maciekmm 1 Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Prosze o pomoc w analizie tego loga, wydaje mi sie ze jest problem z doladowanie w niskim zakresie obrotow. Ktos pomoze? Dziekuje z gory. Log (0 - 011) Log (0 - 010) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Zrob 011 jeszcze raz 3 biegu od 1500 do 4200 i dodatkowo 010 w tym samym zakresie obrotów. Przydałby sie jeszcze 011 w trybie Basic Settings. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Patrzyles w te linki ... rozjechane tam jest wszystko na maxa... nie chce Ci ubijac tematu ale ogranij to... bo latwo o pomyłke... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm 1 Opublikowano 9 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Poprawilem te wiersze, ale wszystko bylo ok. Zerknij jesli mozesz. Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Faktyczne troche ospale sie rusza ta sprezarka. Ale to KKK charakteryzuje sie lagiem z dołu. Było juz pare tematów o tym na forum. Ile przebiegu ma ten samochód ? No i jak tam DPF ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm 1 Opublikowano 9 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 100k km, z DPF nic nie wiem, nie mialem do tej pory zadnych problemow wiec ciezko mi cos powiedziec. Kolega ma golfa GT TDI 170km chyba z DPF i pali mu bardzo malo (sam jechalem) a chodzi jak pocisk. Przemik myslisz ze az tak wolno powinna wstawac??? Nie mam do czego porownac tego ale wydaje mi sie ze tj tragedia, dlatego mam takie spalanie bo turbo nie pompuje w niskim zakresie obrotow??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Nie powinno byc tak. Faktycznie za male cisnienie jest na niskich obrotach. Uklad podcisnienia jest szczelny. Porownaj to co wychodzi z pompy podcisnienia do tego co dociera do gruszki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 a może za turbo układ wydechowy przytkany? żeby sprawdzić czy wina leży w wydechu czy w sterowaniu wystarczy odkręcić gruszkę(tylko dwie śrubki pod) i podciągać na maxa sztangę i wtedy podczas robienia loga 011 złapiesz tryb awaryjny ale do 2500obr będzie widać co potrafi turbina, po wyżej lepiej nie próbuj bo może któraś rurę rozerwać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Te BRD zawsze sie pozno budza przynajmniej w wiekszosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm 1 Opublikowano 12 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Nie powinno byc tak. Faktycznie za male cisnienie jest na niskich obrotach. Uklad podcisnienia jest szczelny. Porownaj to co wychodzi z pompy podcisnienia do tego co dociera do gruszki ? Sprawdze to jutro, obawiam sie najgorszego... pompowtryskow. Czy to jest normalne ze na zimnym silniku mam drgania szczegolnie przy 1800obr, sprawdzalem korekcje wtryskow i wychodzi na 2gim +1.4 a czasem skonczy nawet do +3 a na 3cim trzyma -0.9 i tez potrafi skoczyc do -2 jak przegazuje. Na cieplym 2gi ok +0,6 i 3ci -0,5. 1wszy i 4ty trzymaja prawie +-0. Chyba wybiore sie na hamownie bo nic z tego nie bedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Ten silnik jest wyposazony w pompki Simensa, ktore znane są z tego ze sie "zapychają" Mozna je wyczyscic ultradzwiekami... z tego co sie orientuje tylko w ASO. Ze wzgledu na DPF stan pompowtrysków jest bardzo istotny poniewaz wpływa na ilosc spalin ktore bezposrednio trafiają do sprezarki. Co robia spaliny w turbinie tlumaczyc nie musze. Zacznij od najprostszych rzeczy - czyli sprawdzenia ukladu podcisnienia i sprawdz czy wtyczka na gruszce ma sie dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm 1 Opublikowano 13 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Masakra, zalalem drogi srodek do czysczenia wtryskow i auto zmienilo charakterystyke o 360stopni. Wrazenie jakby doszlo ze 150nm momentu. Auto normalnie jezdzi w zakresie 1000-2000. Silnik pracuje o niebo rowniej i przyspiesza o wiele lagodniej. Spalanie pozostaje podobne ale jazda o wiele przyjemniejsza. Mam tylko nadzieje ze miesiac auto bedzie jezdzilo tak samo. Pojezdze zobaczymy. Zrobie nawet loga z ciekawosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Zrob 011,010,008 wszystkie dynamiczne oraz 001,013,018 i 023 statyczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm 1 Opublikowano 13 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Zrob 011,010,008 wszystkie dynamiczne oraz 001,013,018 i 023 statyczne. Dynamiczne i statyczne moge zrobic ale BS sie nie da bo VCDS nie ma etykiety do tego ECU niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 A czy ja pisałem cos o BS ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm 1 Opublikowano 16 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 No to sprawa sie troszke klaruje, 162KM i 350NM, wrzuce wykres pozniej, problem w tym ze przy 1800obr powinno byc prawie 350nm a ja mam 230 Caly problem tkwi w tym miejscu. Brakuje i momentu i mocy. Te drgania przy 1800 to bedzie chyba ten sam problem. Na hamowni koles odrazu powiedzial ze to bedzie przepustnica (Manifold Flap). Wiec rozbieramy EGRa i przepustnice. Chyba ze ma ktos inny pomysl? Da sie to logami sprawdzic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Nie sądze zeby to bylo przyczyną braku "dołu". Ale nie widzialem kompletu logów wiec ciezko mi zając jakiekolwiek stanowisko. Oby koleś z hamowni mial racje. PS W Kielcach to robisz ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm 1 Opublikowano 16 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Nie sądze zeby to bylo przyczyną braku "dołu". Ale nie widzialem kompletu logów wiec ciezko mi zając jakiekolwiek stanowisko. Oby koleś z hamowni mial racje. PS W Kielcach to robisz ??? Nie nie w UK. Mam dobrego kolege mechanika, zaraz bedziemy rozbierac to badziewie. To standardowa usterka we wszystkich 2.0tdi szczegolnie przy tym przebiegu. Tylko ze mi jeszcze bledow nie wywalilo. Zrobie logi dzis jak to nie pomoze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alvaro 8 Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Jestem ciekaw efektów, będę śledził ten wątek, choć nie mam już BRD czuję do niego sentyment... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm 1 Opublikowano 16 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 EGR i Przepustnica wyczyszczona. Ogladam logi i przeciez ja nie mam w ogole doladowania przy niskich obrotach. Jak ma auto jechac jak przy 2000obr jest dopiero 1bar a powinno byc przy 1800 - 1,5bara ? Zobaczcie loga matiego. Zalaczam wykres z hamowni gdzie widac ze najwiekszy moment obrotowy mam dopiero przy 2500 obrotow a zdrowe BRD ma go przy 1800!!!! :wallbash: Pompki, podcisnienie czy EGR? Ale jak to sprawdzic? Mati log - http://vaglog.rtnet.pl/matti_12156.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się