, że to wina materiału z jakiego są wykonane
-
[B5 ABC] Strasznie szumi z tyłu - okolice prawego kola - co to moze być ?
RAFIX. odpowiedział(a) na kkuba83 temat w Audi A4 B5
sprawdź na dźwigniętym aucie czy jest luz na kole. To może być łożysko i może ten efekt nie występować na dźwigniętym aucie tylko obciążonym. Ewentualnie podjedź gdzieś na rolki to sprawdzisz dokładnie. -
[B5 AWT] Trudności z uruchomieniem silnika oraz brak mocy
RAFIX. odpowiedział(a) na bielik02 temat w Audi A4 B5
To jest racja jeśli są błędy w mapie gazu to benzyna też szwankuje. Mam jednak pytanie do mateogda - jak rozwiązany jest układ zapłonowy w silniku 1,8T - pytam z ciekawości mam 1,6 ale interesuje mnie ta tematyka?