betelejro Opublikowano 5 Września 2010 Opublikowano 5 Września 2010 Po wymianie pompy silnik nie odpala. Jaka może być tego przyczyna? Jak należy prawidłowo odpowietrzyć układ. Pompa i filtr zostały zalane paliwem. Podczas prób odpalania po poluzowaniu przewodów podających na wtryskiwacze nie widać aby "rzygało" z nich paliwem.
ALBINEK Opublikowano 5 Września 2010 Opublikowano 5 Września 2010 Jak znaki na rozrządzie dobrze ustawione , odpowietrzony to powinien łapać. Możesz mu pomóc chociaż to drastyczny ruch. Psiknij mu przy odpalaniu do filtra powietrza albo bezpośrednio do kolektora ssącego PLAK do deski rozdzielczej. Ułatwi mu to rozruch i może pociągnie w końcu paliwo.
damian81Z Opublikowano 5 Września 2010 Opublikowano 5 Września 2010 jezeli, nie widać aby "rzygało" z nich paliwem, to uklad jest dalej zapowietrzony
Łaszczu Opublikowano 5 Września 2010 Opublikowano 5 Września 2010 Miałem u siebie tak samo. Ustaw pompe maksymalnie w strone wtrysków(przyśpieszysz) a później na vagu ustawisz sobie kąt.
betelejro Opublikowano 5 Września 2010 Autor Opublikowano 5 Września 2010 Dzięki koledzy za pomoc. Rozrząd ustawiony jest dobrze. Jutro spróbuję przestawić pompę w kierunku wtrysków.
seba1-2 Opublikowano 5 Września 2010 Opublikowano 5 Września 2010 jeśli masz faktycznie ahh to pompy nie przesuniesz bo ty masz regulacje na kole pompy
betelejro Opublikowano 5 Września 2010 Autor Opublikowano 5 Września 2010 Mam AHH ale pompę mam wymienioną od ALH, więc i tak pewnie kąt trzeba regulować na fasolkach na kole, nieprawdaż ? tylko teraz nie wiem w którym kierunku przesuwać i o lie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się