Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOT POZNAŃSKI - NIEDZIELA godzina 17:00


Arkadiush

Rekomendowane odpowiedzi

jaki gwint? ja w dobrych pieniadzach bym kupil :decayed:

Rosool - ja Ci od razu mowilem... jedz na Wrześnie, tam od razu bedzie temat ogarniety :) do tego... no... CYCA :decayed:

---------- Post dopisany at 19:50 ---------- Poprzedni post napisany at 19:43 ----------

slo- :facepalm::facepalm::facepalm:

Audi A4 35900.00 PLN. Bielsko-Biała - otoMoto.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 103.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Madas

    16552

  • nike21

    8875

  • Musashi

    5707

  • variocustoms

    5052

Top użytkownicy w tym temacie

widziałem, cena 10k za dużo jak za 2001r. Gościu troche poszalał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vario, o tym nie pomyslalem :)

w poniedziałek widziałem Cię chyba na krzyżówce obok pestki :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Audi A4 26900.00 PLN. Grudziadz - otoMoto.pl fajna niby, cena OK, środek s-line, zawieszka chyba też. . ciekawe jak lakier i silnik

2.0TDI 2005r... Proszę Cię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BRE jest OK ale nadal pozostaje ten skurwiały napęd pompy oleju... Na plus od 2007+ to kilka modyfikacji zmniejszających ryzyko wystąpienia usterek przy tym silniku ale najgorszy problem nadal pozostał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bart-S w A6C6 też jest BBK?

Nie - BBK jest tylko w B6 i B7. C6 miał wersję S na silniku V10 5.2L FSI (motor BXA).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No a 4.2 w C6 to lepszy czy gorszy od BBK bo moc chyba ta sama :whistling:

W S6 4.2 BAT było tak jak w BBK 40 zaworów... Moc 334KM przy 6krpm i 410Nm przy 3,5krpm. Potem zastąpił go BVJ - tutaj już 32 zawory ale zmienił się stopień kompresji (z 11,5 na 12,5). Tu wyszło im 349KM przy 6,8krpm i 440Nm przy 3,5krpm.

BBK miał 344 przy 7krpm i 410Nm przy 3,5krpm - tutaj zawsze było 40 zaworów. Kompresja taka sama jak w BAT (11,5).

Różnica w masie to nieco ponad 100kg...

Jest tylko jeden knyf - 4.2 w C6 wychodził tylko z automatem (w BBK miałeś albo tipa albo manuala). I tutaj + na korzyść BBK - przy czym zależy co kto woli... S4 B6/B7 to dla mnie auto do zabawy na weekend więc w grę wchodzi tylko manual. Jeśli ktoś chce do jazdy na codzień - no to jak najbardziej automat :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...