Glovash Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 za 1 razem jak odpaliłem to zapomniałem o tym,ale jak przecztałem na forum to zrobiłem to 2 razy i nic... tylko...nie wyciągałem jej .. tylko zdjąłem wąż i przetarłem... VAGa nie podłącze, bo poprzedni właściciel dezakrywował wtyczkę w aucie... tak więc...klocek..
ROBERT Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 za 1 razem jak odpaliłem to zapomniałem o tym,ale jak przecztałem na forum to zrobiłem to 2 razy i nic... tylko...nie wyciągałem jej .. tylko zdjąłem wąż i przetarłem... VAGa nie podłącze, bo poprzedni właściciel dezakrywował wtyczkę w aucie... tak więc...klocek.. czyli co ... ... takie jednorazowe to auto ? Jak mówisz, że ją dezakrywował to da się też na pewno zdezarkowywołować z powrotem
Glovash Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 zapew za 1 razem jak odpaliłem to zapomniałem o tym,ale jak przecztałem na forum to zrobiłem to 2 razy i nic... tylko...nie wyciągałem jej .. tylko zdjąłem wąż i przetarłem... VAGa nie podłącze, bo poprzedni właściciel dezakrywował wtyczkę w aucie... tak więc...klocek.. czyli co ... ... takie jednorazowe to auto ? Jak mówisz, że ją dezakrywował to da się też na pewno zdezarkowywołować z powrotem zapewne tak... ale ja tego nie zrobię.. z resztą nie chodzi teraz o VAGa tylko o przepustnicę..
ROBERT Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 a co chcesz zrobić z przepustnicą bez VAGa ? można adoptować "włączeniem zapłonu" - tzw. "ręcznie" ale czasami się nie daje i trzeba VAGiem
franio Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Panowie, prosiłbym Was o pomoc... Wczoraj miałem chwilę czasu i postanowiłem, że przeczyszczę przepustnicę,bo delikatnie obroty mi falowały . Okazało się, że był to zły pomysł. Przeczyściłem ją szmatką nasączoną trochę benzyną ekstrakcyjną. Niestety, zamiast lepiej jest gorzej... obroty same rosną jak auto stoi na luzie, gdy dodam gazu i puszczę, albo gdy np. na światłach wrzucę na luz to obrotny spadają do ok 500 ;/ Ponadto... jak mocniej chcę przyśpieszyć to auto się "dławi" i "szarpie" . Jak dodaję lekko gazu to jest <ok>, ale wystarczy, że mocniej przycisne to pupa...szarpie.. Kolejne święta i kolejny problem z (kolejnym) autem ;/ Moja dziewczyna się do mnie nie odzywa, bo mówiła, żebym tego nie robił.. Co mu może być ?? Takie "przecieranie" szmatką do niczego nie prowadzi trzeba ją wyjąc i solidnie pędzelkiem z benzyną wymyć na błysk i wtedy zabierasz się za inne możliwości jeśli dalej jest d*pa.
Damian0911 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 witam mógł by mi ktoś szbko napisac czy ten spód od przepustnicy tez można rozkręcić i wyczyścić czy nie
wojtek79 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Możesz to śmiało rozkręcić jak chcesz, nic się nie wysypie. Ja to kiedyś rozebrałem ale nie było tam co czyścić. Wszystko jak z fabryki, popryskałem trochę sprayem (kontakt-spray) i złożyłem. Jak będziesz rozbierał to uważaj na uszczelkę pod tą pokrywką. Lubi się przykleić. Możesz ją nieuważnie uszkodzić i bedzie problem.
