• Ogłoszenia

0
audiomaniak

[B7 BKD] Po wizycie w EcuProject Wrocław(nowy wykres)

    Rekomendowane odpowiedzi

    audiomaniak    0

    Oto mój wykres po wizycie w Ecu Project Wrocław, dawny Dynosoft.

    Silnik BLB zmieniony

    Zmienione turbo na BRD

    Drugi IC

    Wywalony katalizator,

    wykres jak widać:

    http://img835.imageshack.us/img835/1262/b7wykresp.jpg

    b7wykres.jpg

    No chłopaki mam nadzieje, że lepiej to wygląda :wink4:

    62236263.jpg

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    turdzi    0

    Przyrosty ladne ale............ krzywa szalu nie robi , bardzo pozno wstaje!

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Jarol    0

    No i jak na 2,0 TDi oraz przeprowadzone modyfikacje to z mocą też szału nie ma.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    spanky    1

    No i jak na 2,0 TDi oraz przeprowadzone modyfikacje to z mocą też szału nie ma.

    to ile powinno byc ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    audiomaniak    0

    Na początku było 202KM i 426Nm, ale chodziło mi żeby nie puszczał bąków z tyłu. Nie miałem okazji przetestować auta, bo wracałem w korkach :confused4:

    Co do mocy to nie jest chyba tak mało przeważnie wychodzi coś koło 200KM

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    turdzi    0

    No i jak na 2,0 TDi oraz przeprowadzone modyfikacje to z mocą też szału nie ma.

    to ile powinno byc ?

    zwazywszy ze nie ma DPF i kata to powinno byc lekko ponad 200 ale nie duzo.Ale co to za roznica czy ma 197 czy 202 :rolleyes:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    spanky    1

    No i jak na 2,0 TDi oraz przeprowadzone modyfikacje to z mocą też szału nie ma.

    to ile powinno byc ?

    zwazywszy ze nie ma DPF i kata to powinno byc lekko ponad 200 ale nie duzo.Ale co to za roznica czy ma 197 czy 202 :rolleyes:

    pytanie bylo podchwytliwe ... :wink4:

    chodzi o to, że pisanie ze moc nie robi szalu bo jest 197 PS zamiast 202 PS jest smieszne i tylko potwierdza panujaca mode papierowych koni mechanicznych...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    turdzi    0

    pytanie bylo podchwytliwe ... :wink4:

    chodzi o to, że pisanie ze moc nie robi szalu bo jest 197 PS zamiast 202 PS jest smieszne i tylko potwierdza panujaca mode papierowych koni mechanicznych...

    .........tym bardziej ze 200-205KM to ma max co mozna z takiej konfiguracji wycisnac.Pewnie PD maja juz troche przejechane i nie wypompuja tyle na gorze.Generalnie moc i Nm bardzo ladne jedyno czego sie mozna przycepic to tak jak napisalem ze poznow wstaje.A ronica dosc spora bo przy 2000tys. to 50Nm np: do mnie czy do Jaro4444

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    audiomaniak    0

    Turdzi PD są ok. naprawdę w dobrym stanie :) Dla mnie 197 czy 202 to żadna różnica, ale dla nie których duża bo na papierku jest dwójka z przodu :polew:

    Dzisiaj zobaczę jak to jedzie, bo sam jestem ciekaw

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Patrox    0

    To jak wstaje turbo to już wina samej turbiny nie nasza,robiliśmy co się dało,3 posty niżej wykres także na BRD strojonej przez nas i wstaje ok.

    Obecny soft w tym aucie jest praktycznie całkowicie bezdymny i o to nam chodziło,zapas paliwa jest ale nie w tym rzecz aby z tyłu był dym.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    turdzi    0

    To jak wstaje turbo to już wina samej turbiny nie nasza,robiliśmy co się dało,3 posty niżej wykres także na BRD strojonej przez nas i wstaje ok.

    Obecny soft w tym aucie jest praktycznie całkowicie bezdymny i o to nam chodziło,zapas paliwa jest ale nie w tym rzecz aby z tyłu był dym.

    Jasna sprawa , z tymi turbinami BRD to troche loteria , nigdy nie wiadomo jaka sie trafi.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Jarol    0

    No i jak na 2,0 TDi oraz przeprowadzone modyfikacje to z mocą też szału nie ma.

    to ile powinno byc ?

    zwazywszy ze nie ma DPF i kata to powinno byc lekko ponad 200 ale nie duzo.Ale co to za roznica czy ma 197 czy 202 :rolleyes:

    pytanie bylo podchwytliwe ... :wink4:

    chodzi o to, że pisanie ze moc nie robi szalu bo jest 197 PS zamiast 202 PS jest smieszne i tylko potwierdza panujaca mode papierowych koni mechanicznych...

