sequel Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 Witam. To mój pierwszy wątek na tym forum. Jeśli coś źle robię prosze mnie pouczyć. Poniżej zamieszczam fotki, a za chwile omówię problem: Nie wiem jaki mam typ silnika, jest to jednostka 1.6 100KM. Silnik po odpaleniu faluje na niskich obrotach, strzela w rurę i nie chce wejść na większe obroty. Zdarza się, że zimny silnik bardzo często gaśnie i nie ma mocy. Po dłuższej chwili działania, kilkakrotnym przegazowaniu, kiedy silnik rozgrzeje się i przełączy na gas, silnik pracuje normalnie. Gdy samochód pracuje na benzynie podobne kłopoty nie występują. Rozmawiałem ze znajomymi o tym kłopocie i ktoś poradził mi reset komputera (od gazu) poprzez odłączenie akumulatora na pewien czas. Rzeczywiście po 'resecie' komputera wszystko działa jak należy przez kilka odpaleń. Później problem znów się pojawia. Ostatnio zauważyłem również, że element widoczny na zdjęciu numer trzy zaczął dość głośno pracować. Proszę o pomoc forumowiczów. Serdecznie pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi.
sylwiasty Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 Witam! Z tego co napisałeś wygląda, że podczas jazdy na gazie rozjeżdża się mapa w sterowniku benzynowym. Proponuję wybrać się do zakładu montującego LPG na przegląd i regulację instalacji. Jeśli wtryskiwacze zaczęły głośno pracować to pewnie się już wypracowały/zużyły - konieczna może być regeneracja (ewentualnie wymiana).
Vinox Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 czy ten sam problem jest na PB? co na LPG?
sequel Opublikowano 21 Września 2010 Autor Opublikowano 21 Września 2010 Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Nie, na PB problem się nie pojawia. Jutro wybiorę się do punktu gdzie montują podobne instalacje i napiszę co wynikło.
Vinox Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 skoro nie ma na PB to problem jest jedynie z instalacją ja sadzę że coś w twoich podzespołach instalacji LPG nie ogarnia 100 KM. tylko nie pamiętam co ale coś pisali właśnie że do 90 KM chyba reduktor. to by wszystko wyjaśniało ;p
juby_p Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 To że reduktor nieogarnia 100km to nie powoduje falowania obrotów. Ile przejechałeś km na tej instalce a dokładnie bez dotykania wtrysków i czy kiedykolwiek pracowało to prawidłowo?
tovisto Opublikowano 24 Września 2010 Opublikowano 24 Września 2010 jakiej firmy masz reduktor i wtryskiwacze( element na zdj nr 3 )? Dziwnie masz zamontowaną tą instalacje( nie estetycznie) Jesli wtryskiwacze masz firmy valtek to powinny byc dobre bo wydaje mi sie ze mam takie same tylko zamontowane z drugiej strony pod plastikiem. Też mi głośno chodzą(przejechane jakies 2-3tyskm dopiero na tej instalce) ale podobno one mają to do siebie, że głośno chodzą. Ale u mnie bezawaryjnie. Myślę że to kwestia wyregulowania mapy
juby_p Opublikowano 24 Września 2010 Opublikowano 24 Września 2010 2-3tyś, poczekaj do 15 może wytrzymają bez reglacji skoku tłoczka:)
tovisto Opublikowano 24 Września 2010 Opublikowano 24 Września 2010 regulacji skoku tłoczka? regeneracja to 100zl a nowe 125zł ale mysle ze jak sie zepsują to kupie magic jety zobacze jak na nich bedzie, ale narazie wszystko OK na valtekach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się