Skocz do zawartości

Emejcz

Pasjonat
  • Postów

    1634
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

76

1 obserwujący

O Emejcz

Informacje

  • Imię
    EM
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A6 C7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CLAA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

4174 wyświetleń profilu
  1. Nie byłbym taki pewien. Przy 345 mam max pół cm luzu. Wysyłał mi kiedyś rsdziadek foto, że 356 się ocierały o odważniki na 17" i wydaje się to jak najbardziej możliwe.
  2. Jak dużo ostro hamujesz to może i ma to wpływ, ale przy mojej jeździe niekoniecznie. Już robiłem swap, by były jeszcze mniejsze, a większe już mi nie wejdą na felgi 17 Jak czujesz bicie nawet bez ostrego hamowania szczególnie jak tarcza się rozgrzeje to raczej nie ma to związku z wielkością hamulców.
  3. Planuję wrzucić ori tarcze 345/330 do A6C7, bo już mam dosyć pakowania zamienników które finalnie i tak zaczynają bić. Jakie klocki do tego byście polecili?
  4. Tak długo jak czujesz, że dobrze ci się jeździ d3 tak długo nie sprzedawaj. Tak bym do tego podszedł.
  5. otomoto
  6. To musisz sobie odpowiedzieć na pytanie czy jest sens pakować się w 15-20 letnie auto które ani nie jedzie ani nie pali mało
  7. A3 i A4 ciasne w środku. A6 C7 zauważalnie mniej zwrotne w warunkach miejskich, ale komfort od powyższych znacznie lepszy. W C7 bez pneumatyki nie jest tak miękko i przyjemnie jak w starszych generacjach. Jak chodzi o diesla to o ile nie będziesz przynajmniej z raz w miesiącu robił traski >50km to będziesz wiecznie jeździł z niedopalonym dpfem, a w zimie przez 8km to ci nie złapie pełnej temperatury taki silnik, szczególnie 2.0.
  8. Przy obecnych trendach i pazerności korporacji niedługo darmo nie będzie się można nawet "wysrać". Także można się na to godzić i pokornie płacić, a można w jakiś sposób przeciwdziałać. Nie ma co robić offtopa.
  9. Spokojnie, na każde zabezpieczenie prędzej czy później jest obejście
  10. Z zewnątrz mi się podobają. Choć ta listwa świetlna z tyłu to przegięcie w razie gdy się uszkodzi. Wnętrze jednak tragedia, ekrany psują wszystko. Dobrze, że mnie nie stać
  11. Emejcz

    Q5 bicie dwumasy

    Jakbyś miał wał krzywy na tyle aby wywoływał takie bicia jak na filmach to raczej by ci to auto za dobrze nie chodziło o ile w ogóle. Według mnie wystarczy na odkręconej dwumasie (bez demontażu skrzyni) pokręcić wałem i zaznaczyć sobie jakie jest bicie na zabieraku. On jest dość cienki więc nie wykluczone, że się skrzywił.
  12. W jaki sposób?
  13. Ma ktoś może dostęp do tych plików i mógłby coś podrzucić po numerach z VCDS?
  14. To nie są olejożerne silniki, za to mają duże problemy z wyciekami które występują w bardzo wielu miejscach, a uszczelnienie jest bardzo kosztowne, bo wymaga demontażu większości osprzętu. Także raczej spodziewałbym się, że masz po prostu z każdej strony silnik zalany olejem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...