andy_sky 0 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 powiedz mi aju, czy z bliska nie masz zadnych rysek? Mi nawet recznie po papierze 3000, czy na krazku 4000 zostaja male france ktore nie chca zejsc i pod swiatlo z bliska je widac ;( Z pol metra wszystko wygladaja zadowalajaco, z 10cm tez, bo jest odbicie i rys nie widac, ale pod katem dojzysz rysy na innym ramieniu felgi... jak masz rysy to papierem 3000 tego nie usuniesz musisz zacząć przynajmniej od 400 a nawet 200 po każdym papierze muszą znikać rysy z poprzedniego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clinque 1 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 wiem kolego ze musze zaczac od 400 W niektorych miejscach zaczynalem i od 200, a przejscie w kolejna gradacje bylo dosc wyrazne, wiec 'stare' rysy na pewno nie zostawaly. Zostaly tylko bardzo drobniutkie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andy_sky 0 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 wiem kolego ze musze zaczac od 400 W niektorych miejscach zaczynalem i od 200, a przejscie w kolejna gradacje bylo dosc wyrazne, wiec 'stare' rysy na pewno nie zostawaly. Zostaly tylko bardzo drobniutkie... nie może być coś musiałeś zaniedbać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vini212 0 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Czy każdą felgę da się tak spolerować?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdzis 0 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Moim zdaniem każda która ma lakier bezbarwny, pokrywane lakierem metalicznym mają gorsze do wypolerowania aluminium choć głowy nie daje czy różni się stop we wszystkich felach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fayera 7 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Zastanawiam się jak ta wiertarka wytrzymała ale gratulacje za wytrwałość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdzis 0 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 lepsze połączenie polerki i tokarki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gelooo 0 Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 ja tez kupilem 18 identyczny wzór i zaczne to co aju do sezonu jeszcze troche wiec powoli pocwicze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 12 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 powiedz mi aju, czy z bliska nie masz zadnych rysek? Mi nawet recznie po papierze 3000, czy na krazku 4000 zostaja male france ktore nie chca zejsc i pod swiatlo z bliska je widac kup filc i france i jakąś pastę w kostce (nie pamiętam która jest delikatniejsza zielona czy biała) ja nie mam rys pod światło (miałem w paru miejscach ale w końcu się ich pozbyłem... do pierwszej myjni automatycznej... ale później szybka polerka i już) u mnie się to nie sprawdzi felgi mam malowane i mam małe głębsze rysy więc żaden sposób mi nie pasuje człowieku tym sposobem da się usunąć i miejscowe rysy po 1mm głębokości jak nie lepiej a TY piszesz że się nie da, po prostu źle się do tego zabierasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efendi 0 Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Ja wczoraj skończyłem pierwszą felgę może nie ma szału ale też jest nie najgorzej tak myślę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 14 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 kolego, to jest etap przed wykończeniem na lustro, postaraj się uwierz że warto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efendi 0 Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Czyli czysty filc i dalej autosol ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdzis 0 Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Pasta i jazda na delikatnym filcu ale efekt jak najbardziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 15 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Czyli czysty filc i dalej autosol ? si, aż będzie lustro z daleka... dawaj mało pasty a poleruj długo, na końcu nowym filcem wszytko potraktuj żeby rysek nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kbibi 0 Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 Na tych felach to macie troszkę ułatwioną robotę bo są proste-pionowe kształty, ja zastanawiam sie czy dało by radę w moich same ranty prze polerować gdyż łuszczy sie już na nich klar na pewno jest gorsze podejście ze sprzętem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andy_sky 0 Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Na tych felach to macie troszkę ułatwioną robotę bo są proste-pionowe kształty, ja zastanawiam sie czy dało by radę w moich same ranty prze polerować gdyż łuszczy sie już na nich klar na pewno jest gorsze podejście ze sprzętem da radę tylko trochę ręce będą boleć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kbibi 0 Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 :mysli: zobaczymy czy natchnienie będę miał :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KarolDrg25 0 Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 mam pytanko do znawców :> tematu jesli pracujecie wiertarką to na jakich obrotach bo ja mam polerkę katową euroteca i zastanawiam się czy mam robic na maxa czy nie i czy mocno dociskacie ten filc czy tak z uczucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdzis 0 Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Nie za duże obroty i nie dociskaj na max. Tak z czuciem. Sam zobaczysz jak idzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
posy 0 Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Mi po polerce pozostają miejsca z mgiełką i lekkim mazami, co zrobić by to zlikwidować by pozostał jednolity efekt lustra? Z góry dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się