[B5 ADR] Zaworki
0

    17 postów w tym temacie

    Witam Panów. Jestem nowy na forum. Jestem posiadaczem adeerka z 96 roku.Problem polega na tym ze tej zimy przy mrozach -30 po odpaleniu auta przez chwile cos jakby zabuczało w silniku i ucichło po paru sekundach. Od tej pory przy odpaleniu auta słychac klawiaturke,ale tylko przez jakies 3 , 4 sekundy i jest spokój,podczas jazdy nic sie nie dzieje a na jałowym silniczka prawie nie słychac. A teraz tak: po zagrzaniu auta jak olej osiągnie 90 do 100 stopni gdy zgasze auto na pare minut (np.szybki zakup piwka w sklepie) po odpaleniu tak napieprza ze az mi wstyd przed ludzmi. I znowu cichnie ale juz po kilku minutach. Ale słychac jakby tylko jeden zawór. Przebieg 160000 :cool1: ,olej Mobil 10w40, no LPG. Mechanior mówi ze to nie pompa tylko popychacze, a z tego co poczytałem tp popychacze słychac cały czas. co myslicie?? Zapomniałem napisac ze zimą jak sie to wszystko zaczeło wlany był shell helix 10w40.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Sprawdź ciśnienie i w ogóle to wymień olej na Motul albo Valvoline :wink4:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    wlałem mobila bo go chwalą , a co do cisnienia zadnemu leniowi niechce sie pchac rąk do czujnika i wogóle bo kiepskie dojscie.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    wlałem mobila bo go chwalą , a co do cisnienia zadnemu leniowi niechce sie pchac rąk do czujnika i wogóle bo kiepskie dojscie.

    To jedź do kogoś komu się będzie chciało a co do mobila to go wymień bo to ... jest (zaraz odezwie się milion osób które na nim jeżdżą i go chwalą :kox:)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Guregoru olej Valvoline to jaki przy 200 tyś przejechanych ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Guregoru olej Valvoline to jaki przy 200 tyś przejechanych ?

    Valvoline nie wiem :no: ja lałem Motula natomiast słyszałem od kilku zaufanych osób że Valvoline jest równie dobry :)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    a te 160 tysięcy to jest prawdą ? :cool1: ...[br]Dopisany: 15 Wrzesień 2010, 23:28_________________________________________________nieraz popychacze słychać tylko na początku po odpaleniu..

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Mi sie czasem odzywaja popychacze na rozgrzanym silniku i tez cichna po kilku sekundach, na razie nic z tym nie robie czekam do wymiany rozrzadu ti wtedy zajrze który to tak stuka lub stukają.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    też tak miałem, że działo się to na początku jednak z upływem czasu klekot na jałowym biegu nie ustaje.

    Póki co nie mam kasy na naprawę. Generalnie na początku wymienie pompe oleju, potem zajme się popychaczami.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    komplet popychaczy INA 650 zeta,ale jest tez kompletna głowica za 600 zl i niewiem czy pokusic sie na nowe popychacze czy na głowice. Głowica sprawna na 100%.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Myśle że głowice. Skoro masz pewność na 100%

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    dzwon do uzytkownika tom77, 2 tygodnie temu kupowalem 20 szt. popychaczy INA i zaplacilem za komplet juz z przesylk 490pln, takze warto wziac nowe i wymienic, niz jakas ''pewna'' glowice, pewna to by byla gdybys ja wzial funkiel nowke nie smigana z ASO

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    dzwon do uzytkownika tom77, 2 tygodnie temu kupowalem 20 szt. popychaczy INA i zaplacilem za komplet juz z przesylk 490pln, takze warto wziac nowe i wymienic, niz jakas ''pewna'' glowice, pewna to by byla gdybys ja wzial funkiel nowke nie smigana z ASO

    w sumie prawda, ale jeżeli ma pewne źródło to niech bierze głowice, jeżeli tak w ciemno te 100% to proste że lepiej wymienić popychacze a widze ze kolega jeszcze z rabatem załatwił :)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Witam

    Kupiłem sprowadzoną audi i też słychać popychacze czy da rade zdiagnozować który puka po zdjęciu

    pokrywy zaworów?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    z tego co wiem tylko metodą prub i błędów. Zakładasz komplet na jeden cylinder,skrecasz wszystko do kupy,odpalasz i słuchasz. esli słychac rozkrecasz i przekładasz na nowy nastepny cylinder i znowu skrecasz itd. Ale moze byc ze masz walniete popychacze na dwóch lub wiecej cylindrów. Wiec najlepiej isc za ciosem i wymienic komplet ;(

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    najpierw trzeba od tych tanszych rzeczy posprawdzac czyli odkrecic czujnik cisnienia oleju i tam dokonac pomiaru sprawdzic czy odma nie jest zapchana,a jak juz wymieniac szklanki to juz lepiej komplet :hi:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    u mnie też stukały , zmierzyłem ciśnienie i było 3800 na 3000 obr więc mało , wymieniłem pompę i cisza - podobno w adr pompa często siada

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Dodaj konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!


    Zarejestruj nowe konto

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


    Zaloguj się teraz
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Latest Registered Members