malcolm25 Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 Witam. Generalnie nadal poszukuje jakiejś ciekawej B6 w dieslu. Ostatnio natrafiłem na to ogłoszenie http://allegro.onet.pl/audi-a4-b6-1-9tdi-skora-ksenon-bose-sport-s-line-i1233023479.html Czy ktoś może coś wie o tym konkretnym egzemplarzu i przede wszystkim czy taka moc nie spowoduje szybkiej śmierci silnika? Sprzedajacy napisał cos o jakims wydajniejszym turbo i wiekszym intercoolerze ale przeciez sam silnik jest pewnie bardzo obciazony. Czy jest sens interesowac sie wogle autami z takimi modyfikacjami mocy. Prosze raczej o informacje na temat technicznego oddziaływania takiej mocy na silnik 1.9 Moze ktos z was miał doswiadczenia w tym zakresie.
Piotrek98igo Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 w kazdym dziale musisz zadawac to pytanie?
sancho80 Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 auto kolegi z klubu...poszukaj w dziale sprzedam..ponoc cos tam moze pasc w silniku przy takim setupie...ale rownie dobrze moze pasc tez w serii.. nie ma co sie stresowac, jak ci sie podoba, jedz z czujnikiem na serwis, sprawdz kompresje silnika i inne pierdoly i jak jest ok to bieri to bo auto fajne jest...
malcolm25 Opublikowano 22 Września 2010 Autor Opublikowano 22 Września 2010 w kazdym dziale musisz zadawac to pytanie? Nie, tylko w tym. Przez 5 min był w innym ale zorientowałem sie ze bardziej pasuje tutaj niż tam. A dlaczego pytasz?
Jarol Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 ponoc cos tam moze pasc w silniku przy takim setupie... A możesz napisać co konkretnie?? Bo ja już od jakiegoś czasu jeżdżę z podobną mocą i nic mi nie padło
malcolm25 Opublikowano 22 Września 2010 Autor Opublikowano 22 Września 2010 ponoc cos tam moze pasc w silniku przy takim setupie... A możesz napisać co konkretnie?? Bo ja już od jakiegoś czasu jeżdżę z podobną mocą i nic mi nie padło A jaka masz u siebie moc? Czy tez masz inna turbine i cooler czy tylko chipem podniosłes? No i podstawowe pytanie ile kilometrów zrobiłes już po podniesieniu mocy?
Jarol Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 ponoc cos tam moze pasc w silniku przy takim setupie... A możesz napisać co konkretnie?? Bo ja już od jakiegoś czasu jeżdżę z podobną mocą i nic mi nie padło A jaka masz u siebie moc? Czy tez masz inna turbine i cooler czy tylko chipem podniosłes? No i podstawowe pytanie ile kilometrów zrobiłes już po podniesieniu mocy? W podpisie masz podaną moc mojego silnika. Też ma zmienione turbo, pompki, IC. Samym chipem to o takiej mocy możesz pomarzyć w tym silniku. Od pierwszej modyfikacji zrobiłem około 45tyś km w ciągu 2 lat.
Thom4s Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 A co miałoby się popsuć? Jak jest dobrze wystrojone, pozmieniany osprzęt, to będzie latać jak seria.
