yrek88 Opublikowano 6 Września 2007 Opublikowano 6 Września 2007 Witam was koledzy. Wiem ze temat pompy byl juz czesto poruszany ale wprost nie widzialem wymienionych przyczyn. Wiec tak jak w tytule :Jak objawia sie uszkodzenie pompy paliwa w silniku TDI. Prosze o pomoc i wyrozumialosc dla nowego forumowicza:) pozdrawiam Chodzi mi o pompe co pompuje do wtryskow. Konkretnie model 1.9 TDI 90ps 95r
SebMis Opublikowano 6 Września 2007 Opublikowano 6 Września 2007 o jaką pompę chodzi nie sprecyzowałeś. przeważnie objaw jest taki że silnik nie odpala
spanky Opublikowano 6 Września 2007 Opublikowano 6 Września 2007 Witam was koledzy. Wiem ze temat pompy byl juz czesto poruszany ale wprost nie widzialem wymienionych przyczyn. Wiec tak jak w tytule :Jak objawia sie uszkodzenie pompy paliwa w silniku TDI. Prosze o pomoc i wyrozumialosc dla nowego forumowicza:) pozdrawiam Chodzi mi o pompe co pompuje do wtryskow. Konkretnie model 1.9 TDI 90ps 95r czyli chodzi CI o pompe wtryskowa ... objaw tak jak opisany ponizej .... p.s napisz cos wiecej ...
SebMis Opublikowano 6 Września 2007 Opublikowano 6 Września 2007 koledze chodziło o wtryskową, bo po nocce słabo mu zapala, poleciłem sprawdzić kąt wtrysku i szczelność układu paliwowego (to obstawiam bardziej po wywiadzie przez gg )
yrek88 Opublikowano 6 Września 2007 Autor Opublikowano 6 Września 2007 Wiec tak. Elektryk u ktorego bylem ustawil mi podrzewanie wtryskow na przycisk:) mam ukryty przycisk i jak je podgrzeje to jest ok. Z tego co sie dowiedzialem wtryski automatycznie grzeja ale od temp -5C wiec cos musi byc nie tak.
Norbi TDI Opublikowano 6 Września 2007 Opublikowano 6 Września 2007 Wiec tak. Elektryk u ktorego bylem ustawil mi podrzewanie wtryskow na przycisk:) mam ukryty przycisk i jak je podgrzeje to jest ok. Z tego co sie dowiedzialem wtryski automatycznie grzeja ale od temp -5C wiec cos musi byc nie tak. Co ci zrobił :shocked: ustal przyczyne dlaczego cieżko odpala a nie poprawiaj inżynierów Audi. Pierwsze co się stanie to spalisz świece, instalacje itd. tymi układami steruje ECU. Nie no rozwaliłeś mi serce teraz, pisali ci wcześniej co należy sprawdzić a tego elektryka to bym :bicz3: :bicz3: :bicz3:
Motor Opublikowano 6 Września 2007 Opublikowano 6 Września 2007 Wiec tak. Elektryk u ktorego bylem ustawil mi podrzewanie wtryskow na przycisk:) mam ukryty przycisk i jak je podgrzeje to jest ok. Z tego co sie dowiedzialem wtryski automatycznie grzeja ale od temp -5C wiec cos musi byc nie tak. ŁOJEZU Zmontował Ci manualne (na krótko) włączanie świec żarowych to żałosna metoda naprawy :bicz3: Odwiedź fachowca niech zacznie od sprawdze kąta wtrysku i dalej krok po kroku a nie tak jak tamten okablował Co fure... ...ehh
Pikuś Opublikowano 6 Września 2007 Opublikowano 6 Września 2007 Padajaca pompa daje rozne objawy. Od kopcenia, nie rownej pracy silnika, albo nie mozna juz uruchomic silnika. PS. Motor cos nie moge sie doczekac od Ciebie telefona na temat tarcz. Cos nei slowny jestes.
yrek88 Opublikowano 6 Września 2007 Autor Opublikowano 6 Września 2007 Elektryk mi zrobil to tylko na to bym mogl odpalic i dojechac. Jutro zabieram auto do serwisu i sie wszystko okaze:)
Motor Opublikowano 6 Września 2007 Opublikowano 6 Września 2007 Padajaca pompa daje rozne objawy. Od kopcenia, nie rownej pracy silnika, albo nie mozna juz uruchomic silnika. PS. Motor cos nie moge sie doczekac od Ciebie telefona na temat tarcz. Cos nei slowny jestes. Łojezu zapomniałem na śmierć amsory Temat był taki ,że wylądowałem w szpitalu bo mi sie zrypał kręgosłup a jak zaczełem chodzić po paru ładnych tygodniach rehabilitacji to z radości zapomniałem o tych tarczach :drool:
spanky Opublikowano 7 Września 2007 Opublikowano 7 Września 2007 Wiec tak. Elektryk u ktorego bylem ustawil mi podrzewanie wtryskow na przycisk:) mam ukryty przycisk i jak je podgrzeje to jest ok. Z tego co sie dowiedzialem wtryski automatycznie grzeja ale od temp -5C wiec cos musi byc nie tak. czego ? :shocked: :polew: jedz z tym autem do jakiegos dobrego mechanika bo widze ze bladzisz i szukasz dziury w doopie .....
grippen Opublikowano 7 Września 2007 Opublikowano 7 Września 2007 jak chciałeś zapalić to trzabyło kostke od czujnika cieczy wyciągnąć ja tak wcześniej robiłem jak mi nie chciał zapalić wtedy masz grzanie świec a teraz to na tyk pali popatrzyłem sprawdziłem wszystko walnięte przekaźniki do świec a ztm mechanikiem to bym osobiście pogadał
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się