    Tu nie chodzi o to czy jest 197 czy 202 czy 205km.

    Nie podoba mi się to że moment od około 3900obr leci mocno w dół. Myśle że silnik z 16 zaworową głowicą powinien max moc mieć troszke wyżej??

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Rogass    0

    I nie dość że wstaje OK to jeździ żyje i ma się dobrze już z 50 tyś km na sofcie :naughty:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    audiomaniak    0

    Wreszcie trochę dzisiaj pojeździłem, wrażenia z jazdy fajne w porównaniu do tego co było wcześniej inny silnik nie telepie no i moc :>

    Tak jak mówicie turbo późno wstaje i wiadomo, że jest to uciążliwe w mieście, na trasie jest ok.

    Dlaczego tak jest to nie mam pojęcia nie jestem aż takim znawcą tematu :gwizdanie:

    pozdrawiam

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Patrox    0

    No i jak na 2,0 TDi oraz przeprowadzone modyfikacje to z mocą też szału nie ma.

    to ile powinno byc ?

    zwazywszy ze nie ma DPF i kata to powinno byc lekko ponad 200 ale nie duzo.Ale co to za roznica czy ma 197 czy 202 :rolleyes:

    pytanie bylo podchwytliwe ... :wink4:

    chodzi o to, że pisanie ze moc nie robi szalu bo jest 197 PS zamiast 202 PS jest smieszne i tylko potwierdza panujaca mode papierowych koni mechanicznych...

    Tu nie chodzi o to czy jest 197 czy 202 czy 205km.

    Nie podoba mi się to że moment od około 3900obr leci mocno w dół. Myśle że silnik z 16 zaworową głowicą powinien max moc mieć troszke wyżej??

    To jaką moc auto trzyma górą jest uzależnione od ustawień wałków rozrządu.Klient miał wcześniej problemy z autkiem więc zrobiliśmy bezpiecznie aby nie przekręcić sprężarki.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    jaro4444    0

    Eksploatacyjny i codzienny standard. Nie dymi, nie szarpie, płynnie chodzi, z zapasem wytrzymałości - czego chcieć więcej? Propagandowej 2XX - na codzień to nic nie zmieni. Turbo późno wstaje - owszem. Tylko nikt nie powiedział tego oficjalnie, więc ja sobie pozwolę - nie jest to oryginalne turbo KKK, tylko regeneracja. Przez kogo i jak zrobiona - nie wiem. Więc nie szukajcie dziury w całym i cieszcie się z właścicielem, że się odpycha od asfaltu :evil:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    ArkadiuS    0

    Moment na dole bez szału,ale z tym można jeszcze powalczyć :wink4:. Generalnie gratuluje, że udało się uporządkować sprawy z autem. Teraz tankuj i miej uwagę na trakcję ;)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    turdzi    0

    jaro4444 witamy wśród żywych :decayed::wink4:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    ArkadiuS    0

    Gratuluje. Warto było porezać hehehe. Teraz możesz wreszcie pojeździć :good:.

    ps: tak prywatnie to dla mnie ten wykres to skandal!!! :kox:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    turdzi    0

    :kox: no to chyba sam widzisz roznice ....co bylo nie tak ?

    Wykres kox i 440 Nm :blink: to masz parametry jak wczesne seryjne 3.0TDI tyle ze zjadasz go na sniadanie bo wazysz 200 kg mniej :wink4:

    Gratki !

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    audiomaniak    0

    Gratuluje. Warto było porezać hehehe. Teraz możesz wreszcie pojeździć :good:.

    ps: tak prywatnie to dla mnie ten wykres to skandal!!! :kox:

    Warto warto :good: Jaki tam skandal, Twoje autko też dobrze jedzie także nie jest tak źle :>

    :kox: no to chyba sam widzisz roznice ....co bylo nie tak ?

    Wykres kox i 440 Nm :blink: to masz parametry jak wczesne seryjne 3.0TDI tyle ze zjadasz go na sniadanie bo wazysz 200 kg mniej :wink4:

    Gratki !