malcolm25 Opublikowano 22 Września 2010 Autor Opublikowano 22 Września 2010 ponoc cos tam moze pasc w silniku przy takim setupie... A możesz napisać co konkretnie?? Bo ja już od jakiegoś czasu jeżdżę z podobną mocą i nic mi nie padło A jaka masz u siebie moc? Czy tez masz inna turbine i cooler czy tylko chipem podniosłes? No i podstawowe pytanie ile kilometrów zrobiłes już po podniesieniu mocy? W podpisie masz podaną moc mojego silnika. Też ma zmienione turbo, pompki, IC. Samym chipem to o takiej mocy możesz pomarzyć w tym silniku. Od pierwszej modyfikacji zrobiłem około 45tyś km w ciągu 2 lat. Pytam o kilometry bo ja sporo jezdze bo około 30-35 tyś rocznie. Różnie sie słyszy na temat podnoszenia mocy w tych 1.9 TDI. Sa też tacy którzy twierdza ze silnik tak mocno jest wyzylowany ze duzo nie wytrzyma bo pojemnosc jest zbyt mała do takiej mocy. Chodzi tez o to czy bebecha silnika wytrzymaja takie przeciazenia. Ten motor najwiecej w serii miał 150KM a dodatkowe 45KM to aż 1/3 maksymalnej seryjnej mocy stad moje obawy o żywotność tak spreparowanego silnika. Twoje 45 tyś to dużo i niedużo. A tak na marginesie to ile masz już ogółem nalatane na tym silniku?
sancho80 Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 gdzies tu na forum czytalem o pekajacych glowicach w AVFach z podobna moca ale ile w tym prawdy to nie wiem.. wykluczyc tego nie mozna ale jak to sie mowi "no risk, no fun" ja tez chce celowac w taka moc i sie nie mam zamiaru przejmowac tym co ktos mowi, moze to jakies pojedyncze przypadki z tymi silnikami bo masowo nie slyszalem zeby cos sie sypalo.. BTW kumpel ma ASZ z moca 230koni, smiga juz ponad rok bez problemow, wczesniej mial w tym motorze okolo 180 koni przez ponad 2 lata, tez bez stresu
malcolm25 Opublikowano 22 Września 2010 Autor Opublikowano 22 Września 2010 gdzies tu na forum czytalem o pekajacych glowicach w AVFach z podobna moca ale ile w tym prawdy to nie wiem.. wykluczyc tego nie mozna ale jak to sie mowi "no risk, no fun" ja tez chce celowac w taka moc i sie nie mam zamiaru przejmowac tym co ktos mowi, moze to jakies pojedyncze przypadki z tymi silnikami bo masowo nie slyszalem zeby cos sie sypalo.. BTW kumpel ma ASZ z moca 230koni, smiga juz ponad rok bez problemow, wczesniej mial w tym motorze okolo 180 koni przez ponad 2 lata, tez bez stresu A orientujesz sie czy jak by mu ściągnąć chip a zostawić ta wydajniejsza turbine i wiekszy cooler to jaka mniej wiecej moc mogła by zostać?
Thom4s Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 gdzies tu na forum czytalem o pekajacych glowicach w AVFach z podobna moca ale ile w tym prawdy to nie wiem.. wykluczyc tego nie mozna ale jak to sie mowi "no risk, no fun" ja tez chce celowac w taka moc i sie nie mam zamiaru przejmowac tym co ktos mowi, moze to jakies pojedyncze przypadki z tymi silnikami bo masowo nie slyszalem zeby cos sie sypalo.. BTW kumpel ma ASZ z moca 230koni, smiga juz ponad rok bez problemow, wczesniej mial w tym motorze okolo 180 koni przez ponad 2 lata, tez bez stresu A orientujesz sie czy jak by mu ściągnąć chip a zostawić ta wydajniejsza turbine i wiekszy cooler to jaka mniej wiecej moc mogła by zostać? Co chcesz ściągać??? Przecież to wszystko zostało założone po to żeby właśnie moc była.
