Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Błędne wskazania poziomu paliwa. Pływak i wskaźniki sprawne, w czym problem?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy u mnie było ok po tym jak przelutowałem styki i wyczyściłem potencjometr ale jak się zrobiło chłodniej to dzieje się coś takiego: jak auto stoi to wskaźnik wariuje pokazując różne wartości jak jadę to jest ok i chyba troszeczkę mi okłamuje co to może być za przyczyna i jeszcze jedno czy cały ten kosz z pływakiem jest taki sam co w vw pasacie b5 ?

Pozdrawiam :hi:

Opublikowano

Wtrącę swoje 5 groszy i powiem, że w B6 mam taki problem.Od pełnego zbiornika do 1/4 schodzi dobrze a niżej oszukuje.Np. dziś mam 1/4 paliwa, następnego dnia zero.Wyczyściłem ścieżki na płytce pływaka i nic to nie dało.Spuściłem paliwo do momentu aż auto zgasło, wlałem 1litr paliwa.Podłączyłem Vaga i wyskalowałem wskazówkę minimalnie za "O".Wlałem 5 L wskazówka poszła trochę w górę na pierwszą kreskę i tak dalej wlewając wszystko było ok.Teraz wiem,że na drugiej kresce rezerwy mam ok 5L paliwa, a jak to się będzie sprawować to się okaże.

Opublikowano

Panowie tak czytam wasze posty więc wtrące swoje 5 groszy, miałem taki sam problem i próbowałem wszystkiego i jeszcze więcej niż wy tu razem wzięci licznik rozbierałem x razy, łudziłem się że po wymianie procesora będzie ok wydałem pieniądze wymieniłem procesor, podłączałem potencjometr licznik na stole, analiza ścieżka po ścieżce, dodam że elektronika nie jest mi obca, test zegarów na vagu ok wskazówka szła do końca poczym wracała na połowę, jedyny błąd to taki że pokazywało zwarcie do masy czujnika paliwa, zawiozłem licznik do elektronika powiedział że bez schematu ani rusz (podwójna płytka drukowana, ścieżki przechodza z jednej strony na drugą pod elementami elelktronicznymi ciężkie do diagnozy) to do czego udało mi się dość to to że któryś element może nawet sam procesor i to nie ten mały motoroli tylko ten większy który zamienia sygnał analogowy na cyfrowy wewnątrz mógł powodować styk do masy i tak wskaźnika fiksował. Walczyłem z tym półtora roku. Moja rada: Jeśli macie licznik Jager, nie próbujcie go naprawiać bo szkoda waszego czasu i nerwów tylko od razu wymieniajcie na vdo ja miałem 1/2 fis wymieniłe na full wszystko gra i pięknie śmiga. Jednego czego żałuje to że wydałem niepotrzebnie kase na wymiane procesora. Pozdrawiam

Opublikowano

miałem taki przypadek ze źle pokazywało paliwo bo ktoś wyjmował pływak i źle go zamontował, tzn przekręcił go troche w bok i żle wskazywał ustawiłem na strzałki i było ok

Opublikowano

:hi:

Podobnie jak u mnie B5 ABC jakiś czas miałem błędne wskazania poziomu paliwa i 2 dni temu zgasło mi podświetlenie licznika :kwasny: Czy wygaśnięcie licznika może być przyczyną błędnych wskazań poziomu paliwa ? I nie wiem czy nadal liczy kilometry i nie świeci czy zupełnie nie działa :mysli:

Opublikowano

ja to widzę, że z tym wskaźnikiem to są cyrki.... u mnie pokazuje błąd masy, musze syf cały rozkręcić, prawdopodobnie się przewód gdzies upalił...

Opublikowano

od jakiego momentu zapala wam sie kontrolka od rezerwy :mysli:

Opublikowano

hmm, dobre pytanie :) ja jestem operatorem koparki, i u mnie jeszcze nigdy rezerwa sie nie zaswiecila, ale pewnie bede musial zobaczyc ile zostaje na rezerwie, ja nadal swojego problemu nie rozwiazalem, pukam we wskaznik i zaczyna pokazywac :good:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...