jordan233 Opublikowano 4 Września 2007 Opublikowano 4 Września 2007 Witam! Będe wymieniać rozrząd w A4 2.8 V6,proszę o porady ,oraz ceny poszczegolnych czesci,proszę napiszczcie co potzrebój i za jaka cene(Aktualne ceny ,będe wdzieczny, oraz ile mechanik moze skasowac mnie za wymiane?
marewel Opublikowano 4 Września 2007 Opublikowano 4 Września 2007 www.rozrzad.pl Taniej kupilem niz z w FOCIE ze 20% znizkami.
Mad_MAX Opublikowano 4 Września 2007 Opublikowano 4 Września 2007 Za robote ok. 100-150zl zalezy gdzie
TTom3k Opublikowano 5 Września 2007 Opublikowano 5 Września 2007 W Tarnowie skasowal by cie 250-300zl
zegarmistrz Opublikowano 5 Września 2007 Opublikowano 5 Września 2007 Ja w swoim (fakt 2,6) płaciłem za robocizne 300 zl. I uważam że to utrzciwa cena (bo pracy jest naprawdę dużo). Części : 430 zl po 20 % zniżce (pompa wody, pasek, rolka napinacza, rolka prowadząca, i płyn chłodniczy).
jordan233 Opublikowano 5 Września 2007 Autor Opublikowano 5 Września 2007 to 700zl minimum musze liczyc
marewel Opublikowano 5 Września 2007 Opublikowano 5 Września 2007 Za robote ok. 100-150zl zalezy gdzie To powiedz gdzie.
jordan233 Opublikowano 7 Września 2007 Autor Opublikowano 7 Września 2007 witam, kolega podyktował mi takie ceny w sklepie, no i jeszcze od tego 5 procent da sie zbic(tak powiedzial), dobre ceny? i czy cos jeszcze poytrzeboje ,doradzcie NAPINACZ LUK -115zł ROLKA LUK - 115zl PASEK GATES -180zł POMPA -150zl PLYN CHLODNICZY -30zł napiszcie czy brac w tych cenach,czy lepiej zamawiac z netu?
KEMOT Opublikowano 8 Września 2007 Opublikowano 8 Września 2007 WITAM. Zwruć uwagę na termostat wody wprawdzie ja mam ten mocniejszy silnik 193KM i termostat jest tak umieszczony ze schowany jest za paskiem razrządu, i tak zeby potem wymienic termostacik roboty masz tyle co przy rozrządzie.Pozdrawiam
marewel Opublikowano 8 Września 2007 Opublikowano 8 Września 2007 Masz tu GG 7857402 goscia z www.rozrzad.pl zapytaj o cene i bedziesz mial porownanie.
oizdog Opublikowano 10 Września 2007 Opublikowano 10 Września 2007 Uwaga w 2,8 zdejmuje sie cały przód, i to troche podnosi koszty wymiany, w warszawie chca za to około 400pln
zegarmistrz Opublikowano 10 Września 2007 Opublikowano 10 Września 2007 Uwaga w 2,8 zdejmuje sie cały przód, i to troche podnosi koszty wymiany, w warszawie chca za to około 400pln W 2,6 też.. jak mi robili to samochód po godzinie wyglądał jak po dzwonie.. taka mała wskazówka - w związku z tym że cały przód jest demontowany to po złożeniu wszystkiego po wymianie należy ustawić światła (bo będą wyciągane przy wymianie)..
czaki22 Opublikowano 11 Września 2007 Opublikowano 11 Września 2007 tak od 100 zł do góry mi policzono 130 ale zmienialem wszystko ci sie dało paski oba napinacze rolki pompa wody termostat kable swiece akumulator i pare elementow za 300 lacznie w sumie wyszlo 1600 zł z robota wszytsko bazowalo na czesciach firmowych .a doszlo jeszcze visco i wiatrak.(zawsze sie cos znajdzie) światel nie trzeba ustawiać gdyz .sa zciagane z calym przednim pasem moje autko podczas prac
marewel Opublikowano 11 Września 2007 Opublikowano 11 Września 2007 W kazdej wersji demontuje sie przód.
jordan233 Opublikowano 12 Września 2007 Autor Opublikowano 12 Września 2007 wiec tak, komplet pasek Contitech, rolki Ruville, pompa Ruville, Z PRZESYLKA ZA 430Zł to jest dobra cena,ale powiedzcie mi czy to dobre firmy tych podzesplow?, i tak jak kolega KEMOT powiedział można wziąść pod uwage termostacik za dodatkowe 45zl firmy (Meyle)
Motor Opublikowano 15 Września 2007 Opublikowano 15 Września 2007 W kazdej wersji demontuje sie przód. Od 1.6 do 2.8 diesle też.Każdy rocznik.
jordan233 Opublikowano 15 Września 2007 Autor Opublikowano 15 Września 2007 ok,to po wymianie rozrządu na ile czasu mam spokuj ,[br]Dopisany: 15 Wrzesień 2007, 15:38 _________________________________________________napiszcie jak rozpoznać że jest do wymiany rozrząd ?? Jest taka opcja?
zegarmistrz Opublikowano 15 Września 2007 Opublikowano 15 Września 2007 Bezpieczenie - to na 80 tyś.. ja bym więcej nie ryzykował. ODnośnie drugiego pytania - nie da się rozpoznać rozrządu do wymiany - można go obejrzeć ale i tak to niewiele da.
jordan233 Opublikowano 15 Września 2007 Autor Opublikowano 15 Września 2007 rozumie,jezeli klient wymienial same rolki to na ile to wystarczy??(bez wymiany pomy oraz paska)
zegarmistrz Opublikowano 15 Września 2007 Opublikowano 15 Września 2007 To gratuluje pomysłu... nie można tak robić.. nowy pasek można zdjąć bezpiecznie do przebiegu 5 tyś km.. powyżej przy jego zdjęciu należy wymienić też pasek.. jeżeli były wymieniane same rolki to pasek musiał być zdjęty. Co może się stać??? Pęknie pasek i silnik do remontu.. a przy tych silnikach (V6) to kosztowny zabieg..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się