malcolm25 Opublikowano 22 Września 2010 Autor Opublikowano 22 Września 2010 gdzies tu na forum czytalem o pekajacych glowicach w AVFach z podobna moca ale ile w tym prawdy to nie wiem.. wykluczyc tego nie mozna ale jak to sie mowi "no risk, no fun" ja tez chce celowac w taka moc i sie nie mam zamiaru przejmowac tym co ktos mowi, moze to jakies pojedyncze przypadki z tymi silnikami bo masowo nie slyszalem zeby cos sie sypalo.. BTW kumpel ma ASZ z moca 230koni, smiga juz ponad rok bez problemow, wczesniej mial w tym motorze okolo 180 koni przez ponad 2 lata, tez bez stresu A orientujesz sie czy jak by mu ściągnąć chip a zostawić ta wydajniejsza turbine i wiekszy cooler to jaka mniej wiecej moc mogła by zostać? Co chcesz ściągać??? Przecież to wszystko zostało założone po to żeby właśnie moc była. Pytam teoretycznie. Zawsze wiecej wiedzy wzbogaca. A poza tym moze jestem ekscentrykiem i chciałbym własnie miec takie auto ze sciagnietym chipem, ot tak dla oryginalności
Piotrek98igo Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 gdzies tu na forum czytalem o pekajacych glowicach w AVFach z podobna moca ale ile w tym prawdy to nie wiem.. wykluczyc tego nie mozna ale jak to sie mowi "no risk, no fun" ja tez chce celowac w taka moc i sie nie mam zamiaru przejmowac tym co ktos mowi, moze to jakies pojedyncze przypadki z tymi silnikami bo masowo nie slyszalem zeby cos sie sypalo.. BTW kumpel ma ASZ z moca 230koni, smiga juz ponad rok bez problemow, wczesniej mial w tym motorze okolo 180 koni przez ponad 2 lata, tez bez stresu A orientujesz sie czy jak by mu ściągnąć chip a zostawić ta wydajniejsza turbine i wiekszy cooler to jaka mniej wiecej moc mogła by zostać? Co chcesz ściągać??? Przecież to wszystko zostało założone po to żeby właśnie moc była. Pytam teoretycznie. Zawsze wiecej wiedzy wzbogaca. A poza tym moze jestem ekscentrykiem i chciałbym własnie miec takie auto ze sciagnietym chipem, ot tak dla oryginalności to kup serie
malcolm25 Opublikowano 22 Września 2010 Autor Opublikowano 22 Września 2010 gdzies tu na forum czytalem o pekajacych glowicach w AVFach z podobna moca ale ile w tym prawdy to nie wiem.. wykluczyc tego nie mozna ale jak to sie mowi "no risk, no fun" ja tez chce celowac w taka moc i sie nie mam zamiaru przejmowac tym co ktos mowi, moze to jakies pojedyncze przypadki z tymi silnikami bo masowo nie slyszalem zeby cos sie sypalo.. BTW kumpel ma ASZ z moca 230koni, smiga juz ponad rok bez problemow, wczesniej mial w tym motorze okolo 180 koni przez ponad 2 lata, tez bez stresu A orientujesz sie czy jak by mu ściągnąć chip a zostawić ta wydajniejsza turbine i wiekszy cooler to jaka mniej wiecej moc mogła by zostać? Co chcesz ściągać??? Przecież to wszystko zostało założone po to żeby właśnie moc była. Pytam teoretycznie. Zawsze wiecej wiedzy wzbogaca. A poza tym moze jestem ekscentrykiem i chciałbym własnie miec takie auto ze sciagnietym chipem, ot tak dla oryginalności to kup serie Ale seria nie ma mocniejszego turbo i wiekszego coolera. Jesli znasz odpowiedz na moje pytanie to słucham bo widze że chyba nie złapałeś aluzji do Thom4s. Poza tym ten egzemplarz ładnie sie prezentuje
Cristoforo Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 można serie zajechać i można moda zajechać mając 195KM to jak śmigasz jak pipa????? więc ogolnie jednostka jest wyzyłowana ale jak przestegasz kilku wskazówek co do TDI to nie widzę wiekszego probemu ogólnie każdy wiekszy mod przyspiesza zgon silnika tylko pytanie w jakim czasie
