quattro87 Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 Witam. Posiadam Audi A4 1.8 125KM z 95 roku z quattro. Mocy jak łatwo się domyślić sporo za mało. Chciałbym ją zwiększyć tylko czy robić swap na 2.4 lub 2.8 czy może grzebać w tym silniku? Proszę szczególnie o kontakt lub odpowiedzi od osób, które miały ten sam "problem" i mają w tym temacie doświadczenie.
moskal Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 Witam. Posiadam Audi A4 1.8 125KM z 95 roku z quattro. Mocy jak łatwo się domyślić sporo za mało. Chciałbym ją zwiększyć tylko czy robić swap na 2.4 lub 2.8 czy może grzebać w tym silniku? Proszę szczególnie o kontakt lub odpowiedzi od osób, które miały ten sam "problem" i mają w tym temacie doświadczenie. wkłądaj 1.8T , mniej rzeźby a silnik bardziej rozwojowy
quattro87 Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 seryjnie 1.8T ma 150KM a ile można z niego wykrzesać tak żeby to było "zdrowe" dla silnika?
Samaelos Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 Witam. Posiadam Audi A4 1.8 125KM z 95 roku z quattro. Mocy jak łatwo się domyślić sporo za mało. Chciałbym ją zwiększyć tylko czy robić swap na 2.4 lub 2.8 czy może grzebać w tym silniku? Proszę szczególnie o kontakt lub odpowiedzi od osób, które miały ten sam "problem" i mają w tym temacie doświadczenie. Tylko swap. W ADR-ach nie ma nic do grzebania
quattro87 Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 Powiedzmy że chciałbym 2.8 Na pewno jest dużo cięższy od 1.8, więc co jeszcze muszę wymienić po za samym silnikiem?
moskal Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 seryjnie 1.8T ma 150KM a ile można z niego wykrzesać tak żeby to było "zdrowe" dla silnika? no jest na forum jedna legitymująca sie 360KM a dwie znam które maja po 260KM [br]Dopisany: 26 Wrzesień 2010, 18:08_________________________________________________ Powiedzmy że chciałbym 2.8 Na pewno jest dużo cięższy od 1.8, więc co jeszcze muszę wymienić po za samym silnikiem? skrzynie , mocowania silnika/skrzyni , komputer , wiązke... pewnie jakies pierdoły typu pas przedni , itp.
moskal Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 jaki to może być koszt? posprawdzaj allegro
quattro87 Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 a jak jest z dołożeniem turbo do wolnossącego 1.8?
Guregoru Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 a jak jest z dołożeniem turbo do wolnossącego 1.8? Za duży koszt rezania
moskal Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 a jak jest z dołożeniem turbo do wolnossącego 1.8? spójrz na mój podpis
quattro87 Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 jaka jest różnica między AEB a innymi 1.8T?
moskal Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 jaka jest różnica między AEB a innymi 1.8T? w B5 ??? po 99r elektroniczna przepustnica
quattro87 Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 to jeśli chciałbym wstawić ten silnik to posiadasz wszystko co byłoby potrzebne do niego? z jakim przebiegiem jest?
moskal Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 to jeśli chciałbym wstawić ten silnik to posiadasz wszystko co byłoby potrzebne do niego? z jakim przebiegiem jest? mam wszystko , musiałbys sobie załatwić ori intercooler i puszke filtra. przebiegu nie znam , wkładałem go bo mi w poprzednim ułamał sie zawór. logi ok , na hamowni wypluł 153KM. jak cos to dawaj na PW
Buba Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 silnik czeka na nowego wlasciciela, pozostalo odkrecic lapy, poloski i wyjechac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się