    Trochę pogrzebaliśmy z kolegą ArkadiuS-em przy podciśnieniu no i są efekty :tongue4: Dzięki Arku za pomoc w każdej sytuacji :good:

    Różnica ogromna, pięknie ciągnie od samego dołu i co dla mnie ważne równo inna jazda po mieście w porównaniu do tego co było :kox:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Rogass    0

    Matko święta ale to musi zapier..... :kox: :kox:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    turdzi    0
    Trochę pogrzebaliśmy z kolegą ArkadiuS-em przy podciśnieniu no i są efekty :tongue4: Dzięki Arku za pomoc w każdej sytuacji :good:

    Różnica ogromna, pięknie ciągnie od samego dołu i co dla mnie ważne równo inna jazda po mieście w porównaniu do tego co było :kox:

    no i to powinno uciac mit o turbinach BRD ze trafiaja sie takie co wstaja szybko i takie co pozno.jak wstaje pozno to znaczy ze uklad podcisnien jest nie do konca sprawny.

    Po samym wykresie wydac ze jest inna jazda bo przy 2000 tys. masz 385 Nm a nie 320 :wink4:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    audiomaniak    0

    Matko święta ale to musi zapier..... :kox: :kox:

    :polew: :polew: :polew: powiem Ci,że w miarę to jedzie :kox:

    Trochę pogrzebaliśmy z kolegą ArkadiuS-em przy podciśnieniu no i są efekty :tongue4: Dzięki Arku za pomoc w każdej sytuacji :good:

    Różnica ogromna, pięknie ciągnie od samego dołu i co dla mnie ważne równo inna jazda po mieście w porównaniu do tego co było :kox:

    no i to powinno uciac mit o turbinach BRD ze trafiaja sie takie co wstaja szybko i takie co pozno.jak wstaje pozno to znaczy ze uklad podcisnien jest nie do konca sprawny.

    Po samym wykresie wydac ze jest inna jazda bo przy 2000 tys. masz 385 Nm a nie 320 :wink4:

    Też tak myślę co do wstawania BRD mała różnica może być, ale nie 65 Nm jak ja miałem :wink4:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Jarol    0

    Gratuluje. Warto było porezać hehehe. Teraz możesz wreszcie pojeździć :good:.

    ps: tak prywatnie to dla mnie ten wykres to skandal!!! :kox:

    Warto warto :good: Jaki tam skandal, Twoje autko też dobrze jedzie także nie jest tak źle :>

    :kox: no to chyba sam widzisz roznice ....co bylo nie tak ?

    Wykres kox i 440 Nm :blink: to masz parametry jak wczesne seryjne 3.0TDI tyle ze zjadasz go na sniadanie bo wazysz 200 kg mniej :wink4:

    Gratki !

    Trochę pogrzebaliśmy z kolegą ArkadiuS-em przy podciśnieniu no i są efekty :tongue4: Dzięki Arku za pomoc w każdej sytuacji :good:

    Różnica ogromna, pięknie ciągnie od samego dołu i co dla mnie ważne równo inna jazda po mieście w porównaniu do tego co było :kox:

    A korekta softu jakaś była czy tylko poprawa podciśnienia i ponowne hamowanie??

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    audiomaniak    0

    Gratuluje. Warto było porezać hehehe. Teraz możesz wreszcie pojeździć :good:.

    ps: tak prywatnie to dla mnie ten wykres to skandal!!! :kox:

    Warto warto :good: Jaki tam skandal, Twoje autko też dobrze jedzie także nie jest tak źle :>

    :kox: no to chyba sam widzisz roznice ....co bylo nie tak ?

    Wykres kox i 440 Nm :blink: to masz parametry jak wczesne seryjne 3.0TDI tyle ze zjadasz go na sniadanie bo wazysz 200 kg mniej :wink4:

    Gratki !

    Trochę pogrzebaliśmy z kolegą ArkadiuS-em przy podciśnieniu no i są efekty :tongue4: Dzięki Arku za pomoc w każdej sytuacji :good:

    Różnica ogromna, pięknie ciągnie od samego dołu i co dla mnie ważne równo inna jazda po mieście w porównaniu do tego co było :kox:

    A korekta softu jakaś była czy tylko poprawa podciśnienia i ponowne hamowanie??

    bez korekty :)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    turdzi    0

    hohoho , kurka niezle ja myslalem ze to z korekta :kox:

    Co wymieniles doklanie ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Piero    0

    Gratuluje udanego swapa i bezawaryjnej jazdy życzę!

    Wiem jak to jedzie bo miałem w sumie identyczne parametry u siebie, dojrzały banan non stop :naughty: :naughty: :naughty:

    Teraz tylko szanuj turbo, lej dobre paliwko i miej na uwadze EGR i kata jak by stracił moc i kopcił na czarno :wink4:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    szczuraz    0

    a gdzie fotki fury ? :naughty:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    audiomaniak    0

    nie ma się czym chwalić, ale masz jedną co by nie było :decayed: :decayed:

    15072011335.jpg

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy