lukaszrud Opublikowano 16 Września 2010 Opublikowano 16 Września 2010 Witam. Wczoraj wyciągnąłem sprzęgło i koło dwu masowe w mojej niuni i co się okazało? koło do wymiany,zacina się, łożysko oporowe też do wymiany a sprzęgło w stanie znośnym . Jednak nie jestem zwolennikiem prowizorek i chcę wymienić całość a tu zonk... sprzęgło nie do dostania w Polsce- 4 tyg oczekiwania W dwóch hurtowniach zaproponowali zestaw Valeo nr 835026 z jednomasem rzekomo do tego silnika inni mówią iż tylko Luk to robi, ogólnie jakaś ściema z tym sprzęgłem Nr 624 33 08 00 Czy macie jakieś propozycje aby to przyspieszyć?
wojtekce Opublikowano 16 Września 2010 Opublikowano 16 Września 2010 zakładałem siemianowi takie sprzegło z Valeo mówi że wszystko ok
lukaszrud Opublikowano 22 Września 2010 Autor Opublikowano 22 Września 2010 Dzięki trochę mnie uspokoiłeś znalazłem numer do serwisu w niemcowni nie daleko granicy zaraz dzwonie zobaczymy jak i zaile [br]Dopisany: 16 Wrzesień 2010, 10:03_________________________________________________W Niemczech prawie od ręki można odebrać kompletne sprzęgło 410e - bez koła Czemu to do nas idzie trzy tygodnie (chyba wołami transportują) Ja zdecydowałem się wywalić ori i wstawić valeo z jedno masowym kołem jest bajka a koszty o połowę mniejsze. :gwizdanie:
qs91 Opublikowano 7 Maja 2011 Opublikowano 7 Maja 2011 możesz powiedzieć jakie były objawy zacinania się tego łożyska?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się