Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOT POZNAŃSKI - NIEDZIELA godzina 17:00


Arkadiush

Rekomendowane odpowiedzi

B5 to klasyk ja bym nie zmieniał

Wysłane z mojego SM-J100H przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 103.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Madas

    16552

  • nike21

    8875

  • Musashi

    5707

  • variocustoms

    5052

Top użytkownicy w tym temacie

B5 to klasyk ja bym nie zmieniał

Wysłane z mojego SM-J100H przy użyciu Tapatalka



Mogę Tobie sprzedać.[emoji1]

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, przemo2.4 napisał:


Te nowe auto ma 9lat. Żona ma taki argument(z którym się zgadzam w 100%) że byłby bezpieczniejszy. No nie oszukujmy się b5 pod tym względem nie jest przodownikiem.

nie ma jak to precyzja... :decayed:

takie to popieram. aczkolwiek B5 żal, miałem jeszcze 1,5 mca temu ładną 19 letnią, ale pewna baba zapomniała ustąpić pierwszeństwa przejazdu i szkoda całkowita.

Z tym bezpieczeństwem nie ma co przesadzać. Z B5 nie jest tak źle, testy zderzeniowe nie są aż tak miarodajne, jak deklarują...

13 godzin temu, przemo2.4 napisał:

Nie no się mocno zastanawiam. dzis oglądałem i jechałem nastawiony na nie. Po ogledzinach nadal nie byłem przekonany . Po przejazdzce trochę zmieniłem zdanie , bo jeździ się fajnie . Choć miałem wrażenie że mimo 210km zbierał się gorzej niż mój.


 

a co to było?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zacne auto, jednak dobrze trzeba się przyglądać jednostkom 1.8 i 2.0  TFSI, niestety do bezawaryjnych nie należą.

warto kupować wyłącznie pewny egzemplarz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przejazdzce 2.0 nie wyobrażam sobie jak mułowate musi być 1.8 . Co do problemów to w 2.0 głównie pobór oleju którego nie da się wyeliminować przy ogledzinach. Poczytałem trochę na forum i nie ma żadnej reguły mniejszy większy przebieg itp itd. Na polifta mnie nie stać, cena x2 . Zresztą za 80k to bym wolał 3.0tfsi...






.......marzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie mogę.  Nawet jakiś ruch w interesie. Może wkoncu uda się wrócić do statystyk jak kiedyś. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 30.01.2017 o 17:43, Gwerty napisał:

No nie mogę.  Nawet jakiś ruch w interesie. Może wkoncu uda się wrócić do statystyk jak kiedyś. 

może uda się rozruszać :kox:

Dnia 30.01.2017 o 20:05, 3r4 napisał:

statystyki nabijanych nowych stron? :D

od czegoś trzeba zacząć :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt, że dwa lata temu było trochę lepiej ze spotkaniami jak zaczynałem tu przygodę :D 

Teraz to trochę jak dinozaury, pojedziesz na jakiegoś fejsbukowego spota i czujesz się wyalienowany. O co zapytasz tę młodzież czy oceny w porządku i zdadzą do następnej klasy? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 30.01.2017 o 17:10, przemo2.4 napisał:

Po przejazdzce 2.0 nie wyobrażam sobie jak mułowate musi być 1.8 . Co do problemów to w 2.0 głównie pobór oleju którego nie da się wyeliminować przy ogledzinach.

Myślę, że przesadzasz.

Oczywiście fajnie mieć parę więcej KM pod maską, ale twierdzenie że 1,8 tfsi jest mułowaty to nadużycie lub jechałeś niesprawnym 2.0 tfsi.

Wszystko zależy od oczekiwań.

A co do awaryjności TFSI, wysokie spalanie oleju, prowadzi do osadzania się nagaru, to do blokowania się pierścieni, a to z kolei do ich zacierania się na gładzi, jak już tłok załapie gładź silnik staje dęba, jeżeli w czasie jazdy korba wychodzi bokiem. I nie są to odosobnione przypadki. Dlatego auta z tymi jednostkami trzeba kupować z głową, jeżeli dotychczasowy użytkownik, oszczędzał na olejach ( czyli LL).

i do tego korzystał z dobrodziejstw mocy. Można się przejechać...

3 godziny temu, 3r4 napisał:

fakt, że dwa lata temu było trochę lepiej ze spotkaniami jak zaczynałem tu przygodę :D 

Teraz to trochę jak dinozaury, pojedziesz na jakiegoś fejsbukowego spota i czujesz się wyalienowany. O co zapytasz tę młodzież czy oceny w porządku i zdadzą do następnej klasy? :decayed:

:decayed:

 

2 lata temu? tu się działo w 2008-2012 rok... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.8 tfsi chyba nie występuje z quattro, więc i tak odpada .Pewnie ze stoperem w ręce tak to źle nie wygląda ale jak porównać 180km ze 160km w 100kg(może nawet wiecej) ciezszym aucie.
A pisząc o moich wyobrazeniach mam na myśli subiektywne odczucia po przesiadce z 1.8t(180km) oski b5 do 2.0 tfsi q .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, przemo2.4 napisał:

1.8 tfsi chyba nie występuje z quattro, więc i tak odpada .Pewnie ze stoperem w ręce tak to źle nie wygląda ale jak porównać 180km ze 160km w 100kg(może nawet wiecej) ciezszym aucie.
A pisząc o moich wyobrazeniach mam na myśli subiektywne odczucia po przesiadce z 1.8t(180km) oski b5 do 2.0 tfsi q .

jeżeli masz 180 KM to fakt, do tego b5 lżejsza sporo :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Maciej 6001 napisał:

Przemo może lepiej b7 1.8 t.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
 

tak przeglądałem i jakoś nie przemawia do mnie b7. chociaż zostało by kasy na mody:decayed:.

na razie temat umarł , trzeba jechać na ferie a później zobaczymy jak się cos trafi fajnego.

ten z linka odpada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a b6 1,8T też ci się nie podoba - silniki i wnetrze to samo.

a zdania są podzielone jednym się bardziej podoba B6 innym B7 jak kobietami

W porównaniu do tfsi jednostki 1,8 T są rewelacyjne, zresztą masz takowy silnik więc wiesz najlepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z zewnątrz super generalnie to rozwinięcie B8 lift

w środku generalnie super ale...   ten doklejony/nie chowający się ekranik na środku deski też ci się podoba?? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W lifcie światła robią robotę. A środek na żywo ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi kształt lamp przód w b9 wole nie leży.  Kojarzy mi się z oplem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...