Damian0911 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 dodam kilka zdjęć z przeprowadzonej akcji i mały opis bo zdjęc niema zaczynamy od kupienia 1 litra płynu do chłodnicy mi poszło troszkę więcej ale z tego względu że samochód stał pod górkę (chyba) 1. odkręcamy zbiornik wyrównawczy http://[/img] 2.zdejmujemy linkę od gazu odkręcamy stelaż linki i wszystkie przewody które widać przy przepustnicy (z niektórych sie leją płyny z innych nie 3. odkręcamy dolot powietrza,przepustnice i wyciągamy 4. czyścimy czym sie da ( starajmy sie nie porysować jej) 5. po wyczyszczeniu można tez wyczyścić tą rurę u mnie ta rura była tak zasyfiona taki tłucz zmieszany z kurzem 6. narzędzia i przyrządy dobrze jak będziecie mieli taką wygięta rurkę pomoże ona prz odkręcaniu przepustnicy 7. wszystko skręcamy składamy raczej nikt nie powinien sie pogumic z przewodami bo są tak dopasowane (powyginane) ze same wchodzą na swoje miejsce plusy przeczyszczenia przepustnicy to lepsza reakcja na gaz przy niskich obrotach nie falują mi obroty (na ssaniu tylko teraz mam 1300 a miałem 1200 niewiem dlaczego) Adaptacja przepustnicy to niewiem na czym polega bo na moje oko to mi przepustnica cały czas sie adaptuje przy przekręcaniu kluczyka oto filmik z adaptacji jak sie mylę niech ktoś mnie poprawi jak to nie jest adaptacja http://yfrog.us/j21003627z a tak mi teraz pęknie spadają obroty idealnie zero falowania tylko coś chyba na końcu za wolno spadają http://yfrog.us/jx1003628z nie wiem dlaczego cały filmik nie leci tylko kawałek ale może u was jest inaczej A jeszcze przepustnice czysciałem w 1.8 ADR 340km Jak sie z czymś pomyliłem to proszę mnie porawic
grzesu3 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Witam serdecznie Z uwagi że zrobiło się znośnie ciepło, wziąłem się za czyszczenie przepustnicy. Odkręciło wszystko co trzeba, ale no właśnie zawsze jest jakieś ale:). Odkręciłem dolot dochodzący do przepustnicy i moje pytanie: CZY DO TEGO KRUĆCA ZAZNACZANEGO NA RYSUNKU DOCHODZI JAKIŚ PRZEWÓD? U MNIE NIC NIE BYŁO Z GÓRY DZIĘKI ZA WSZELKIE INFORMACJĘ.
wojtek79 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Do tego króćca dochodzi wąż który zaznaczyłem na fotografii żółtą strzałką. Wąż ten wychodzi z przepustnicy i idzie w kierunku ściany grodziowej. W miejscu gdzie pokazuje strzałka jest taki jakby trójnik i tam pod spodem jest krócieć który ma być połączony wężykiem z króćcem o który pytasz. Zdjęcie tu: http://w712.wrzuta.pl/obraz/72YtxJophAY/1003619d
grzesu3 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Wojtek 79 dzięki serdeczne dzięki szacunek
ardian6 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Powiedzcie czym zastąpić uszczelkę między przepustnicą a kolektorem??Oryginalnej nigdzie nie mogę dostać.Może jakiś silikon??
ROBERT Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 028 129 748 - uszczelka Podjedź do najbliższego ASO - koszt 10 pln
grzesu3 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 http://motoplatforma.com/index.php?p2203,uszczelka-przepustnicy-oryginal-028-129-748 ja brałem od nich z płynem do chłodnicy g12.
ardian6 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Wielkie dzięki. :> Do serwisu mam kawałek i chyba bardziej mi się opłaci z netu zamówić. Pozdrawiam[br]Dopisany: 18 Kwiecień 2010, 13:45_________________________________________________Również potrzebuje uszczelki z drugiej strony przepustnicy od strony odmy. Ktoś może zna numer katalogowy albo sklep z taką uszczelką gumową- w ETKA NIE ZNALAZŁEM
ardian6 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Super sklepik! I jeszcze taniej:) a co do uszczelki z drugiej strony przepustnicy(od strony odmy)??Ktoś zna nr. katalogowy?
ardian6 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Ja mam jakąś nakładkę co nachodzi na przepustnice i dopiero na to idzie ten cały dolot(ta nakładka jest jakby wybrakowana w jednym miejscu i dlatego chce ją wymieni). A może to jest element gumowy tego dolotu tylko u mnie się odkleił podczas demontażu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się