Skocz do zawartości

robertnov

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O robertnov

Osiągnięcia robertnov

0

Reputacja

  1. Mażetka która powoduje zluzowanie tłoczka ,cytuję "zacisk tylko chodzi a za jego odbijanie żeby klocki nie tarły o tarcze odpowiedzialna jest tzw mażetka jak wcześniej pisałem".Przytoczony cytat jest Twoim cytatem Pablo, dosłownie aby nie było wątpliwości...Nazywaj uszczelnie jak chcesz dla mnie jest to zwykły uszczelniacz.Może teraz razem się pośmiejeny za ten Twój tekst?...
  2. Jeśli chodzi o końcowe stwierdzenie to sie zgadzam.Jednak guma osłaniająca tloczek zacisku mająca za zadanie cofanie tłoczka to już mnie nikt nie przekona.... No a na dobra sprawę znajomość ukladów hamulcowych rownież stosowanych w lotnictwie nie jest mi obca.Pozatym jak do tej pory nie wypowiedział się longerek, jeśli co kolwiek jego problem ruszył z miejsca. W dalszym ciągu czekamy na informację.
  3. " no ale to nie jest samoregulator, tylko sprezyna kompensujaca zuzycie klockow" Musashi...no to jak nazwać inaczej rolę trzpieni prowadzących?..To właśnie miedzy innymi one pozwalają na zwolnienie zacisku wraz z tłoczkiem zacisku od tarczy hamulcowej.No a po drugie to nikt narazie nie powiedział że tak jeździ właściciel samochodu,tylko stwierdził że ma takie a nie inne wrażenie..Proszę czytać wątek od początku.
  4. No faktycznie to śmieszne.W tym wypadku to Twoja wiedza jest naprawde śmieszna na temat ukladu hamulcowego.Dodładniej ujmując chodzi o "jarzmo zacisku z trzpieniami prowadzącymi"
  5. Równie dobrze może okazać sie zapieczony samoregulator...
  6. Narazie to sprawdz napiecie ladowania.Podlacz miernik jak juz proponowali,dopiero wtedy lap sie za wyjmowanie alternatora.Nie ufaj do konca wskaznikowi w zegarach.
  7. Na dzień dzisiejszy tylko NGK lub Beru.Jak narazie tych dwóch firm jeszcze nie podrabiają.
  8. Stawiam na opony,sprawdzcie czy przez przypadek nie sa wyząbkowane.Jesli sa kierunkowe to maja wieksza tendencje do zabkowania,co do opon "barum" tym bardziej.Wiekszośc firm odchodzi od kierunkowych i wraca do asymetrycznych.Łożysko zaś przenosi na nadwozie calkiem inny dzwiek.Sprawdzenie łożysk juz podpowiadali,wystarczy podnieść cztery kółka w góre i zapiąc bieg.
  9. Wtryski kolego napewno sie same nie odpowietrza ,gwarantuje to.Jesli nie wierzysz to prosze popros jeszcze jedna osobe aby krecila rozrusznikiem a sam sprawdz ile powietrza jeszcze z nich ujdzie.Co do Wróbla to w poniedzialek dam odpowiedz,wiem ze zajmuje sie w wiekszosci czterema kółeczkami.Pracuje z jego bratem a nie mam do niego tel,w poniedzialek a najdalej we wtorek z nim pogadam.
  10. Do tej pory gdy czytalem post byla mowa o stronie paliwa przed pompa,wiec jest mozliwosc jednak zapowietrzenia wtryskiwaczy,tym bardziej ze byly wyjmowane do sprawdzenia.Co do przewodow przelewowych to nie masz niestety racji,moga nie ciec a lapac powietrze.O kacie wtrysku ze sprawdziles nic nie wspomniales.No ale najwyrazniej chec pomocy przez innych jest z gory odrzucana... Apropo,jestes z Łukowa,jedz do Wróbla...
  11. Aby szybciej wymieniać wahacze to "polecam" felgi 17-18,owszem ładnie to wygląda,jednak jest mało praktyczne.Polecam za to standardowe 15-tki i uważać jak się jeździ.
  12. Sprawdź czy przez przypadek nie są zapowietrzone wtryskiwacze,następna sprawa to wężyki przelewowe przy wtryskach.Niedawno właśnie przerabiałem ten temat,nie u siebie a u znajomego.No i najważniejsze to kąt wtrysku,ale to już wcześniej podpowiadali koledzy.
  13. Co do cisnienia to faktycznie jest troszke za male.Jednak gdy przyjdzie zima latwiej bedzie odpalal silnik.
  14. Jesli mozesz i wiesz gdzie szukac to sprawdz na poczatek slynny zawor N75.Kilka miesiecy temu mialem podobny przypadek i po wymianie zaworu jesk OK.
  15. Klaniam sie z Mińska Mazowieckiego.Audi a4 (B5) 1.9TDI (90 KM),Automatyczna skrzynia biegów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...