malcolm25 Opublikowano 22 Września 2010 Autor Opublikowano 22 Września 2010 można serie zajechać i można moda zajechać mając 195KM to jak śmigasz jak pipa????? więc ogolnie jednostka jest wyzyłowana ale jak przestegasz kilku wskazówek co do TDI to nie widzę wiekszego probemu ogólnie każdy wiekszy mod przyspiesza zgon silnika tylko pytanie w jakim czasie A no właśnie wkońcu jakaś konkretniejsza odpowiedź. Dlatego zastanawiam sie czy jak silnik ma nalatane 200 tyś (podobno prawdziwe, chociaż jak na 8-letniego diesla w kombi to troche mało) to jak długo jeszcze pociagnie z takim modem. Stad moje dywagacje co by było jak by mu chip zdjac i ujac troche mocy. Ile by zostało z samej mocniejszej turbiny i wiekszego coolera
Cristoforo Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 ja mam 254tys.km i chciałem robic moda na 170-180PS i mam juz graty ale zrezygnowałem z dwóch powodów takie zwiekszenie mocy wiąze sie z przyspieszonym serwisem i szybszym zgonem podzespołów po drugie AJM jest słabszym silnikiem niż AVF czy AWX tu jest skrzynia 6 biegów więc sprzęgło jest mocniejsze i to na plus jednostka 131KM jest poprawiona i mocniejsza ogolnie moc 195KM nie jest jakimś wrogiem dla tego silnika tylko najważniejsze pytanie: kto i jak uzytkował takie zmodzone auto Pamietaj najgorszą rzeczą dla auta jest jego poprzedni właścieciel jesli znasz właściela i wiesz jak dba o auta to nie widze problemu w zakupie ale jesli nie znasz pajaca którygo byle gówno prowokowało na ulicy i uważał że jego 195PS jest bogiem na ulicy to juz nasz odp.
sancho80 Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 jak zdejmiesz chipa przy tym stupie to wiekszych szkod sobie narobisz niz jakby auto na programie jezdzilo... ogolnie to na forum SR i LC jest duzo leonow zdlubanych na 220+ i jakos wlasciciele nie narzekaja.. ja bym sie nie stresowal ta moca, auto i tak sie zepsuje, czy ma 130 koni czy 200 jak przyjdzie na nie czas a watpie zebys wykorzystal potencjal tego motoru jesli chodzi o zywotnosc nawet po modzie... zreszta serie tez mozna zajechac latwo wiec to ze jest podkrecone 1.9tdi nie musi oznaczac ze jest zajechane.. ja mam w swoim 160 konia ale bardziej sluzy mi to do jazdy na codzien, nie scigam sie bo to nie auto do scigania..jak sobie podkrece to tez nie bede sie tym scigal tylko wykorzystam wiekszy moment..
rusektdi Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 jak zdejmiesz chipa przy tym stupie to wiekszych szkod sobie narobisz niz jakby auto na programie jezdzilo... ogolnie to na forum SR i LC jest duzo leonow zdlubanych na 220+ i jakos wlasciciele nie narzekaja.. ja bym sie nie stresowal ta moca, auto i tak sie zepsuje, czy ma 130 koni czy 200 jak przyjdzie na nie czas a watpie zebys wykorzystal potencjal tego motoru jesli chodzi o zywotnosc nawet po modzie... zreszta serie tez mozna zajechac latwo wiec to ze jest podkrecone 1.9tdi nie musi oznaczac ze jest zajechane.. ja mam w swoim 160 konia ale bardziej sluzy mi to do jazdy na codzien, nie scigam sie bo to nie auto do scigania..jak sobie podkrece to tez nie bede sie tym scigal tylko wykorzystam wiekszy moment.. tu kolega sancho ma racje 160 KM to sluzy tylko do dynamicznego przemieszczania sie a nie do scigania 195 KM to nie jest powod do tego zeby z auta rezygnowac i sie denerwowac czy cos padnie. Z tego co pamietam jest to auto kolegi z klubu a tu zdecydowana wiekszosc na jobla na pukncie swoich aut wiec raczej wiedza co robia....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się